Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sait mieheltäsi naistenpäivälahjaksi vai et mitään?

Vierailija
08.03.2013 |

Minulle mieheni toi ruokatunnilta ylijääneen pizzapalan. No onhan sekin jotain. :)

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

robocop nuken on kuulemma aina halunnut sitä. Nyt leikkii lasten kanssa sillä, kun torjuin nuken

Vierailija
22/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukkia, leivoksen ja suklaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain tavallista intohimoisemman suudelman ja toivotukset. :)

Vierailija
24/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo ole koskaan mitään naistenpäivää muistanut, mutta en mä sitä niin odotakaan. Enemmän venäläinen tapa tuo. En loukkaantunut. Itse ostin itselleni narsisseja, kun kaipaan jo niin kevättä.

Vierailija
25/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelutekstarin.

Vierailija
26/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse en ehkä välttämättä olisi päivää sen kummemmin noteerannut, mutta mieheni kyllä. Heti aamusta ensitöikseen onnitteli. On mulla hyvä mies! :)

Vierailija
27/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin antaa suurenmoista munaani. Onko hyvä lahja?

hänellä on jo kaikkea mitä haluaa ja voi ostaa. Paitsi suurenmoista munaani. Lahjani on siis sinetöity. Hän joka tapauksessa olisi saanut lahjaksi suurenmoista munaani. Voisin toki lausua ehkä pari runoakin. Olisiko runot liian korni lahja?

T: 11cm mies

Vierailija
28/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 Paista omeletti

Vierailija
29/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia ja kolma pussia merkkareita. Kelpasivat kyllä, vaikken naistenpäivää itse noteeraa.

Vierailija
30/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Toissapäivänä tuo taisi vihjailla että on joku kiva yllätys tulossa, mutta eipä tuo ole edes muistanut että on naistenpäivä :D ei niinkään haittaa se ettei muista, vaan se että aina mennään lupailemaan turhia.

Vierailija
31/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kimppua tulppaaneja ja kakun, jonka söimme perheen kanssa iltapalalla. Aamulla heti onnitteli.

Kukkakauppias vaan oli pitänyt kukkia kuivassa vaasissa, joten kukat olivat hyvin velttoja saadessani ne. Onnistuin leikkaamalla ja viideään viemällä pelastamaan ne eloon.

Vierailija
32/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia. Suostui myös katsomaan kanssani siirappisen teinivampyyrileffan, jonka olisi taatusti muuten jättänyt väliin :D

Vierailija
33/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Paitsi lasillisen viiniä kaatoi ja onnitteli. Miellän naistenpäivän vähän venäläiseksi jutuksi, vaikka ei mulla mitään sen juhlimista vastaan ole.

Vierailija
34/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha juhlapäivä taas. En todellakaan odottanut mitään enkä edes halunnut. Saisi poistaa kalenterista. Johan meillä on ystävänpäivä ja äitienpäivä. Aletaanko täällä kohta juhlia jo venäläisten voitonpäivääkin? Tai pakkasukkoa?

Vierailija
35/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 22:02"]

Kukkia. Suostui myös katsomaan kanssani siirappisen teinivampyyrileffan, jonka olisi taatusti muuten jättänyt väliin :D

[/quote]

Twilight? :D

Vierailija
36/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkekaapin.

Sellasen punasen.=D

Vierailija
37/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaamunan. Ystävänpäivä unohdettiin molemmat. :)

Vierailija
38/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansainvälistä naistenpäivää vietetään kaikkialla maailmassa perjantaina 8.3. YK on julistanut vuoden 2013 naistenpäivän kansainväliseksi teemaksi naisiin ja tyttöihin kohdistuvan väkivallan lopettamisen. Naistenpäivän yhteyteen osuu YK:n naisten asemaa käsittelevän toimikunnan istunto, jossa sukupuoleen perustuva väkivalta on pääteemana. YK:n tasa-arvojärjestö UN Women kannustaa jäsenvaltioita sitoutumaan globaaliin suunnitelmaan väkivallan vastaisten toimenpiteiden toteuttamiseksi.

Miten kukkien ja lahjojen kantaminen mammoille liittyy naistenpäivän teemaan? Sitäkö, että naistenpäivän kunniaksi miehenne toi kukkia, eikä vetänyt turpaan

Vierailija
39/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on taas tosikkoja liikkeellä.

Paras tasa-arvonen teko on ensisijaisesti pitää huolta omasta naisväestään ja kukkaset on vain yksi hyvä, halpa ja helppo tapa saada nainen iloiseksi.

Ei yksikään turpaan saanut säästy sillä et kielletään oman vaimon, äidin tai vaikka kaupan kassan ilahduttaminen.

Vierailija
40/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te, joiden mies "onnitteli"! Miten onnitteli? "Onneksi olkoon, koska olet nainen"? Jee.