Erikoisin kuulemasi syy, miksi joku ei haluaisi asua omakotitalossa?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 14:05"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 13:12"]
Entäs jos ei asukaan hörhöalueella, vaan ihan kalliilla ja hyvämaineisella alueella kaupungin keskustassa? Voi jestas :P
[/quote]
Kaupunkien keskustoissa ei yleensä kulje koskaan hörhöjä =)
[/quote]
En tiedä yritätkö olla sarkastinen, mutta nimenomaan keskustoissahan on sekä hörhöjä että kaupungin kalleimmat neliöt.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 14:43"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 14:36"]
Toi on mun mielestäni kylläkin varsin hyvä syy. Meillä kerran kurkisti joku deeku ikkunasta sisälle iltamyöhällä ja olin saada sydärin. Ei ollut yhtään kivaa.
[/quote]
Oliskohan enemmän alueesta kiinni, kuin asumismuodosta?
[/quote] Hyvämaineinen ja rauhallinen alue. Mutta eihän ihmisiä voi estää kulkemasta missä haluavat! Suomessa ei vielä ole aidattuja asuinalueita.
Tuon kokemuksen jälkeen muutin mielelläni kerrostaloon. Ei tule maan tasalle ikävä!
minä olen kerran meinannut saada kutsumattoman hörhön kylään. Asuin yksinäni rivarissa ja joku nuori mies meinasi tulla kutsumatta kylään aamuyöstä. Alue oli rauhallinen ja siisti, ei baarejakaan lähellä. Pelotti ihan hirveästi.
Nyt asutaan kerrostalossa ylimmässä kerroksessa (7. krs), kukaan ei pääse katselemaan sisään ja meiltä näkyy 8 km päähän. Tykkään :) En haluaisi asua tiiviisti rakennetulla okt-alueella kun tontit on ihan vierekkäin.
onneksi meillä on paljon erilaisia vaihtoehtoja joista jokainen toivottavasti löytää sen itselleen sopivimman.
Minäpä tässä eräs päivä löusin itseltäni alitajuisen syyn sinkkuudelleni : omakotitalon. Pohdin, miksi en voi aloittaa suhdetta erään miehen kanssa. tajusin ajattelevani, että mies on niin maanläheinen, että varmasti haaveilee jostain omakotitalosta. Ja minä haaveilen penthousesta ullanlinnassa. En halua suhteeseen, koska törmäyskurssi on olemassa...
kaikesta voi löytää syyn kaikkeen....
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 14:36"]
Toi on mun mielestäni kylläkin varsin hyvä syy. Meillä kerran kurkisti joku deeku ikkunasta sisälle iltamyöhällä ja olin saada sydärin. Ei ollut yhtään kivaa.
[/quote]
Oliskohan enemmän alueesta kiinni, kuin asumismuodosta?