Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pulleat jumppaohjaajat?!

Vierailija
07.03.2013 |

En voi ymmärtää miten jotkut työkseen liikuntakeskuksessa jumppia vetävät voivat olla pullukoita. Kuvittelisi niiden kaikkien olevan todella timmissä kunnossa

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta taas semmoinen huokuu inhimillisyyttä. Mieluummin mä otan pulleahkon ohjaajan kuin sellaista pinkeetä jumppabarbieta.

Vierailija
2/9 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ei todellakaan ja pelkästään laihduta ketään. Ratkaisevaa on se mitä syö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä...ehkä se ohjaaja tykkää hyvästä ruuasta ;)

Ja tosiaan ruuan ja liikunnan lisäksi vaikuttaa geenit ja aineenvaihdunta ja ikä ja lapsimäärä ym ym...ei ne jumppaohjaajat nyt kaikki ole samanlaisia niinkuin ei muutkaan ihmiset!

Vierailija
4/9 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olin syksyllä sellasella kuntosalin laihdutuskurssilla, jossa vetäjä oli pullukka. ;D

Vierailija
5/9 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 13:46"]

Niinpä...ehkä se ohjaaja tykkää hyvästä ruuasta ;)

Ja tosiaan ruuan ja liikunnan lisäksi vaikuttaa geenit ja aineenvaihdunta ja ikä ja lapsimäärä ym ym...ei ne jumppaohjaajat nyt kaikki ole samanlaisia niinkuin ei muutkaan ihmiset!

[/quote]

Lapsimäärä ei vaikuta painoon. Se on vain harhaluulo ja helppo tekosyy :) Ja hyvä ruoka ei ole yhtä kuin lihottava ruoka. Myös terveellinen ja kohtuullinen syöminen voi olla erittäin hyvää! Ei toki ole katastrofi jos jumppaohjaaja on hieman pyylevä, mutta pullukkuus ei ole tervettä eikä sitä ole tarvetta glorifoida. 

Vierailija
6/9 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pulleus ei estä hyvää kuntoa (riippuu toki, kuinka paljon painoa on liikaa). Pullukka voi olla paremmassa kunnossa kuin sinä.:)

Toisekseen - ohjaajan työ on ohjata, pulleus ei liity siihenkään, voiko olla innostava ja kannustava ohjaaja, neuvoa liikkeet hyvin jne. Olen tällaisen ohjaajan tunnilla ollut.

Vierailija
7/9 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei varmaan ole kovin motivoivaan sellaisille jotka yrittävät laihduttaa

Vierailija
8/9 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein "pullukoilla" on huomattavasti parempi kehonkoostumus lihaksien suhteen kuin lahoilla. Laihat yleensä ihmettelevät sitä, kun keho koostuukin liiakseen luista ja rasvasta.

T. Mm. kehonkoostumuksia työkseen mittaileva

Vierailija
9/9 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aikanaan jumpassa, jota ohjasi vähän pullea nainen. Teki isoilla painoilla ja jaksoi vääntää, en mä kokenut mitenkään ammatillista uskottavuutta vähentävänä seikkana lievää ylipainoa.

Enemmän esim. sellainen pump-ohjaaja söisi uskottavuutta, joka olisi oikein kunnon luusäkki ja tekisi naurettavan pienillä painoilla edessä hommia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan