Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan odottaa ihastumisen tunnetta ja sitä tiettyä kipinää tapailuvaiheessa?

Vierailija
08.03.2019 |

Olen tapaillut miestä nyt muutaman viikon, ollaan nähty viitisen kertaa. Mies vaikutti alun viestittely perusteella lupaavalta, jutut meni yksiin ja meillä oli paljon yhteistä. Ekat treffit meni kivasti, käytiin kahvilla ja pari tuntia hurahti jutellessa. Seuraavilla treffeillä oli myös kivaa ja oli jopa vähän ihastunut olo. Kolmansilla treffeillä harrastettiin seksiä ja sen jälkeen huomasin innostuksen lopahtavan. En tuntenut mieheen kauheasti fyysistä vetoa, mutta ajattelin, että kyllä se sieltä kehittyy. Asiaa ei auttanut se, että miehellä oli vaikeuksia saada seisomaan ja kestää yhdynnässä. Tiedostan sen, että seksi ei aina ekoilla kerroilla suju, joten en vielä niin huolestunut. Toisella kerralla sama meno, yhdyntä kesti ehkä minuutin. Kolmannella kerralla meni jo paremmin, ehkä mies rentoutui kun juotiin pari lasia viiniä aluksi.

Mutta ongelma on siis se, että en tunne kipinöitä, fyysistä vetoa miestä kohtaan. Viime seksikerralla mua alko jollain tasolla hiukan "ällöttää" mies, hänen tapansa suudella ym. Mies ottaa minut ihanasti huomioon, antaa suuseksiä ym., mutta silti kaipaan sitä himon tunnetta, kun ei saa toisesta tarpeekseen. Halusin kokeilla seksiä muutaman kerran, josko se kipinä syttyisi, mutta ei. ☹️

Kuinka kauan voi siis odottaa ihastuksen syttymistä? Voiko se syttyä, jos sitä ei ole alussa ollut? Edellinen suhteeni oli kipinöintiä alusta asti, en saanut miehestä tarpeekseni. Kaipaan sitä tunnetta... Mies on muuten mukava ja meillä on rentoa yhdessä, mutta se jokin puuttuu...

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miesparkaa. On varmasti jo siinä luulossa että tapailu on alkamassa kun on selvinnyt 5.treffeille asti.

Naiset ja niiden kipinät ja kemiat..

Vierailija
2/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi tapailla edes ketään ilman todellista ihastumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä sinusta mutta itselläni ei ainakaan enää tuossa mikään kipinä syttyisi.

Vierailija
4/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia pelimiesten voittokulku jatkuu vuodesta toiseen, koska vain he herättävät tarpeeksi seksikemioita naisissa. Ei ole merkitystä sillä miten kunnollinen mies on ja miten hän toivoisi parisuhdetta jos hän ei saa herätettyä naisessa seksikemioita.

Ei muuta kuin sanot miehelle, että ollaan vain kavereita ja siirryt ympäriinsä paneskelevaan jännikseen.

Vierailija
5/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kipinää tule, jos sitä ei ole jo ennen seksiä. Ihan turhaan silloin harrastaa seksiä ollenkaan.

Vierailija
6/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksestani sanon, että kyllä sitä kipinää ja kemiaa pitää olla heti ensimmäisestä tapaamisesta lähtien. Muuten ei tule mitään.

Vierailija
7/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miesparkaa. On varmasti jo siinä luulossa että tapailu on alkamassa kun on selvinnyt 5.treffeille asti.

Niin... Voivatko miehet sitten seurustella ilman kipinää? Halusin antaa miehelle mahdollisuuden, koska kai tunteiden kehittymisessä voi mennä aikaa. Olen sellaisiakin tarinoita kuullut. AP

Vierailija
8/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, että minulle käy samalla tavalla. Olen tavannut pari kertaa miestä, joka ei saanut perhosia lentämään vatsassani heti. Pientä ihastuksen ja odotuksen tunnetta on olemassa. Seksi on varmasti se vedenjakaja, joka lässäyttää koko jutun tai sitten ihastun tosissani, jos se sujuukin odotettua paremmin.

Vierailija
9/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se kipinä nyt sitten on. Olen ollut mieheni kanssa 23 vuotta eikä hän ole koskaan erityisemmin kiihottanut minua seksuaalisesti, mutta rakastuin häneen nopeasti ja olen edelleen aivan yhtä rakastunut kuin suhteen alussa. Olemme yhdessä niin onnellisia, että en uskoisi tällaisen olevan edes mahdollista jos en olisi itse kokenut.

Vierailija
10/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin... Voivatko miehet sitten seurustella ilman kipinää? Halusin antaa miehelle mahdollisuuden, koska kai tunteiden kehittymisessä voi mennä aikaa. Olen sellaisiakin tarinoita kuullut. AP

Suurimmalle osalle miehistä tuntuu olevan tärkeää vain se, että saa säännöllisesti reikää. Karu fakta miehistä.

Vierailija
11/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule kipinää

Miksi se myöhässä tulisi ?

Vierailija
12/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia pelimiesten voittokulku jatkuu vuodesta toiseen, koska vain he herättävät tarpeeksi seksikemioita naisissa. Ei ole merkitystä sillä miten kunnollinen mies on ja miten hän toivoisi parisuhdetta jos hän ei saa herätettyä naisessa seksikemioita.

Ei muuta kuin sanot miehelle, että ollaan vain kavereita ja siirryt ympäriinsä paneskelevaan jännikseen.

En etsi pelimiestä, mutta onhan se suhteessa tärkeää, että kokee kumppanin viehättävänä ja puoleensavetävävänä. Seksiä on vähän kurja harrastaa, jos ei haluta. Ja seksi on tärkeä osa suhdetta. Ja haluaisin haluta, koska pidän miehestä. ☹️ AP

Vierailija
13/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä kipinää tule, jos sitä ei ole jo ennen seksiä. Ihan turhaan silloin harrastaa seksiä ollenkaan.

Entäs, kun himottaa kuitenkin kokeilla seksiä miehen kanssa, vaikka muuten ei kipinöintiä tunnukaan?

Vierailija
14/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitellaan tilanne, että mies on etsinyt seuraa aktiivisesti jo kahden vuoden ajan ja nainen on ensimmäinen joka kelpuuttaa miehen seksiin asti. Totta helvetissä mies tekee kaikkensa saadakseen tuosta parisuhteen vaikka sukat ei pyörisi jaloista irti.

On kyllä hiton kovat paineet miehellä kun pitäisi herätellä naisessa kipinäkemiat välittömästi tai se on game over.

Vierailija
15/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi aliarvioida miehiä. Suurin osa kunnollisista miehistä on hyviä sängyssä ja herättää naisissa seksikemioita.

Vierailija
16/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään, että minulle käy samalla tavalla. Olen tavannut pari kertaa miestä, joka ei saanut perhosia lentämään vatsassani heti. Pientä ihastuksen ja odotuksen tunnetta on olemassa. Seksi on varmasti se vedenjakaja, joka lässäyttää koko jutun tai sitten ihastun tosissani, jos se sujuukin odotettua paremmin.

Mulle se oli vedenjakaja... Sovittiin jo aiemmin, että edetään hitaasti ja kattellaan, mutta nyt mua pelottaa, että mies on jo tosi ihastunut ja mä en tunne samalla tavalla. Perhoset vatsassa lupaa yleensä hyvää, nyt niitä ei ole ollut. Mua ahdistaa aiheuttaa pettymyksiä, mutta en varmaan voi enää kauaa testailla, et mitä tapahtuu. 😞

Vierailija
17/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta kokemuksestani sanon, että kyllä sitä kipinää ja kemiaa pitää olla heti ensimmäisestä tapaamisesta lähtien. Muuten ei tule mitään.

Minä en ole koskaan tuntenut ensitapaamisella yhtään mitään. Kerran kyllä ajattelin, että mies on harvinaisen hyvännäköinen, eli tavallaan ulkonäkö herätti jotain tunteita.

Vierailija
18/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitellaan tilanne, että mies on etsinyt seuraa aktiivisesti jo kahden vuoden ajan ja nainen on ensimmäinen joka kelpuuttaa miehen seksiin asti. Totta helvetissä mies tekee kaikkensa saadakseen tuosta parisuhteen vaikka sukat ei pyörisi jaloista irti.

On kyllä hiton kovat paineet miehellä kun pitäisi herätellä naisessa kipinäkemiat välittömästi tai se on game over.

Uskon, että on varmasti paineita. Mutta voivatko miehet sitten tavallaan "tyytyä" johonkin, vaikka nainen ei saisikaan sukkia pyörimään jaloissa? Enkä minäkään odottanut kipinöitä välittömästi, ollaanhan mekin jo tässä useampi kerta nähty. Kai sitä voi vähän huolestua, jos ei tunne yhtään ihastumisen tunnetta? AP

Vierailija
19/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipinä voi tulla myöhemminkin. Esim. työkaveriin tai opiskelukaveriin saattaa hyvinkin ihastua pikkuhiljaa, kun ei ole mitenkään haku päällä lähtenyt tutustumaan. Treffailua ei ehkä kannata jatkaa, jos kipinää ei ilmene jo alkuvaiheessa. Toki moni jatkaa silti. Päätyyhän avioliittoonkin pareja, joista vähintään toinen ei ole täysin rakastunut.

Vierailija
20/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että on varmasti paineita. Mutta voivatko miehet sitten tavallaan "tyytyä" johonkin, vaikka nainen ei saisikaan sukkia pyörimään jaloissa? Enkä minäkään odottanut kipinöitä välittömästi, ollaanhan mekin jo tässä useampi kerta nähty. Kai sitä voi vähän huolestua, jos ei tunne yhtään ihastumisen tunnetta? AP

Kyllä, jos vaihtoehtona on loppuelämän vastentahtoinen yksinäisyys niin mies hyväksyy naisen jossa ei ole suuria vikoja. Naiset ei ehkä ymmärrä tätä mutta miehille on suuri voitto jo se, että naisessa ei olisi suuria vikoja esim ei olisi yksinhuoltaja, ylipainoinen, hullu ym

Sukupuolten välillä on suuri ero näissä kriteereissä, ei miehillä ole varaa odotella maagisia kemioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän