Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos naisia ei saa lokeroida naisiksi, niin sitten ei myöskään naisten päivää tai naisille omistettuja WC-tiloja, eikö niin?

Vierailija
08.03.2019 |

Vai mitä olette mieltä, pitääkö naisille kumminkin tarjota jotain spesiaalia? Eli palvontaa erityisenä päivänä ja WC-tiloja johon mies ei saa mennä? Jos kyllä niin miksi?

Kommentit (143)

Vierailija
1/143 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei saa lokeroida turha odottaa naistenpäivänä mitään tai turha olettaa että wc-tilat olisi naisille ja miehille erikseen. Sitä mieltä olen. Outo maailma missä eletään

Vierailija
2/143 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi esim. hesari uutisoi ihmeenä kun naisporukka avaruuskävelee. eikö voisi puhua vain astronauteista. Naisten hitauden vuoksi vaadin ettei heitä päästetä miesten vessaan tai ole unisex vessoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/143 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat lokeroida yhtään ketään? Unisex vessat ovat kyllä kuoleenna syntynyt ajatus miesten dotkuisuus takia? Mikdi on niin vaikea osua sinne pönttöön?

Vierailija
4/143 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei naistenpäivästä kitisijä. Marraskuussa on miestenpäivä

Vierailija
5/143 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai isänpäivän lisäksi? Isä ja mies eivät ole synonyymejä.

Vierailija
6/143 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai isänpäivän lisäksi? Isä ja mies eivät ole synonyymejä.

Joo, isänpäivän lisäksi on olemassa erillinen kansainvälinen miestenpäivä. Voit vaikka googlettaa. 

Vierailija
7/143 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on väittänyt että ketään naista ei saa luokitella naiseksi? Kyllä minäkin luokittelen itseni naiseksi vaikka kuinka sukupuolisensitiivisyyden kannalla olenkin. Pitää vaan ymmärtää se että kaikki ei luokittele itseään naiseksi, ei oo oikeesti niin hankala juttu jos siitä itse ei tee hankalaa. Voisit käyttää aikas jotenkin järkevämminkin kun vääntämällä yksinkertaisista asioista väkisin hankalia. 

Vierailija
8/143 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sellaista miestenpäivää ei koskaan olla noteerattu Suomessa? Ylekin kirjoittaa 2016 Venäjällä on miehille oma päivänsä. Ei taida olla Suomessa virallinen juhlapäivä tämä miestenpäivä.

Vierailija
9/143 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä on sama kitinä jokaikinen vuosi? Kannattaa sitä miestenpäivää ryhtyä viettämään jos noin kovasti närästää. Itse en vietä kumpaakaan.

Vierailija
10/143 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi tätä vinkumista... Hauskaa kansainvälistä Mutta Entäs Miestenpäivä?? päivää vaan kaikille

Vierailija
11/143 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat lokeroida yhtään ketään? Unisex vessat ovat kyllä kuoleenna syntynyt ajatus miesten dotkuisuus takia? Mikdi on niin vaikea osua sinne pönttöön?

D-synsrooma?

Vierailija
12/143 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näähän on ihan parhaita, kun social justice warriorit vaatii transvessoja ja sitten yhtäkkiä ymmärtääkin, että herranjumala, niissähän saa käydä miehetkin!! Danger, Danger!:D:D Ei helvetti ne vahvasankaiset, miehiä vihaavat naiset. Mitä te haluatte?

Ilmeisesti maailman ilman miehiä. Minusta se olisi aika surullista. Olen oikean tasa-arvon, en totaalisen naisten dominoinnin kannattaja. Olisi aika inhottavaa näin heterona, jos miehiä ei olisi. Jos tuo mun miesystävä häviäisi tuosta, surisin ihan järjettömästi. Osaisin toki elää, mutta suru olisi musertava. Kaipaisin häntä jokapäiväiseen elämääni. Olenko siis alistettu?

Vierailija
13/143 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka vuosi tätä vinkumista... Hauskaa kansainvälistä Mutta Entäs Miestenpäivä?? päivää vaan kaikille

Tällä palstalla jokainen päivä on "Mutta eikö kukaan ajattele miehiä?"- päivä.

Ei me ajatella. Ikinä.

Vierailija
14/143 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tästä on sama kitinä jokaikinen vuosi? Kannattaa sitä miestenpäivää ryhtyä viettämään jos noin kovasti närästää. Itse en vietä kumpaakaan.

ai jaa kukahan nyt kitisee oikein muista? Jos koirankakat paljastuvat joka vuosi niin saahan niistä sanoa että vituttaa. 

Vierailija
15/143 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuka sanoo ettei saa lokeroida?

Kyllä mä itseni myönnän naiseksi ja veljeni, kumppanini ja isäni miehiksi ja meillä on selkeät sukupuolelliset erot, ominaisuudet, vahvuudet ja heikkoudet.

Tuntuispa peelolta jos kaikista puhuttaisi "persoonina". Miksi se selvä raja ja luokittelu on niin kamalaa? Sehän selventää paljon asioita ja tekee elämästä helpompaa.

Mites kun tulee kyse vaikka suvun jatkamisesta. Neuvola-henkilö puhuu vain vanhemmista, kohtu-henkilöstä ja siittäjä-henkilöstä ja sukupuolettomasta lapsihenkilöstä.

Kaikki 18-vuotiaan armeijaan ja sit ne sukupuolisesti vahvemmat henkilöt joutuu kantamaan heikompien rinkkoja ja sotatilanteet menee hässimiseksi ja kohtu-henkilöt sotii keskenään menkkapäissään ja itkee hysteerisena sen sijaan että keskittyisivät viholliseen. "Pakkoko sun on just tänään töihin lähteä kun mulla oon paha olla ja synttäritkin tulossa?"

Kärjistettyjä eroja mutta sukupuolilla on todistetusti eroja ja hyvä niin.

En edes haluaisi samaan vessaan miesten kanssa kun se pönttöön osuminen tuntuu olevan mahdoton tehtävä.

Menee ihan absursiksi tää sukupuolettomuus ja tasa-arvoisuus.

Vierailija
16/143 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap tarkoitat naisten lokeroimisella naisiksi?

Astronauteista puhuttaessa tiedetään heti, että kyse on amerikkalaisista. Muuten puhuttaisiin kosmonauteista tai taigonauteista. Jos/kun sukupuoli halutaan häivyttää, ehdotan avaruusmies -sanan tilalle avaruusolentoa.

Vierailija
17/143 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään Mies ei kyseenalaista naistenpäivän oikeutusta. Eikä naisten oikeutta vain naisille tarkoitettuihin tiloihin/yhdistyksiin. Päinvastoin.

M60

Vierailija
18/143 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaan, että kadut, kodit ja keskustelupalstat on täynnä pillastuneita mammoja jos naisten pitää keskenään viettää naisten päivää. "mies ei taaskaan ylistänyt mua naisena, yhyy yhyy"

Vierailija
19/143 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap tarkoitat naisten lokeroimisella naisiksi?

Astronauteista puhuttaessa tiedetään heti, että kyse on amerikkalaisista. Muuten puhuttaisiin kosmonauteista tai taigonauteista. Jos/kun sukupuoli halutaan häivyttää, ehdotan avaruusmies -sanan tilalle avaruusolentoa.

Ihan sitä, että jos mies töissä vaikka tokaisee sinulle "hei nainen siinä, haluatko apua sekoilevan tietokoneesi kanssa?" niin tietysti siitä sekoatte, että törkeää naisittelua ja aliarviointia. Mutta sitten haluatte mennä _naisten vessaan_ ja viettää _naistenpäivää_? Miksi pitää olla naisten vessa vaikka siellä näköjään käy henkilö asioillaan? Kumpikin virtsaa ja ulostaa, sekä mies että nainen.

Vierailija
20/143 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän hankalaa yksinkertaisille ymmärtää, että naiset ovat näistä asioista eri mieltä. Sellaiset naiset, jotka ovat itse syntyneet mieheksi, kokevat olevansa sukupuolettomia, on sukupuoleton lapsi jne. ovat vaatimassa näitä yhteisvessoja. He polkevat itsensä naiseksi tuntevien ja selvästi itsensä sukupuolittavien naisten oikeuksia.

Naisten vessa on hyvin tärkeä asia ja pitää säilyttää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi