Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ahdistaa, kun mulla ei ole mitään intohimoa

Vierailija
07.03.2019 |

Ahdistavaa. Tuntuu, ettei elämällä ole mitään tarkoitusta. Mikä teidän intohimo on, ja miten löysitte sen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tänään juuri tuota motivaatioasiaa. Elämä tuntuu laahaavan kun ei ole mitään motivaatiota/intohimoa/tarkoitusta. Ensin möllötin kotona. Sitten päivällä tuli kaveri käymään. Sain siinä intoa alkaa hoitamaan rästiin jääneitä asioita ym. Heti kun kaveri lähti, niin motivaatio taas laski. Koko loppupäivän taas jumittanut sohvalla. Toki masennuksella on sormensa pelissä myös, mutta joku liekki olisi kiva sytyttää, että jaksaa ponnistaa etiä päin...

Vierailija
2/9 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi perkele meitä. Hyvin sanottu 1 toi liekki. Se on tosi sammuksissa, vaikka välillä aina vähän lehahtaa. Miten tästä pääsee eteenpäin ja saa nautinnon takaisin?

-ap

Vierailija
4/9 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Tulispa vastaan joku elämäntapaguru, joka vähän pyöräyttelis hiuksista ja läimis poskille niin, että turhat maleksimiset jäisivät. 

Vierailija
5/9 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tänään Netflixistä Tony Robbinsin dokkarin! Jo toista kertaa. Vahva suositus tälle. 

Vierailija
6/9 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti 5, laitan kohta pyörimään! Oon tosin harmittavan hyvä katsomaan kaikenlaisia dokkareita ja youtube videoita, mutta se toiminta sitten puuttuukin. Kun tuntuu, ettei löydä sitä omaa juttuaan. Mutta katson silti!

-ap

Vierailija
7/9 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, muakin sais tulla joku vaikka vetään turpaan, jos se auttais asiaa.

-ap

Vierailija
8/9 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitti 5, laitan kohta pyörimään! Oon tosin harmittavan hyvä katsomaan kaikenlaisia dokkareita ja youtube videoita, mutta se toiminta sitten puuttuukin. Kun tuntuu, ettei löydä sitä omaa juttuaan. Mutta katson silti!

-ap

Ihana kuulla ja uskon, että tykkäät tuosta dokkarista :)

Vierailija
9/9 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko dokkari hyvä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi