Mieheni sanoi ettei nauti seksistä kanssani
Olen tällä hetkellä ylipainoinen (168cm/75kg) ja olen saanut pudotettua 7 kiloa, epäterveellisin menetelmin. Kun tapasimme olin tukevassa kunnossa, mutta hän sanoi ettei se haittaa. Hän sanoi, että olen okei tälläisenäkin, ja jos haluan pudottaaa painoa niin minimi paino olisi 65kg.
Itselläni on kuitenkin melkein 10 vuoden bulimiahetti takana, ja olen alkanut kangistumaan vanhoihin tapoihin.
Mieheni sanoi, että seksi olisi todella paljon mukavempaa, jos painaisin 45-50 kiloa.
:( Kamalan ällöttävä possuolo.. Juurikin näin ahmimisen jälkeen.
Kommentit (8)
no mun exä sanoi monta kertaa, että olen huono sängyssä
Anteeksi.. Korjaan, bulimiahelvetti. Tiiä sitten minne kirjaimet katos :(
Ap
Tekisi mieli sanoa palstan perinteitä kunnioittaen, että jätä se sika. Hän varmasti tietää tai tajuaa epävarmuutesi ja käyttää sitä nyt hyväkseen saadakseen sinusta nöyrän kumppanin.
Sitä paitsi 45-50-kiloisena olisit selvästi alipainoinen. Tuo 65 olisi ihan ok tavoitepaino.
t. 4, joka on 168/81, ja rakastaa elämäänsä
Vaihda miestä. Tässä maassa on satojatuhansia miehiä ilman naista, joilla ei ole mitään ihmeellisiä vaatimuksia, jotka sinun tulisi täyttää.
Jos seksi ei maistu nyt, niin tuskin vika on sinussa. Miehellä on itsensä kanssa vaikeuksia ja hän haluaa tylsän olon sinullekin, joten tuo on hänen mielestään hyvä tapa saada sinut tuntemaan olisi lihavaksi, rumaksi ja ties mitä. Sanopa miehellesi, että eipä hänenkään vetovoima oikein enää pure sinuun ja jos ei kerran haluta, niin eipä tarvitse vaivautua edes yrittämään.
Kannattaa alkaa haistelemaan uusia tuulia, tämä tie taitaa olla läpikatsottu, koluttu ja huonoksi havaittu.
Kai nyt AP ymmärtää, että tuo ei ole ihan terve suhde? Ei kummankaan osalta. Hankala kuvitella, että ongelmat loppuisivat siihen, että oksennat itsellesi miestä miellyttävän varren.