Tyttöystävä viihteelle miesporukassa.
Kivaa naistenpäivää vaan taas, ero pyörii mielessä. Mulla ei ole kuulemma oikeutta edes ärsyyntyä siitä, että sain kautta rantain tietää, että tän illan baariporukka koostuu 100% miehistä. Ja onpa ilmeisesti käyty samalla porukalla aiemminkin vähän juhlimass ja kappas kun mua ei ole koskaan kutsuttu mukaan tuolloin viihteelle. Miksi te teette näin?
Kommentit (140)
No tee sä sama juttu ja mene naisten kansa bilettämään. Tällöin naisellasi ei ole myöskään mitään sanottavaa asian tiimoilta.
En ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lähde sä omies porukoittesi juttuihin. Älä koskaan pyydä tyttistä mihinkään bilettään. Kosto on suloista.
On ihan tervettä viettää aikaa erillään ja omien kavereiden kanssa.
En ymmärrä mitä kostettavaa asiassa on? :D
Ei olekaan. Olisi edes voinut pyytää messiin, vaikka ei lähtiskään mukaan. Se tässä minuakin ärsyttää se vtun kysymättä jättäminen.
Epäilen että sulla on lievää narsistisuutta luonteessa. Sun täytyis päästä joka paikkaan mukaan, vahtiin tyttöystävää, vaikka siellä tuskin mitään väärää edes tapahtuu. Yrität hallita toisen elämää ja sit suutut kun kaikki ei mee sun tahdon mukaan.
Mulla suurin osa kavereista on miehiä, ja se on ihan ookoo mun miesystävälleni. En ymmärrä miksi tollaisesta täytyy pahoittaa mieli? Jos et luota sun tyttöystävään, niin älä ole hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksei mulle voi kertoa asiasta? Se tässä eniten suututtaa. Miksei voi kertoa jos ei ole mitään salattavaa??
ap
No kertoihan se sulle että on lähdössä viihteelle kavereiden kanssa. Ei ole salaillut yhtään mitään.
No kun ei kertonut! Vahingossa lipsautti, että on menossa heidän tietyn porukan kanssa juhlimaan ja siinä sanoikin vahingossa että tyttöystävät jää nyt kotiin. Tajus selvästi heti itsekin että nyt tuli lipsautettua. Kiva ilta tässä tiedossa. n siis silti menossa
ap
Vierailija kirjoitti:
En ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lähde sä omies porukoittesi juttuihin. Älä koskaan pyydä tyttistä mihinkään bilettään. Kosto on suloista.
Ei olekaan. Olisi edes voinut pyytää messiin, vaikka ei lähtiskään mukaan. Se tässä minuakin ärsyttää se vtun kysymättä jättäminen.
Epäilen että sulla on lievää narsistisuutta luonteessa. Sun täytyis päästä joka paikkaan mukaan, vahtiin tyttöystävää, vaikka siellä tuskin mitään väärää edes tapahtuu. Yrität hallita toisen elämää ja sit suutut kun kaikki ei mee sun tahdon mukaan.
Nyt meni metsään autolla taas että puut kaatui. Pitihän se narsisminkin tähän mukaan ottaa, tottakait. Taisit vaan lukea mielipiteeni rivien välistä ylinegatiiviseksi.
No kysy siltä naiselta miksi se menee ja miksi ei kertonut. Ei me sitä tiedetä mitä sun naisen päässä liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina epäillään heti, jos naisella on miespuolisia kavereita? Ei naiset ole samanlaisia, jso miehillä on naispuolisia kavereita.
Siksi, että vaikka naiset voisivatkin olla pelkästään kavereita miesten kanssa (joka ei välttämättä pidä paikkaansa, mutta oletetaan huvin vuoksi), niin miehet ei voi olla pelkästään kavereita naisten kanssa, vaan niillä on aina ns. projekti työn alla. Siis jos vaan on yhtään hyvännäköinen dooris, ja muutaman paukun jälkeen silläkään ei ole niin väliä. Ja jos on miesporukka, niin vaikka siellä jotkut saisivatkin homman pysymään asialinjalla, niin aina on pari jotka eivät osaa.
Mitä ap saat tuollaisesta suhteesta??
Ap. Jos naisesi selvästi rakastaa sinua ja on sitoutunut sinuun, niin ei ole mitään syytä olla huolissasi. Millainen hän siis on?
Itse olen naisvaltaisella alalla, mutta sairaan mustasukkainen mieheni tuli hakemaan minut kotiin klo 22 illalla, enkä saanut juoda yhtään mitään. Arvaa katsoivatko työkaverit pitkään. Pari vuotta myöhemmin selvisi, että mies petti ja sitten myös jätti. Ei olisi kannattanut olla kynnysmattona.
Vierailija kirjoitti:
En ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en halua hallita hänen elämäänsä, mutta kyllähän se loukkaa aika paljon, että salaillaan porukan koostumusta ja sitten kun vahingossa jääkin kiinni, selviää että on tarkoituksella sumuttanut useampaankin otteeseen. Olisiko teistä naisista siis ok, että teidän miehet juhlisi ja ryyppäisi hyvännäköisten parikymppisten naisten kanssa, eikä kertoisi teille, että oho, niitten poikaystävät jääkin nyt kotiin
ap
Niin väännän nyt siis eli eniten tässä harmittaa se, että on tarkoituksella salaillut asiaa.
ap
Ala vaan itsekin etsiä uusia naispuolisia kavereita. Ei tuollaisa naisia tartte katsella, kun ei kerran "ole ees oikeitta ärsyyntyä siitä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni metsään autolla taas että puut kaatui. Pitihän se narsisminkin tähän mukaan ottaa, tottakait. Taisit vaan lukea mielipiteeni rivien välistä ylinegatiiviseksi.
”Ja onpa ilmeisesti käyty samalla porukalla aiemminkin vähän juhlimass ja kappas kun mua ei ole koskaan kutsuttu mukaan tuolloin viihteelle.”
Suora lainaus sun tekstistä.
Hänellä on omat kaverit joiden kanssa hän haluaa viettää aikaa ilman sun valvovaa läsnäoloa. Kuulostat tosi ahdistavalta persoonalta, en yhtään ihmettele että tyttöystäväs ei sulle halunnut itse mainita juhlimaan menosta. Hetihän sä sen olisit tyrmännyt tai väkisin änkeisit mukaan vahtimaan häntä. Sairasta.
Missä on luottamus, parisuhteen perusta?
Vierailija kirjoitti:
Jengipanoja?
Miksi tuollaista kuvittelet? Ei mulla ainakaan tapana paneskella kaverien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en halua hallita hänen elämäänsä, mutta kyllähän se loukkaa aika paljon, että salaillaan porukan koostumusta ja sitten kun vahingossa jääkin kiinni, selviää että on tarkoituksella sumuttanut useampaankin otteeseen. Olisiko teistä naisista siis ok, että teidän miehet juhlisi ja ryyppäisi hyvännäköisten parikymppisten naisten kanssa, eikä kertoisi teille, että oho, niitten poikaystävät jääkin nyt kotiin
ap
Naiset ei tajuu tai halua ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Ala vaan itsekin etsiä uusia naispuolisia kavereita. Ei tuollaisa naisia tartte katsella, kun ei kerran "ole ees oikeitta ärsyyntyä siitä".
No minä ainakin toivoisin, että miehellä olis naispuolisia kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No kuule, siinäpä mies ryyppäisi ja juhlisi. Ei se minulta ole pois.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Jos naisesi selvästi rakastaa sinua ja on sitoutunut sinuun, niin ei ole mitään syytä olla huolissasi. Millainen hän siis on?
Itse olen naisvaltaisella alalla, mutta sairaan mustasukkainen mieheni tuli hakemaan minut kotiin klo 22 illalla, enkä saanut juoda yhtään mitään. Arvaa katsoivatko työkaverit pitkään. Pari vuotta myöhemmin selvisi, että mies petti ja sitten myös jätti. Ei olisi kannattanut olla kynnysmattona.
Uskon että rakastaa. On kiltti ja hyvä, kauniskin vielä. Ollaan oltu aika pitkään yhdessä, ei ole koskaan antanut aihetta epäillä mitään. Voisko olla siis kuitenkin ihan normaalia että kydään miesporukalla ulkona? miks silloin täytyisi salailla?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jengipanoja?
Miksi tuollaista kuvittelet? Ei mulla ainakaan tapana paneskella kaverien kanssa.
Mulla on.