Lue keskustelun säännöt.
Miksi pellemaassa nimeltä Suomi riittää veronmaksajien rahoja moneen turhaan, mutta ei tarpeelliseen?
25.06.2026 |
Kela yrittää kusettaa minulta tukia pois. Kyse on muutamasta kympistä per kuukausi, mutta se on iso raha työttömälle. Aloitin valitusprosessin, joka voi kestää parikin vuotta. Tuo prosessi kuluttaa veronmaksajien rahoja moninkertaisesti verrattuna tuohon muutaman kympin kusettamiseen. Työttömänäkin on siis oikeus valittaa monenlaisesti, joka polttaa veronmaksajien rahoja vauhdilla, mutta peruselämiseen tarkoitettujen tukien maksaminen tuntuu olevan erittäin vaikeaa.
Kommentit (2)
miksi juuri sinun tuet on tarpeellisia? tiesithän että muut maksaa ne
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Suomea hallitsee mafia.