Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ottaa kokoajan katsekontaktia ja tuijottaa tai hakeutuu minun näköpiiriin, miksi?

Vierailija
07.03.2019 |

Ei siis sano minulle mitään (tosin meillä ei ole yhteistä kieltä) mutta töissä saan hänet aina kiinni siitä, että tuijottaa tai katselee minua ja jos en ole muuten huomannut häntä niin hän tulee lähelle pyörimään ilman mitään järkevää tekemistä.

Voiko noin pienet merkit kertoa kiinnostuksesta, vai onko tuollainen ihan viatonta? Olen tosi huono tämmöisissä ja siksipä kysyn neuvoa :D

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko jokin syy miksi sinun pitäisi kiinnittää tuohon asiaan huomiota? Itse olen totaalisen kyllästynyt katseisiin (olen komea mies), ja niinpä nykyään ignooraan kaiken sellaisen; ne ovat minulle pelkkää tyhjää.

Sinänsä tuon miehen käytös vaikuttaa vain creepyltä.

Mikä tuossa nyt niin creepyä on?

No ei kai kukaan nainen voi kokea tuollaista ihme hillumista, öögailua ja tuppisuuna kiertelemistä viehättävänä?

Vierailija
22/33 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on selvästi munan perässä. Leiki vaikeasti tavoiteltavaa ja yllätä sitten jättiseisokilla kahvihuoneessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tulevat juttelemaan, eivätkä hiiviskele missään puskissa pyörittelemässä silmiään. Ok?

Vierailija
24/33 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluu laittaa sua ;).

Vierailija
25/33 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se haluu laittaa sua ;).

Ihan varmasti, mutta miehet tulevat silti juttelemaan, eivätkä pyöri sermin takana hiiviskelemässä. Käytöstavat.

Vierailija
26/33 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen reipas asenne, jos haluaa tutustua johonkin, antaa vaikka käsipäivää. ”Terve, mä olen Rane...” Antaa ihmisestä reippaan ja mukavan kuvan.

Vierailija
27/33 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katseella ohjailu on vallankäyttöä.

Terveet suhteet ei perustu valta-asetteluun.

Hän ei todennäköisesti osaisi suhtautua kuin normikollega yllättävään pikkujoulusekoiluun, vaan saattaisit olla sen päässä sen omaisuutta.

Älä näytä epävarmuutta. Mulkoile jäätävästi tai et Katso ollenkaan.

Mitä helvettiä? Ajatteleeko joku tosissaan näin?

Vierailija
28/33 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se haluu laittaa sua ;).

Ihan varmasti, mutta miehet tulevat silti juttelemaan, eivätkä pyöri sermin takana hiiviskelemässä. Käytöstavat.

Valitettavasti ujot miehet ei tule helpolla juttelemaan. Homma on juurikin tuota katsekontaktia ja sitä kun tulee tarpeeksi niin molemmat osapuolet kyllä tajuaa mikä on homman nimi. Jos molemmat on ujoja niin homma ei välttämättä etene koskaan.

Vierailija
29/33 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mulla oli töissä tuollainen tilanne. Mies tuijotteli, tuli tekemään tikusta asiaa, kyseli paljon mun elämästä ym. Luulin että on kiinnostunut. Kysyin sitten kerran ihan suoraan, eikä ollut kiinnostunut. En tiedä miksi sitten käyttäytyi niin, mutta nyt ainakin tiedän etten oleta mitään ellei mies suoraan tuo esiin kiinnostustaan.

Vierailija
30/33 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, mulla oli töissä tuollainen tilanne. Mies tuijotteli, tuli tekemään tikusta asiaa, kyseli paljon mun elämästä ym. Luulin että on kiinnostunut. Kysyin sitten kerran ihan suoraan, eikä ollut kiinnostunut. En tiedä miksi sitten käyttäytyi niin, mutta nyt ainakin tiedän etten oleta mitään ellei mies suoraan tuo esiin kiinnostustaan.

Olen samaa mieltä

Tiedän kokemuksesta.

Ja koska tiedän, en osaa sanoa miksi tuijottelee sua.

.

Vierailija
31/33 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä ei voi kuin ihmetellä. 

Vierailija
32/33 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaajat voisivat lukea edes aloituksen. Ei voi jutella, koska EI OLE YHTEISTÄ KIELTÄ! Ellei sitten hypätä suoraan rakkauden kieleen...

Vierailija
33/33 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itellä on kokemusta elämän varrelta niin aina kun on tuntunut että onkohan tässä jotain niin kyllä siinä lähes poikkeuksetta on ollut. Ne katseet ja eleet vaan jotenkin tunnistaa.

M37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan