Private Blend, vasta löysin tämän blogin
Olenkohan hassu kun naisena luen tätä miehen blogia, mutta en taida kommenteista päätellen olla ainut..Vaikka kirjoittaakin osaksi aika luxus-jutuista niin tuntuu tosi mukavalta tyypiltä, jalat maassa yms. Löytänyt vaikka mitä vinkkejä itselle ja omalle miehelle..Tykkään tosi tosi paljon.
Kommentit (29)
Symppis kaveri.
Luin 2013 postaukset.
Olen mies.
No joo, onpa omituinen pointti tuossa kommentissa... Itse blogi vaikuttaa mielenkiintoiselta, ja nainen olen myös=)
Kivan tuntuinen mies. Ainakin nyt syksyn aikana on vaan pitänyt ehkä vähän liian pieniä housuja. Tuovat miehen isohkon, pyöreän pyllyn turhan mäyttävästi esille.
Ainakin kuus ekaa kommenttia bloggaajan itsensä kirjoittamia ihan selvästi.
Siis ÄLÄ NY...?!?
[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 17:09"]
Onkohan Mikko hetero vai homo?
Pikkasen tulee sellainen olo, ettei ihan heteromiehen juttuja nuo olisi....
Aika usein muotimaailman tyypit ovat homoja, jostakin syystä.
[/quote]
No poikkean sitten varmaan, mutta en todellakaan tykkää. Tämähän on miehen pitämä blogi, jonka parempi puolisko tai toinen puolisko on mies.
Tavara ja laukku postaukset ovat naurettavia ovatpa sitten naisia taikka miehiä. Lähinnä ihmettyttää heteronaisten hehkutus näihin. Jenkeissä on alettu jo havahtumaan, että naiset nostivat Gay miesten agendan esille ja veivät eteenpäin - siitä kiitokseksi gay miehet pilkkaavat naisia ja vievät niiden miehet...
Googlettakaapa aiheesta - löytyy uusi ihmeellinen maailma.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 15:11"]
Ainakin kuus ekaa kommenttia bloggaajan itsensä kirjoittamia ihan selvästi.
[/quote]
Mikon ei tarvi itseään mainostaa. Lukijat tekee sitä puolestaan. Ei Olivia-lehden bloggariksi tosta vaan pääse. Ihan vaan vinkkinä
Ilmeisesti lopettanut blogin. Instassa jatkaa. Joka toinen viikko on pariisissa, ja joka toinen muistelee pariisissa oloaan.
Just kävin katsomassa ja ihan kivan tuntunen blogi, katotaan jäänkö seurailee, ainaki postaa usein, se on hyvä.