Mikä uskiksia vaivaa, tarvitsevat oikein erillisen "kristillisen asuinaueen"
Kommentit (56)
Usko on niin heikolla pohjalla, ettei se kestä yhtään poikkeavia näkemyksiä eikä ns.paheiden viettelyitä.
Mielestäni tuollaiset korttelit pitäisi kieltää. Olisi hyvä normaalien ihmisten kannalta, että pysyisivät omissa kortteleissaan, mutta viattomia lapsia ajatellen heidän pitäisi olla ihmisten ilmoilla, että pystytään puuttumaan kaikkeen hämärään mitä noissa piireissä helposti tapahtuu.
Voisin muuttaa. En halua elää kulttuurinrikastuttajien keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Apua! Minä en halua kaltaisiasi ihmisiä rikastuttamaan minun rakasta Järvenpäätä. Hus pois täältä ja rajat äkkiä kiinni!
Mutta kuka kerää rahat? Ettei vaan olisi taas vanhusten höynäyttämisestä kyse, kun markkinoidaan asuntoja, joita ei ole, kristillisen leiman alla? Paljonko lie neliöhinta?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni kristilliset päiväkodit ja koulut pitäisi lailla kieltää. Uskomatonta, että tuota aivopesua saa vielä harrastaa.
Minusta sinun pääsysi Aihe vapaa -palstalle pitäisi kieltää. Uskomatonta, että tuota aivopesua saa vielä harrastaa.
Pitääköhän tuolla alueella pitää jotain körttipäähineitä ja ajella hevoskärryillä? Jos ei, niin autoissa varmaan kuitenkin on pakollisena se kalamerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua! Minä en halua kaltaisiasi ihmisiä rikastuttamaan minun rakasta Järvenpäätä. Hus pois täältä ja rajat äkkiä kiinni!
Kyllä haluat kun äh lyt ovat vallanneet kaupungin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haluat kun äh lyt ovat vallanneet kaupungin.
Mieluummin he kuin kaltaisesi persut.
ate4isti on niin tyhmiä että olisi hyvä olal sellainen älykkäiden uskovien oma kommuuni jossa rukoillaan joka aamu 5 tuntia ja sitten duunia ja naiset on uskovia ja lapset ja opettajat kouluissa ja naispeppeja ei ole
Vierailija kirjoitti:
Pitääköhän tuolla alueella pitää jotain körttipäähineitä ja ajella hevoskärryillä? Jos ei, niin autoissa varmaan kuitenkin on pakollisena se kalamerkki.
Asukkaitahan ei valikoida, mutta kyllä varmaan olisi hyvä esim. jonkunlaiset rintamerkit saada alueen eriarvoisille? Kristityt voivat pitää kalaa ja juutalaisset Daavidin tähteä ja seksuaalivähemmistöille vaikkapa kiva pinkki kolmio?
Vierailija kirjoitti:
Hehee. Entä kun toiseen uskontokuntaan kuuluvat toteuttavat saman?
Muslimeilla ei ole mitään oikeutta eurooppalaiseen maaperään. Ei mitään juuria tai legaattia. Siellä missä hiekkadyynit pöllyää niin siellä voivat tehdä ihan mitä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko asuminen kallista?
Eihän tälläisen yhteisön kohdalla voi puhua maallisesta mammonasta. Rahallinen hinta on täysin toissijaista uskovien yhteyden rinnalla. Ja kaikki varat menevät Herran työhön, joten jos sen osakkeen sitten testamenttaisi takaisin yhdistykselle, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehee. Entä kun toiseen uskontokuntaan kuuluvat toteuttavat saman?
Muslimeilla ei ole mitään oikeutta eurooppalaiseen maaperään. Ei mitään juuria tai legaattia. Siellä missä hiekkadyynit pöllyää niin siellä voivat tehdä ihan mitä haluavat.
Ja sielläkin vain niin kauan kuin sivistynyt maailmaa sietää...
:D