Mies ottaa kokoajan katsekontaktia ja tuijottaa tai hakeutuu minun näköpiiriin, miksi?
Ei siis sano minulle mitään (tosin meillä ei ole yhteistä kieltä) mutta töissä saan hänet aina kiinni siitä, että tuijottaa tai katselee minua ja jos en ole muuten huomannut häntä niin hän tulee lähelle pyörimään ilman mitään järkevää tekemistä.
Voiko noin pienet merkit kertoa kiinnostuksesta, vai onko tuollainen ihan viatonta? Olen tosi huono tämmöisissä ja siksipä kysyn neuvoa :D
Kommentit (33)
Voi olla viehättynyt susta tai haluais jutella.
Vaikka en mäkään osaa tulkita niin tuon tulkitsisin kiinnostukseksi/ihastukseksi jos mulle kävis noin .
Haluaa köyriä sua. Älä muuta oleta.
Ehkä se ihmettelee kun tuijottelet sitä. Aina kun se kääntää katseensa niin sä tapitat. Kyselee kavereiltaan, että onkohan se ihastunut kun se kyttää.
Niin että oletko? Taidat olla.
Katseella ohjailu on vallankäyttöä.
Terveet suhteet ei perustu valta-asetteluun.
Hän ei todennäköisesti osaisi suhtautua kuin normikollega yllättävään pikkujoulusekoiluun, vaan saattaisit olla sen päässä sen omaisuutta.
Älä näytä epävarmuutta. Mulkoile jäätävästi tai et Katso ollenkaan.
No onko jokin syy miksi sinun pitäisi kiinnittää tuohon asiaan huomiota? Itse olen totaalisen kyllästynyt katseisiin (olen komea mies), ja niinpä nykyään ignooraan kaiken sellaisen; ne ovat minulle pelkkää tyhjää.
Sinänsä tuon miehen käytös vaikuttaa vain creepyltä.
Se on kiinnostunut. Onko se jotenkin ujo, kun ei uskalla tulla sanomaan mitään? Monilla miehillä on sosiaalisia ongelmia. Eivät kehtaa lähestyä, sitten pyörittävät ja nikkailevat silmää, odottavat naisen tekevän aloitteen.
Muutama mies on kävellyt mua päin, yksi yritti kerran kampata kadulla. Olisko kyseessä sama homma?
Olenkohan itse ollut nuorena noin lapsellinen? 😁
Vierailija kirjoitti:
No onko jokin syy miksi sinun pitäisi kiinnittää tuohon asiaan huomiota? Itse olen totaalisen kyllästynyt katseisiin (olen komea mies), ja niinpä nykyään ignooraan kaiken sellaisen; ne ovat minulle pelkkää tyhjää.
Sinänsä tuon miehen käytös vaikuttaa vain creepyltä.
Mikä tuossa nyt niin creepyä on?
Loppuu tämmönen karvaranteitte kiiluvasilmien Suomalaisten naisten ahistelu, kun Jussi Halal-ahosta tullee Suomen seuraava pääministeri.
Kysy siltä? Ehkä se on kiinnostumu sinusta.