Kolahtaako tuo Game of thrones vaikka olisi todella nirso eritoten fantasia-ohjelmien suhteen?
Kommentit (20)
Kuulemma kolahtaa hyvin ihmisiin, jotka ei yleensä välitä fantasiasta.
Kyllä. En ollut eläissäni ollut kiinnostunut mistään fantasiasta, kirjoissa, tv:ssä tai elokuvissa, mutta tähän sarjaan tempauduin mukaan.
Monelle kyllä kolahtaa. Omaan makuuni sarja on liian synkkä ja ahdistava.
Ei. Minun mielestä fantasia on naurettavaa ja typerää eikä tämä sarja ole poikkeus.
Joo! Itse en oo mitään fantasiaa jaksanu kattoa aiemmin, mutta tää tempaisi kyllä mukaansa!
Millä tavalla se sitten eroaa normifantasioista, jos se vaikuttaa kolahtavan monille sellaisillekin, joille fantasiat eivät yleensä kolahda?
Suunnittelen ehdottavani tuota vaimolle seuraavaksi "yhteissarjaksi". Kumpikaan meistä ei ole fantasian suurimpia ystäviä.
Mun mielestä Taru sormusten herrasta oli elokuvana aivan järjettömän tylsä, ei sitä meinannut millään jaksaa katsoa, ja taas tytär joka luki tätä Game of thronesia sanoi että kirjat on raskasta lukemista, ei tykännyt. Minä en ole kumpaakaan kirjana lukenut enka oikein muitakaan vastaavia, Harry Potterit ja Outlander on enemmän mun tyyppistä fantasiaa, ne olen lukenut.
Tuo sarja kyllä mut koukutti vaikka mua siinä häiritseekin se että henkilöhahmoja on niin paljon ettei kaikkia tahdo muistaa kuka on kuka ja mikä heidän suhteensa on toisiinsa, mutta kun katsoo niitä monta kautta peräkkäin niin alkaa muistamaan jo aika hyvin. Eniten häiritsee toisaalta se välillä ihan järjetön väkivalta ja se että myös päähenkilöksi mieltämiään henkilöitä kuolee, minä kun haluaisin aina kaikkeen onnellisen lopun, ja että paha saa palkkansa. Toki tuossa on kuollut pahiksiakin.
Henkilöhahmot on kuitenkin yllättävän syvällisiä vaikka niitä on paljon, hyvin näyteltyjä jne. Huomaa että sarjaan on muutama dollari panostettu. Pelkään vaan että viimeinen kausi on pettymys, mutta pakkohan se on katsoa.
Yritin katsoa, ei kiinnostanut yhtään.
Olenkin ehkä vähän muunlaisen kulttuurin kuluttaja muutenkin.
Ei. Katsoin väkisin ekaa kautta mutta ei vaan iskenyt ja jätin sarjan kesken
Voi näitä keskenkasvuisten höpinöitä..
Yleensä inhoan fantasiaa. Naurettavaa kun aikuiset ihmiset örveltää peikkoasuissa. Mutta tuo kyllä kolahti! Loistava tarina!
Kaikki fantasiat käy alun ja keskiosan jälkeen tylsiksi. Game Of Thrones on lopussa tylsää. Ei kiinnosta yhtään mitä niille hahmoille käy. "Realistisuus" katosi siinä kun lopussa kaikki on samassa paikassa ja keskenään kavereita.
Mä olen fantasian ystävä, mutta tästä en tykkää. Itse etsin nimittäin fantasialta pakoa tosimaailmasta ja sen "rujoudesta". Mutta GoT on tosimaailma potenssiin 2: ihmisen ja luonnon ja kohtalon julmuus oikein korostetusti tuotuna ruudulle. Minä mieluummin katselen kultivoituneiden haltioiden henkistynyttä elämää jossain Elysiumissa vaan :D
Tuttu kehui sarjaa ja yritin katsoa muutaman osan. Samannäköisiä partaisia ukkoja lumen keskellä tarpomassa ja vaihteeksi tappelemassa. En erottanut niitä edes toisistaan. Kiitos, mutta ei kiitos.
Fantasiasta pidän kyllä, mutta tuo oli jotain muuta.
Ei temmannut mukaansa sitten yhtään! Ihan tolkuttoman tylsä, vakava ja kauhean melodramaattinen sarja. ”Keskiaikaisten” kuninkaiden väliset juonittelut ei vaan jaksa kiinnostaa.
katsokaa sibel kekillin tuotantoa kun hän oli parikymppinen. Parempaa roolisuoritusta sen ikäisenä kuin nyt tässä sarjassa.
Mistä te tätä sarjaa katsotte?
Tuntuu nimittäin oudolta, kun on yleensä lähes ainoa ihminen joka ei ole koskaan katsonut tätä sarjaa. Eli melkein pitäisi katsoa vain sen takia, ettei tuntisi itseään niin "ulkopuoliseksi".
Mutta mistä tämä nyt kannattaisi katsoa? Kumma sarja muutenkin, kun ei tule TV:sta joten miten tätä katsotaan edes, maksetaan joku tv stream palvelu vai? Mistä sinä itse katsot tulevat ja olet katsonut aiemmat jaksot?
En ole kiinnostunut minkäänlaisesta fantasiasta yleensä, tällekin lämpenin todella hitaasti, mutta jäinkin pahasti koukkuun heti Ned Starkin kohtalon selvittyä ja viimeistään surullisen kuuluisa red wedding -jakso pakotti jatkamaan katsomista. Omasta mielestä GoT on yksi parhaista sarjoista, mitä olen ikinä katsonut.
joo