Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen siivoushulluus ja outo käytös ....

Vierailija
09.03.2019 |

Meistä minä olen siivouksen suhteen rennompi, esim. jos olen väsynyt illalla töiden jälkeen, saatan ihan hyvin jättää osan siivoamisesta seuraavaan päivään. Perjantai-iltaisin jätän isomman siivouksen suosiolla lauantaille. Toki siivoan keittiön ja pinnat, ei meillä paskaista ole.

Ongelmaksi on muodostunut se, että miehen tullessa kotiin hän on yleensä täysin raivon partaalla jostain sotkusta, jota minä en edes meinaa huomata. Eilen lattialla oli koirankarvoja, kun minun oli tarkoitus imuroida tänä aamuna koko asunto. No, mies alkaa klo 11 pintaan illalla raivosiivota, imuroida ja rymistellä. Ilta menee mykkäkoulussa, aamulla julkaisee somessa joitain eroon viittaavia mietelauseita, mutta minulle ei puhu mitään.

Olemme ihan aikuisia yli 30 v. ihmisiä ja tämä käytös on selkeästi pahentunut sen myötä, kun tulin raskaaksi, enkä ole enää jaksanut samalla tavalla puunata asuntoa työpäivän jälkeen. Vaikka kuinka siivoaisin, alkaa silti tuo raivosiivous ja olemattoman lian hankaaminen ja mykkäkoulu. Ratkaisuksi mies on pariin kertaan ehdottanut myös asumuseroa, jota minä en ihan ymmärrä, koska pitäähän meidän molempien olla hoitamassa vauvaa, kun se syntyy.

Tiedostan kyllä, että hänellä on stressiä ja rahahuolia mutta onkohan tämän käytöksen taustalla jotain muutakin? Ymmärtäisin, jos oikeasti kotimme olisi likainen ja ällöttävä, mutta meillä on ihan peruskoti, jossa astiat tiskataan joka päivä, lattia lakaistaan, pyykit pestään ja muutkin asiat hoidetaan. Ajatuksia?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo ei jää ohimeneväksi vaiheeksi, muista, että lapsi kärsii eniten kireästä ilmapiiristä ja raivokohtauksista. Et tee lapselle mitään palvelusta jäämällä. Itsekin pääset helpommalla, kun ei tarvitse jännittää, mistä mies saa seuraavan kohtauksen.

Valitettavasti jotkut sairaat miehet pystyvät esittämään normaalia, kunnes oikea elämä lapsineen ja vastuineen alkaa. Se onkin liikaa ja siihen reagoidaan alkamalla kontrolloida sairaalla tavalla puolisoa ja perhettä.

Ihan järkyttävää henkistä väkivaltaa on esimerkiksi tuo raskaana olevan puolison uhkailu erolla joidenkin koirankarvojen takia ja vieläpä julkisesti Facessa. Valitettavasti ennustan kyllä suuria ongelmia.

Vierailija
42/42 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä saa kyllä todella hyviä neuvoja, vaikka en sitä osannut odottaa. Joten kiitos teille jotka kommentoitte!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän