Miten toimia miehen murrosikäisen pojan kanssa?
Kertokaas onko kellään ollut omien poikiensa kanssa vastaavaa ongelmaa ja miten olette, vai oletto ollenkaan saaneet sen ratkaistua ja loppumaan?
Olen jo pitkään epäillyt ja nyt hiihtolomalla sain täyden varmuuden siihen, että meidän kanssa asuva mieheni 13 v. poika hänen edellisestä liitosta, on alkanut salaa sovitella ja käyttää mun alusvaatteitani, joita penkoo pyykkikorista, tai lainailee yksin kotona olessaan suoraan mun vaatekaapista ja pitää omien päällysvaatteidensa alla jopa ulos mennessään.
Isälleen en ole vielä tästä asiasta maininnut, kun se on musta jotenkin niin noloa, enkä tiedä miten ankarasti mies siihen suhtautuis.
Jotenkin musta ois kaikkein reilumpaa ottaa asia esiin pojan itsensä kanssa, mutta miten mä osaisin olla niin hienotunteinen, että poika ei nolostu ja sulkeudu täysin mulle. Poika kun on muutenkin murrosikäiseksi kiltti ja hiljainen, sekä omissa oloissaan viihtyvä nörtti. Menestyy hyvin koulussa jossa on luokkansa parhaita oppilaita, mutta esim. tyttökaveria en ole hänellä ainakaan vielä huomannut...
Kommentit (33)
Hyväksy asia äläkä tee mitään. Poika ei voi seksuaalisuudelleen mitään. Olisi hänelle äärimmäisen traumaattista, jos siitä rangaistaan tai hänet häpäistään. Kannattaa miettiä. Voitko elää asian kanssa?
Ja sinä olet 150 cm pitkä, painat 30 kg => vaatteet sopii pojalle.
Ne on sun vaatteet joita lainaa, ei sun miehen, eli saat ihan rauhassa jutella sen pojan kanssa ilman isää.
Miksi isälle on kerrottava, perustelkaa nyt pikkasen??!!
En sulkisi silti isää pois epäiltyjen listalta!!
Pojan kanssa voi ihan hyvin jutella, ei se ole suinkaan kiellettyä.
Mun oma 13v tyttö vasta kertoi olevansa lesbo, not a big deal.
Kyllä se on pojalle paljon mukavampaa, ettei tarvii olla kaapissa...sun kaapissa.
Pojan isää ei tarvita siinä keskustelussa!
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 19:02"]
Taitaa pian haluta sulta muutakin kuin alusvaatteita.
[/quote] no et oo tosissas???
Sanot vaikka ihan yleisellä tasolla, että ei ole kohteliasta lainailla toisten vaatteita ilman lupaa.
Eikö muita ehdotuksia? Ja mielellään asiallisia kiitos.
ap.
Minun mielestä sinun pitäisi kyllä ensin kertoa tuosta ehdottomasti pojan isälle. Sen jälkeen sovitte yhdessä mitä pojalle sanotte. Turhaa tuosta kuitenkaan on alkaa tehdä mitään järin suurta numeroa, sillä eiköhän tuokin ole vain ohimenevää murrosikäisen pojan kokeilunhalua naisten mailmaan. Tosin en kyllä itsekään katsoisi sormieni läpi, jos oma poikani alkaisi käydä minun vaatekaapilla, kuin omallaan.
Älkää nyt naiset suuttuko jos poikaystävä tai poika käyttää alusvaatteitanne. Älkää edes kertoko siitä kenellekään, koska se on todella noloa.
Vanha ketju mutta aihe ei.
Meillä asuu mieheni edellisestä liitosta poika, noin vuosi sitten huomasin hänen lainanneen rintaliivit ja stayup sukat. Olin ihmeissäni enkä uskalla kertoa miehelleni enkä pojan kanssa haluasi keskustella asiasta, sillä sain lainaamisen loppumaan kun ostin muutamat ale rintaliivit ja pitsipikkarit jotka sitten laitoin hänen vaatekaappiin, poika oli ikionnellinen kun pyysin häntä järjestämään vaatekaappinsa. Olen päivittänyt pojan vaatekaappia parilla vesirajamekolla joissa on takana pitkä vetoketju, sukkanauhoilla ja seksikkäillä alusasuilla. Mieheni on usein työmatkoilla jopa viikon ja korona aikana usein monta viikkoa putkeen, pojalla on siis aikaa mekkoilla enkä koskaan puutu hänen pukeutumiseen muuta kuin autan mekon vetoketjun tai rintaliivien kiristämisessä. Poika nauttii kun saa vapaasti olla mitä on, minulle on samantekevää haluaako hän leikkiä naista, hän on myös erittäin hyvän näköinen tyttö seksikkäissä vaateissaan. Meillä on myös oma koodikieli kun haluamme yksityisyyttä, olen mieluusti poissa parituntia kun hänellä on kova kuumotus päällä, sillä ostin hänelle jokunen aika sitten miehekkään kokoisen dildon ja minusta tuntuu että sillä leikitään päivittäin.
Olemme sopineet että kun hän tyttöillessään hoitaa silloin kaikki 'naisten' kotityöt, diili on hyvä. Hyväksykää toisenne, ei siinä ole mitään pahaa jos mies haluaa pukea naisten vaatteet ja nauttia seksistä.
Vanha ketju mutta aihe ei.
Meillä asuu mieheni edellisestä liitosta poika, noin vuosi sitten huomasin hänen lainanneen rintaliivit ja stayup sukat. Olin ihmeissäni enkä uskalla kertoa miehelleni enkä pojan kanssa haluasi keskustella asiasta, sillä sain lainaamisen loppumaan kun ostin muutamat ale rintaliivit ja pitsipikkarit jotka sitten laitoin hänen vaatekaappiin, poika oli ikionnellinen kun pyysin häntä järjestämään vaatekaappinsa. Olen päivittänyt pojan vaatekaappia parilla vesirajamekolla joissa on takana pitkä vetoketju, sukkanauhoilla ja seksikkäillä alusasuilla. Mieheni on usein työmatkoilla jopa viikon ja korona aikana usein monta viikkoa putkeen, pojalla on siis aikaa mekkoilla enkä koskaan puutu hänen pukeutumiseen muuta kuin autan mekon vetoketjun tai rintaliivien kiristämisessä. Poika nauttii kun saa vapaasti olla mitä on, minulle on samantekevää haluaako hän leikkiä naista, hän on myös erittäin hyvän näköinen tyttö seksikkäissä vaateissaan. Meillä on myös oma koodikieli kun haluamme yksityisyyttä, olen mieluusti poissa parituntia kun hänellä on kova kuumotus päällä, sillä ostin hänelle jokunen aika sitten miehekkään kokoisen dildon ja minusta tuntuu että sillä leikitään päivittäin.
Olemme sopineet että kun hän tyttöillessään hoitaa silloin kaikki 'naisten' kotityöt, diili on hyvä. Hyväksykää toisenne, ei siinä ole mitään pahaa jos mies haluaa pukea naisten vaatteet ja nauttia seksistä.
Osta pojalle omat liivit ja alusvaatteet!
Älä missään nimessä tuomitse, vaan tue häntä ja ymmärrä ja auta!