Voisitko/olisitko voinut ostaa 25 vuotiaana unelmiesi talon?
Minä aionntehdä sen. Lainaa paljon! Noin 60 prosenttia talon arvosta
Kommentit (26)
Olimme jo valmistuneet ja molemmat oli töissä ja 25v. menin naimisiin (mies 28v).
Mutta unelmatalon verran emme olisi ikinä uskaltaneet ottaa lainaa ja täällä suurinosa meille sopivista taloista on liian kaukana keskustasta.
Joten ostimme keskusta kolmion ja aloimme "tekemään" ensimmäistä vauvaa :)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 00:54"]
Minä aionntehdä sen. Lainaa paljon! Noin 60 prosenttia talon arvosta
[/quote]
Ostinomani,kun olin 24-vuotias.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 07:32"]
Palstamammat asuvat jo 20-vuotiaana unelmatalossaan, joka on tietenkin velaton.
[/quote]
Et sitten osaa lukea vastauksia? Vai etkö ennakkoluulojesi vuoksi kykene ymmärtämään lukemaasi?
Olen 40v ja ollut suht hyvässä duunissa 15v. Vieläkään ei ole varaa taloon vaikka vuositulot kuusinimeroiset, kun talot tällä alueella maksaa yli miljoonan, ja pankit vaatii 20% oman pääoman.
Olin 26v. kun ostimme mieheni kanssa unelmiemme talon. Siis silloisten unelmieni :)
Nyt olen 44v ja sekä talo että mies ovat vaihtuneet.
Niin ja se talo maksoi silloin 250 000 markkaa.
Ostin unelmakotini 24-vuotiaana: kerrostalokaksio. Kaksi vuotta myöhemmin ostin miehen kanssa unelma-asunnon: rivitaloneliön. Siitä vuoden päästä löytyi se unelmien koti, ja ostimme 1,5-kerroksisen omakotitalon maalta. Uudehko talo, valtava tontti, naapureita ei näköetäisyydellä. Oma puolikkaani on velaton, mies maksaa vielä asuntolainaansa eli minä kustannan ruuat, autot, vakuutukset, muun elämisen. Ihanaa, eletään meidän unelmaa. :)