Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä on itsetunnolleni tapahtunut?

Vierailija
07.03.2013 |

Ekaa kertaa kirjoittelen minnekään, pidin ennen jopa hölmönä ajatuksena avautua keskustelupalstalle, mutta nyt en enää osaa tulkita omia ajatuksiani/tunteita..

Tämä on pitkä juttu, yritän tiivistää niin että siitä saa vielä oikean käsityksen.
. Eli olen nyt seurustellut reilun vuoden poikaystäväni kanssa (olen 24, mies 32). Alku oli ihanaa ja itsetuntoni oli vahvalla pohjalla, kuitenkin tuossa alussa tapahtui ihmeellisiä asioita (outoa käyttäytymistä miehen puolelta), joka pikkuhiljaa pisti minut tuntemaan että en riitä, tai että olen jotenkin "virheellinen". Nyt meillä on paljon tasapainoisempaa, mutta huomaan, että itsetuntoni parisuhteen asioissa on ihan nollassa. Muuten olen kyllä hyvinkin itsevarma, enkä epäile omaa kauneuttani ja viehätysvoimaani. Kuitenkin miehen kanssa minusta tuntuu pahalta, kun en riittäisi.. Saan mieheltä kuitenkin huomiota, mutta on tilanteita joissa koen jääväni toiseksi jolloin nämä riittämättömyydentunteet tulevat taas pintaan..

Mitä ihmettä tämä on? Voiko ne alussa tapahtuneet ikävät asiat joista on kuitenkin jo vuosi, niin vaikuttaa siihen mitä tunnen miehen kanssa? (esim. tapailuvaiheessa hän saattoi olla tulematta paikalle, hetkittäinen etäisyys ja muutenkin epätasapainoinen käyttäytyminen).

Lisäisin vielä, että en ole aikaisemmissa suhteissa tuntenut näin. Minusta tuntuu, että tämä suhde on tuhoamassa itsetuntoni kokonaan..

Kiitos jos jaksoit lukea! Olisin kiitollinen, jos joku ulkopuolinen osaisi sanoa tähän jotakin. Alan jo uskoa että minulla on päässä jotain vialla! :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla