Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrankin bloggaaja osasi sisustaa

Vierailija
07.03.2013 |

Nyt mä tykkään. Ennen oli oma koti valkoisen makuuhuone niin kylmä ja hajuton.  Värejä pitää olla ja vaaleanpunainen sopii hyvin muuhun väritykseen. Sanoin jo kauan sitten bloggaajalle että lisää väriä. Olisi vaan kuunnellut jo aikaisemmin. Itse laittaisin lisää harmaata väriä joukkoon. Olisi kunnolla kontrastia. On se hyvä noinkin.

http://omakotivalkoinen.casablogit.fi/lue/2013/03/vaaleanpunainen-makuuhuone

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tiedä. Vaaleanpunainen on aivan liian vaaleanpunainen ja sopii sinkkunaiselle eikä perheelle. Jos näkisin mun miehisen miehen nukkumassa vaaleanpunaisien lakanoiden sisällä tulis varmaan tosi huvittava fiilis

Vierailija
2/15 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liian imelä mun makuun, ja miestäni en voi tonne kuvitella, sopis teinitytölle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin kaunis. Paljon käyty keskustelua noista tyhjistä valokuvakehyksistä ja ovathan ne oudot. Mutta muuten todella kaunis huone kun vertaa muun kodin kolkkouteen.

Vierailija
4/15 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toi on ostanut pari vaaleenpunasta ja harmaata tyynyä, laittanut ne riviin ja ottanut miljoona samanlaista valokuvaa "asetelmasta". No on kyllä, perkele, osannut sisustaa. Ooh, olin unohtaa *vaaleanpunaisen kynttilän* taustalta. Täydellistä, niin täydellistä. Ja ennenkaikkea aihe uudelle blogaukselle. Hymiö.

Vierailija
5/15 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tän on pakko olla Stokkan myyntiblogi.

Vaaleanpunainen on kevään trendiväri sisustuksessa.

Vierailija
6/15 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma ei tarvitsisi enää yhtään tyynyä, kehystä, valaisintä tai kynttilää vaan terapiaa.

Vierailija
7/15 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumakauta. Onks toi teidän mielestä sisustamista???? TYHJIÄ valokuvakehyksiä, pari lamppua ja sänky? 

Voi jessus sentään.

Vierailija
8/15 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni miehisyyten ei kyllä ole vaikuttanut se, nukutaanko me yhdessä hänen sinkkuaikoinaan ostamissa tummissa lakanoissa vai minun hankkimissani keiju-lakanoissa :D Eikä hänen miehisyyttään ole vienyt pois vanhaan tyyliin sisustettu kotimmenkaan. 

Vierailija
9/15 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin monta tyynyä peräkanaa?

Vierailija
10/15 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi ottaa noin monta kuvaa tyynyistä. Hassua. 

Tulee mieleen Ruotsin miljonääriäitien Maria Montazani, jolla oli pakkomielle niihin tupsuihin

Vierailija
11/15 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollainen määrä kuvia samoista tyynyistä? Asia menee perille kyllä ihan yhdestäkin kuvasta. Ja mihin ne tunkee kaikki noi tyynyt yöksi, heittelee pitkin lattioita ja aamulla taas asetellaan kaikki nätisti riviin. Ei hitto mitä hommaa. Ihan kivat värit joo mutta näyttää sisustuskaupalta, aivan liikaa tyhjää kamaa.

Vierailija
12/15 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä noitten miljoonien tyynyjen idea on? Mihinköhän se pistää ne yöksi? Kauhea asettelu. Eikö noiden lapsi koskaan sotke?

Vierailija
13/15 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleanpunaisia tyynyjä?

voihan vennamon veikko!

Vierailija
14/15 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran makkarin teema on nyt vaaleanpunainen, niin mites lakanoiden vaihto? Ostiko se monet samanväriset lakanat, peseytyykö ja kuivuuko samat lakanat päivän aikana vai vaihtuuko teema kun lakanat vaihdetaan? Vai vaihdetaanko niitä lainkaan? ;D

11 kuvaa tyynyistä, hmm..

Vierailija
15/15 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh. Ei olisi pitänyt tänne kirjoittaa näemmä. Minusta tuo makuuhuone on oikeasti kaunis nyt kun siellä on jotain väriäkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi