Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun lapsella on niin hauskoja juttuja!

Vierailija
07.03.2013 |

1,5-vuotias lapseni jutut osuvat mun huumorihermoon täysin. Esim. se, kun hän makasi päiväunien jälkeen sylissäni vähän vielä väsyneenä, hymyili ja veikisteli suloisesti ja sanoi sitten hiljaisella, vienolla äänellä "kakka". 

Söpöä oli myös se, kun hän alkoi leikisti imuroida lattialle jääneellä imurilla, ensin itse, mutta antoi sitten panda-pehmonkin imuroida. Monesti hämmästyttää, miten paljon mielikuvitusleikkejä hänellä jo on.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 18:08"]

Höh, miksei aloittaja saa iloita lapsestaan ja hauskoista jutuista? Ehkei meitä nuo niin paljon huvita, mutta ei nyt viedä iloa toiselta pois.

[/quote]

Ei lapsesta saa iloita, niitä pitää tehdä niin monta, ettei niistä todellakaan enää halua iloita!

Ap

Vierailija
22/42 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehee, minustakin on tosi hauskaa aina kun lapsi sanoo kakka =D Tai no ei aina, mutta juuri tuo että halaillaan ja hän söpöilee ja pussailee ja silittää poskeani ja sitten hymyillen vakavalla äänellä sanoo "kakka"....

Tai se että kesken leikin nousee ylös ja sanoo "kakka", ja kun kysyy että mennäänkö potalle se vaan nauraa ja sanoo "ei!" (Silloin kun on oikea hätä, tai kakka tullut jo vaippaan lähtee kyllä kävelemään vessaan itse)

Minua myös naurattaa sen leikit, on ihanaa kuunnella kun se laulaa jne jne.. .Mutta eihän näistä asioista sitten saa puhua kuin ehkä hädin tuskin oman äidin kanssa =D

Nyt odotan toista, hymy varmaan hyytyy viimeistään toukokuussa, enkä enää pidä lapsiani söpöinä eikä hauskoina......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 18:09"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 18:05"]

Mun mielestä olisi ainakin kiva, jos esimerkiksi tähän ketjuun jokainen voisi hehkuttaa oman lapsensa hauskoja ja söpöjä juttuja niin paljon kuin sielu sietää. Olisi ihan mukava kaiken negatiivisuuden keskellä. Mutta tottahan toki tähänkin ketjuun on pakko heti tulla useiden eri ihmisten vinkumaan.

[/quote]

Kiitos, tätä mä vähä niin kuin ajattelinkin! Ootko säkin kenties yhden lapsen äiti, joka ei vielä ole oppinut vihaamaan elämää?

Ap

[/quote]

Mulla ei ole sitä ensimmäistäkään lasta. Pidän kuitenkin lapsista, eikä mua haittaa ollenkaan kuunnella kavereiden ja tuttujen ensimmäisen lapsen suloisia/hauskoja juttuja. :)

Kai sitä täytyy hommata viiden lapsen katras, niin pääsee sitten joukolla mollaamaan "vasta" ensimmäisen lapsen saaneita ;)

Vierailija
24/42 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä noi jutut itseasiassa kuulosti aika hauskoilta ja varmasti itsekin olisin nauranut tilanteessa :D

Nauran melkein päivittäin lapseni jutuille ja joskus on vaan pakko kertoa niitä eteenpäinkin,yleensä mummille. Koska tiedostan ettei muita vältsii kiinnosta :D haha

Iloitaan me lapsistamme oikein sydämen kyllyydestä!

Mullakin on vain yksi lapsi ja aion antaa sen olla ainut lapsi pitkään. Kyllä vielä toivottavasti yhden tai kaksi teen. Mutta nyt meillä on niin hauskaa tuon kanssa :D

Vierailija
25/42 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,taidat olla uusi AV-palstalla :) Täällä ei missään nimessä saa iloita mistään,ainoastaan valittaa,ja riippumatta siitä mitä kirjoittaa tulee negatiivisia kommentteja ja v****ilua. Minusta avauksesi oli hellyttävä.

Vierailija
26/42 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 18:18"]

hehee, minustakin on tosi hauskaa aina kun lapsi sanoo kakka =D Tai no ei aina, mutta juuri tuo että halaillaan ja hän söpöilee ja pussailee ja silittää poskeani ja sitten hymyillen vakavalla äänellä sanoo "kakka"....

Tai se että kesken leikin nousee ylös ja sanoo "kakka", ja kun kysyy että mennäänkö potalle se vaan nauraa ja sanoo "ei!" (Silloin kun on oikea hätä, tai kakka tullut jo vaippaan lähtee kyllä kävelemään vessaan itse)

Minua myös naurattaa sen leikit, on ihanaa kuunnella kun se laulaa jne jne.. .Mutta eihän näistä asioista sitten saa puhua kuin ehkä hädin tuskin oman äidin kanssa =D

Nyt odotan toista, hymy varmaan hyytyy viimeistään toukokuussa, enkä enää pidä lapsiani söpöinä eikä hauskoina......

[/quote]

Toinen yhtä vulgaari ihminen, jonka mielestä kakka on hauska! Apua, nyt AV varmaan kaatuu. Tuu sit kertomaan, menikö elämä pilalle ;)

Ap

Vierailija
27/42 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP SUN LAPSI EI OLE MILLÄÄN TAVALLA HAUSKA! 

Vierailija
28/42 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Apua, sä oot varmaan jotenkin sairas, kun lasten jutut naurattaa!

Ap

Vierailija
29/42 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä noi jutut itseasiassa kuulosti aika hauskoilta ja varmasti itsekin olisin nauranut tilanteessa :D

Nauran melkein päivittäin lapseni jutuille ja joskus on vaan pakko kertoa niitä eteenpäinkin,yleensä mummille. Koska tiedostan ettei muita vältsii kiinnosta :D haha

Iloitaan me lapsistamme oikein sydämen kyllyydestä!

Mullakin on vain yksi lapsi ja aion antaa sen olla ainut lapsi pitkään. Kyllä vielä toivottavasti yhden tai kaksi teen. Mutta nyt meillä on niin hauskaa tuon kanssa :D

[/quote]

Kyl mä tiesin, että täällä on ihmisiä, jotka tajuaa! Vaikka eihän yhden lapsen äidit OIKEASTI tajua mitään.

Ap

Vierailija
30/42 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 18:19"]

Ap,taidat olla uusi AV-palstalla :) Täällä ei missään nimessä saa iloita mistään,ainoastaan valittaa,ja riippumatta siitä mitä kirjoittaa tulee negatiivisia kommentteja ja v****ilua. Minusta avauksesi oli hellyttävä.

[/quote]

Mä en oo uusi, mutta mä uhmaan valtavirtaa ja kerron positiivisia asioita, vaikka se aiheuttaakin joillekuille henkistä hiivatulehdusta ;)

Ap

Vierailija
31/42 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 18:20"]

AP SUN LAPSI EI OLE MILLÄÄN TAVALLA HAUSKA! 

[/quote]

MUN LAPSI ON ONNISTUNUT PÄIVÄUNIENSA JÄLKEEN OLEMAAN AINAKIN VIIDELLÄ TAVALLA HAUSKA. ENTÄ SINÄ?

Ap

Vierailija
32/42 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 18:24"]

[/quote]

Mä en oo uusi, mutta mä uhmaan valtavirtaa ja kerron positiivisia asioita, vaikka se aiheuttaakin joillekuille henkistä hiivatulehdusta ;)

Ap

[/quote]'

Ihanaa,jatka samaa rataa äläkä anna näiden kyynikkomammojan lannistaa itseäsi :)

Vierailija
33/42 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 18:28"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 18:24"]

[/quote]

Ap

[/quote]'

Ihanaa,jatka samaa rataa äläkä anna näiden kyynikkomammojan lannistaa itseäsi :)

[/quote]

Mun lannistamiseen tarvitaan jotain hieman konkreettisempaa kuin muutama nimetön nettiviesti ;)

Ap

Vierailija
34/42 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on jännä, että kirjoittajat usein jotenkin "ulkoistavat" itsensä täältä av-palstalta. Tyyliin: "av-mammat sitä tai tätä". Taitaa tämä palsta kuitenkin muodostua meidän kaikkien teksteistä. Jos otantana on iso määrä suomalaisia, niin voi olettaa että mielipiteetkin eroavat. Välillä saa asiallisia viestejä, välillä ei. Se on tämän anonyymiyden huonoja puolia. Liian moni meistä kuitenkin provosoituu negatiivisista kirjoituksista. Anonyymiyden piikkiin tämäkin.

Meni "vähän" vierestä, mutta pakko oli laittaa.

Vierailija
35/42 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 18:54"]

Minusta on jännä, että kirjoittajat usein jotenkin "ulkoistavat" itsensä täältä av-palstalta. Tyyliin: "av-mammat sitä tai tätä". Taitaa tämä palsta kuitenkin muodostua meidän kaikkien teksteistä. Jos otantana on iso määrä suomalaisia, niin voi olettaa että mielipiteetkin eroavat. Välillä saa asiallisia viestejä, välillä ei. Se on tämän anonyymiyden huonoja puolia. Liian moni meistä kuitenkin provosoituu negatiivisista kirjoituksista. Anonyymiyden piikkiin tämäkin.

[/quote]

Niin mutta kun täällä o ntavallisia kirjoittajia, ja sitten on niitä av-mamoja, eli hyeenoja jotka lähestulkoon 24/7 vaanivat täällä että pääsevät haukkumaan muita. Tai jos ei haukkumaan, niin ainakin nipottamaan jostain, ja aina ja vähintään ainakin aiheuttamaan pahaa mieltä jollekin.

Vierailija
36/42 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 19:01"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 18:54"]

[/quote]

Niin mutta kun täällä o ntavallisia kirjoittajia, ja sitten on niitä av-mamoja, eli hyeenoja jotka lähestulkoon 24/7 vaanivat täällä että pääsevät haukkumaan muita. Tai jos ei haukkumaan, niin ainakin nipottamaan jostain, ja aina ja vähintään ainakin aiheuttamaan pahaa mieltä jollekin.

[/quote]

:D Aaa, mulla on mennyt tämä: av-mamma=hyeena, jotenkin ohi...

Vierailija
37/42 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten jutut on viihdyttäviä! :D Minustakin on ihana kunnella lasteni juttuja ja (ilmeisesti toisin kuin moni muu täällä) kuuntelen mielelläni myös mitä muiden pikkuiset ovat jutelleet ja tehneet. Parhaita ovat nimenomaan arkiset höpinät! Ne on tärkeitä asioita vanhemmalle ja lapselle ja niistä heijastuu semmoista ihanan lempeää rakkautta jota tässä maailmassa tarvitaan.  Ja kyllä, kakkajutut naurattaa. :)

Ap, puolitoistavuotiaasi on varmasti ihana ja suloinen! Minua ainakin juttusi hymyilytti. :)

Vierailija
38/42 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin nauratti... ap nimittäin!

Vierailija
39/42 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, esikoiseni on jo 22 v., mutta antaisin melkein mitä vain, jos saisin vaikka viikonkin elää uudestaan tuota ihanaa aikaa.. vaikka en ole erityisen huumonrintajuinen ihminen, musta kuvaus oli tosi hellyttävä ja kuvittelin tilanteen sieluni silmin.

Näin pitäisikin olla hetkessä mukana ja nauttia siitä!

Vierailija
40/42 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mitkään kakkajutut ei välttämättä oo hauskoja, niinku toisten lasten, mutta musta on ainaki kiva kuulla muiden lasten höpinöitä, koska äidit, jotka niitä kertoo, on niin iloisia ja onnellisia ja ylpeitä lapsista :)

Voihan se olla että munki alle vuoden ikäinen lapsi saa mut nauramaan kakkajutuilla myöhemmin, mutta tällä hetkellä, kun ei vielä puhuta kunnolla, niin siltikin se jaksaa aina naurattaa mua :)

Täällä nämä 5 lapsen yhavmammahyeena-äidit löytää kaikista asioista negatiivistä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi