Mies ottaa kokoajan katsekontaktia ja tuijottaa tai hakeutuu minun näköpiiriin, miksi?
Ei siis sano minulle mitään (tosin meillä ei ole yhteistä kieltä) mutta töissä saan hänet aina kiinni siitä, että tuijottaa tai katselee minua ja jos en ole muuten huomannut häntä niin hän tulee lähelle pyörimään ilman mitään järkevää tekemistä.
Voiko noin pienet merkit kertoa kiinnostuksesta, vai onko tuollainen ihan viatonta? Olen tosi huono tämmöisissä ja siksipä kysyn neuvoa :D
Kommentit (33)
Se on selvästi munan perässä. Leiki vaikeasti tavoiteltavaa ja yllätä sitten jättiseisokilla kahvihuoneessa.
Miehet tulevat juttelemaan, eivätkä hiiviskele missään puskissa pyörittelemässä silmiään. Ok?
Vierailija kirjoitti:
Se haluu laittaa sua ;).
Ihan varmasti, mutta miehet tulevat silti juttelemaan, eivätkä pyöri sermin takana hiiviskelemässä. Käytöstavat.
Sellainen reipas asenne, jos haluaa tutustua johonkin, antaa vaikka käsipäivää. ”Terve, mä olen Rane...” Antaa ihmisestä reippaan ja mukavan kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Katseella ohjailu on vallankäyttöä.
Terveet suhteet ei perustu valta-asetteluun.
Hän ei todennäköisesti osaisi suhtautua kuin normikollega yllättävään pikkujoulusekoiluun, vaan saattaisit olla sen päässä sen omaisuutta.
Älä näytä epävarmuutta. Mulkoile jäätävästi tai et Katso ollenkaan.
Mitä helvettiä? Ajatteleeko joku tosissaan näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se haluu laittaa sua ;).
Ihan varmasti, mutta miehet tulevat silti juttelemaan, eivätkä pyöri sermin takana hiiviskelemässä. Käytöstavat.
Valitettavasti ujot miehet ei tule helpolla juttelemaan. Homma on juurikin tuota katsekontaktia ja sitä kun tulee tarpeeksi niin molemmat osapuolet kyllä tajuaa mikä on homman nimi. Jos molemmat on ujoja niin homma ei välttämättä etene koskaan.
Heh, mulla oli töissä tuollainen tilanne. Mies tuijotteli, tuli tekemään tikusta asiaa, kyseli paljon mun elämästä ym. Luulin että on kiinnostunut. Kysyin sitten kerran ihan suoraan, eikä ollut kiinnostunut. En tiedä miksi sitten käyttäytyi niin, mutta nyt ainakin tiedän etten oleta mitään ellei mies suoraan tuo esiin kiinnostustaan.
Vierailija kirjoitti:
Heh, mulla oli töissä tuollainen tilanne. Mies tuijotteli, tuli tekemään tikusta asiaa, kyseli paljon mun elämästä ym. Luulin että on kiinnostunut. Kysyin sitten kerran ihan suoraan, eikä ollut kiinnostunut. En tiedä miksi sitten käyttäytyi niin, mutta nyt ainakin tiedän etten oleta mitään ellei mies suoraan tuo esiin kiinnostustaan.
Olen samaa mieltä
Tiedän kokemuksesta.
Ja koska tiedän, en osaa sanoa miksi tuijottelee sua.
.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä ei voi kuin ihmetellä.
Vastaajat voisivat lukea edes aloituksen. Ei voi jutella, koska EI OLE YHTEISTÄ KIELTÄ! Ellei sitten hypätä suoraan rakkauden kieleen...
Mitä itellä on kokemusta elämän varrelta niin aina kun on tuntunut että onkohan tässä jotain niin kyllä siinä lähes poikkeuksetta on ollut. Ne katseet ja eleet vaan jotenkin tunnistaa.
M37
No ei kai kukaan nainen voi kokea tuollaista ihme hillumista, öögailua ja tuppisuuna kiertelemistä viehättävänä?