Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA tarvitaan...

Vierailija
09.03.2013 |

Olen aivan väsynyt ja en enää tiedä mitä tekisin...

Olemme aviopari ja meillä kolme lasta. Kaksi lapsista erityislapsia, neurologisia ongelmia. Avioliittomme isoimmat ongelmat alkoivat noin kaksi vuotta sitten kun miehen päätti yhtäkkiä linnoittautua tietokoneelle viettäen kaiken aikansa siellä. Perhe-elämä tai sen ongelmat eivät tunnu koskettavan velvoittavan häntä enää mihinkään.

Hän elää omaa elämää meidän perheen sisällä. Pesee omat pyykkinsä ja viettää oman aikansa juuri niinkuin itse haluaa. Ei käy töissä, kuin satunnaisesti muutoin on kotona ns. opiskelijana. Kerran kysyin häneltä aikooko hän ikinä valmistua johon hän vastasi että ei ole tarvetta - pitäähän hänellä olla jotain mielenkiintoista tekemistä itselleen. Pesee omat pyykkinsä. Ei osallistu kodin hoitoon eikä meidän pyykkien pesuun. Olen kysynyt miksi mutta vastausta en ole saanut. Välillä auttaa mutta suurimman osan omissa oloissaan. Minulla vuorotyö , iltapainotteinen joten lasten läksyjen tekeminen yms. kaikki jäävät tekemättä tai rempalleen. Itse en näihin voi vaikuttaa kun en ole kotona. Meillä ei ole tukiverkostoa , ei ketään joka voisi auttaa.

Nyt tilanne hankaloituu entisestään, nuorimmainen lapsemme on todella vaikea ja en saa apua hänelle mistään. Omat voimat ovat aivan lopussa enkä enää jaksa tätä rumpaa. Pelottaa , sillä jos tästä lähtisin en tiedä mihin eikä ketään ole auttamassa. MITÄ VOIN TEHDÄ?

Joutuisin itse kaikesta huolehtimaan, KAIKESTA vaikka toki niistä nyt jo suurimmaksi osaksi huolehdinkin niin silti pelottaa ihan kamalasti että mitä tapahtuu jos repäisen tästä itseni irti... olen lopussa...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
2/4 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde. Kyllä sä selviät. Selviäthän jo nyt. Missä päin asut?

Voisin auttaa, sitähän teen jo nyt läheisille ihmisille vaikka itsekin olen ajoittain lopussa niin autetaan toisiamme. Minä jäin yksin suurperheen kanssa kun mies lähti. Ei se ollut maailman loppu.

Miehesi on loppu myös ja pakenee tilannetta. Teidän täytyy saada lapsia välillä hoitoon ja sun pitää muuttaa elämääsi niin että jaksat paremmin.

Itse olen ajatellut jotain perheiden vertaisverkostoa joka auttaisi vaikeiden paikkojen yli. Yhteiskunnan väliintulo usein vaan pahentaa tilannetta, jos sieltä ylipäätään jotain apua saa.

Vierailija
4/4 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin kyllä jos vaan uskaltaisin ... pelottaa... ap  :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme