Mikseihän se sirpa ole saanut jo pataan vankilassa?
onko naisilla eri nokkimisjärjestys rikollisilla
Kommentit (26)
Naiset tekee kunnianloukkauksia, kavalluksia, perättömiä ilmiantoja ja tommosta paskaa. Kunnon pankkiryöstökin kuulostaisi paremmalta kun tämä joidenkin ämmien v-u muiden ihmisten elämällä. Ihan minkälaista tahansa voivat häärätä rikollispiireissä luulisin, koska kyllä niiden isojen rikosten toteuttamiseen muutakin tarvitaan kun pelkkää, että mene paikalle ja ammu. Se voi sitten olla eri juttu, että kenet ja miten "jopa järjestetään"=??? minnekin istumaan. Mä voisin kuvitella ihan mitä tahansa. Ja eikös täällä tämä oikeuslaitos haise jo kuin mikäkin paskahuusi jonkun räkälän takapihalla?
Ja noiden lastensatappajien taustalla on sitten MITÄ? Kuten myös miestensä tappajien takana on siis MITÄ? Musta olisi äärimmäisen tärkeää tietää, että mitä siellä on ollut taustalla, että on tommoiseen tilanteeseen joutunut. Minkälaisissa olosuhteissa ja suhteissa on joutunut oleen ja mitä tekeen ja kuinka kauan...
Mä en tykkää tästä ketjusta ollenkaan. Tää on jotenkin liian yksinkertainen ja luo jotain stereotypiaa.
Ja etteivät naiset sitten tee mitään lapseen kohdistuvia seksirikoksia? Kukaan ei ikinä oo kuullukkaan kuinka naiset menevät muka alueille, jossa on katulapsia ja pikkupojat ovat ihan kertakäyttötavaraa. Toistan, että tästä ketjusta en tykkää ollenkaan kun tämä on vaan jotain tilastopintaa eikä mitään oikeita tapauksia. Sitäpaitsi tämä alkoi jollakin Sirpalla ja koska ainakin toi Erika-juttu on mulle liian kuvottava, niin en oo ollenkaan seurannut muuta kuin lukenut otsikot ja niistäkään ei ilmene naisen nimeä. Siis tää Sirpa on joku mt-ongelmainen ja ton Erikan kiduttaja-äiti?
Onks tarpeellista "käydä itse tekijän kimppuun" näissä rikosjutuissa? Eks voitaisi puhua ihan rikoksesta rikoksena, jostakin mielisairaudesta sitten sellaisena vaikka tämä Sirpa jonain nimettömänä esimerkkinä, lusimisjutut ihan kunnon juttuina, mutta ilman nimeä? Mä en ainakaan yhtään tykkää näiden etunimien huutelusta täällä palstalla varsinkin jos sattuu tuntemaan samannimisiä ja näköjään tänään on tyrkyllä tässä ollut ainakin Axel ja sit tämä Sirpa. Jos on jotain negatiivista niin ei noiden kaimoillakaan ihan kivaa ole. Ajatelkaas miltä semmoiselta tuntuu, joka sattuu olemaan jonkun Bodom-murhatun kaima (täällä sattumalta näitä useampia ja siis ihan joku täysin käsittämätön sattuma / fakta), joten jättäkää se nimillä huutelu ihan kokonaan pois.
Näiden ihmissaastojen nimien julkaisu on palvelus yhteiskunnalle. Minä ainakin puhun nimillä. Jos kehtaa kiduttaa 8-vuotiaan tytön kuoliaaksi, niin kehtaa myös nimensä kertoa. Ja viimeistään tuomiossa on tuomittujen nimet julkisia.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 21:26"]
Kaikkihan sen tietää et suurin osa suomen naisvangeista on lapsensurmaajia, miehensäsurmaajia ja huumerikollisia. Nimenomaan tossa järjestyksessä.
Ei ton tietämiseen mitään lähdettä tarvii.
[/quote]
Minä en tiedä. Kaiva nyt se lähde esille.
Ja ihan murhista ja huumeista ne miesvangitkin istuvat. Kuten kohta tämä lapsentappaja-muusikko, mikä lie nimi nyt olikaan.
[/quote]
Miehillä on myös raiskaukset ja ryöstöt.
[/quote]
Paitsi Suomessa ei saa raiskauksista linnaa. Ehkä sais, jos miehiä raiskattaisiin enemmän.
Miesasiamies ei tarvi mitään lähteitä. Se vaan "tietää", niinkuin kaikki muutkin harhaiset maanikot.
Onko naisvankiloissakin pelkääjien puoli?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 21:26"]
Kaikkihan sen tietää et suurin osa suomen naisvangeista on lapsensurmaajia, miehensäsurmaajia ja huumerikollisia. Nimenomaan tossa järjestyksessä.
Ei ton tietämiseen mitään lähdettä tarvii.
[/quote]
Minä en tiedä. Kaiva nyt se lähde esille.
Ja ihan murhista ja huumeista ne miesvangitkin istuvat. Kuten kohta tämä lapsentappaja-muusikko, mikä lie nimi nyt olikaan.
[/quote]
Miesvangit istuvat kaikenlaisista rikoksista; talousrikoksista, murhista, murtovarkauksista.. Naiset istuvat tapoista ja murhista. Naiset eivät tee muunlaisia rikoksia.
[/quote]
Eli miehet tekevät monialaisemmin rikoksia kuin naiset. Tämäkö on sinusta jokin erityinen ylpeydenaihe miessukupuolelle?
Ai naiset eivät tee talousrikoksia? Okei... sovitaan sitten niin. Miehet tekevät edelleen suurimman osan henkirikoksista ja väkivaltarikoksista.
[/quote]
Missä olen väittänyt rikoksien olevan ylpeydenaihe miessukupuolelle? Tuo on sinun oma virheellinen tulkintasi. Naiset toki tekevät myös talousrikoksia, mutta hyvin harvoin. Lähes kaikki naisvangit ovat murhaajia tai tappajia. En ole sanonut että miehet tekisivät vähemmän rikoksia. Tuokin on sinun oma virheellinen tulkintasi. Tai ehkä sekoitat minut johonkin toiseen kirjoittajaan.