Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sait mieheltäsi naistenpäivälahjaksi vai et mitään?

Vierailija
08.03.2013 |

Minulle mieheni toi ruokatunnilta ylijääneen pizzapalan. No onhan sekin jotain. :)

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
2/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli töissä väsänny ja tulostanu  koneella "kortin", eli romanttinen valokuva jossa oli nätti runo siitä mitä merkitsen hänelle. Illemmalla lupasi vielä hieroa mua. : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lahjaa, ei onnittelua. Normipäivä ja ok mulle.

Vierailija
4/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ei haittaa, koska en itsekään noteeraa naistenpäivää millään lailla.

Vierailija
5/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoi illalla töistä tultuaan "Hyvää naistenpäivää!" Ihan ok, kukkia olisi saattanut vielä tuoda, mutten erityisesti odottanut niitä. Hän tietää, että tykkään kukista ja tuo niitä sen takia aina muutaman viikon välein, joten en erityisesti naistenpäivän takia kaivannut ekstrakukkasia.

Vierailija
6/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
7/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan vielä mitenkään, en ole varma tietääkö edes, että on naistenpäivä. No, luulis nyt että olis töissä kuullut niinkun mullekin kävi.

Vierailija
8/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenpäivästäkin on tullut nykyään hömppäpäivä. Sellainen kaupallinen, missä miehen pitäisi muista ja ostaa tavaroita vaimolleen. Vasta miesrukat pääsivät ystävänpäiväkukista ja nyt on naistenpäivä. Kohta on äitienpäivä.

Minua oikeasti hiukan ärsyttää tämä, että naistenpäivän oikea sanoma hukkuu mimmien ulvontaan, että saiko he mieheltään jotain krääsää.

Vierailija
9/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Lähti ryyppäämään... Minun luvallani tosin

Vierailija
10/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain vileda robotti mopin:) Vitsi tietty, mutta ajatteli että auttaa lattialle ajatuneessa kissanhiekassa. Katsotaan. 

Vierailija
11/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ainakin pitäisin miestä melko dorkana jos se antaisi jotain naistenpäivälahjoja. Tai ystävänpäivälahjoja. Ärsyttäviä teko"merkki"päiviä.

Vierailija
12/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kukkasia ja vei syömään. 

Vierailija
13/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

11jatkaa luettuaan tuon yhden negatiivista kitinää, että luultavasti olisi ostanut kenties turhakkeen muutenkin, vasta eilen sai tietää naisten päivästä.

Vierailija
14/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Mies ostaa joulu-synttäri-ja äitienpäivälahjat. Eiköhän siinä ole jo tarpeeksi. Muutenkin tuo tuliaisia reissuiltaan, joten olisi aika hölmöä jos kantaisi vielä jotain ystävänpäivä-ja naistenpäiväkukkia.

Repsahtaisin varmaan nauramaan, jos ilmestyisi kukkapuskan kanssa kotiin naistenpäivänä.

Mieluummin panisi nimensä raiskatun tytön ruoskimista vastaan, kuin tyhjänpäiväisten kukkien ostoon.

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 20:08"]

No mä ainakin pitäisin miestä melko dorkana jos se antaisi jotain naistenpäivälahjoja. Tai ystävänpäivälahjoja. Ärsyttäviä teko"merkki"päiviä.

[/quote]

Vierailija
15/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesraukkoja. Ensin on muistettava kosia yllätyksenä kalliilla sormuksella. Sitten muistettava tuoda kukkia kun ilmoitetaan raskaudesta, syntymäpäiviä, timantteja jouluna, äitienpäivänä kukkia ja timantteja, ystävänpäivänä koruja, naistenpäivänä lahjoja.

Muuten palstamamma syvästi loukkaantuu ja itkee huonoa miestään ja pillua ei tipu taas pariin viikkoon.

Voi marttyyrien martyyrimusta kun palstamammalla on taas vaikeaa.

Vierailija
16/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nothing mutta vieraat miehet kyllä toivottivat oikein runojen kera

Vierailija
17/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt kokopäivänä >:

Vierailija
18/59 |