Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko jollain hiivakierre parantunut

Vierailija
05.03.2013 |

karkin syömisen lopettamisella? onko täytynyt jättää vaalea leipäkin pois?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpottanut estrogeenillä ja karvojen kasvattamisella. ja en todellakaan ole vaihdevuosissa. kuukausittaiseen hormonitasojen romahdukseen liittyy. kierrettä oli pari vuotta.

Vierailija
2/12 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei karkin syömisen lopettaminen pelasta.

Muistathan, että myös mies pitää hoitaa, jotta hän ei tartuta hiivaa sinuun yhä uudelleen ja uudelleen. (vaikka miehellä ei olisi oireita)

Aina ennen seksiä huuhtelu vedellä, seksin jälkeen huuhtelu vedellä ja pissaus sekä maitohappobakteeritabletti emättimeen.

Lisäksi vaihdoin kertakäyttöiset siteet kangassiteisiin. Jostain syystä iho/limakalvot rauhoittuivat kun ei ollut kertakäyttöisiä.

Ruokavaliossa en tehnyt muita muutoksia kuin että vältän viiniä ja tavallista hiivapullaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushousut puuvillaiset ja kestositeet. Juo paljon vettä

Vierailija
4/12 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tuo veden juominen asiaan vaikuttaa?

Vierailija
5/12 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en muuttanut ruokavaliotani mitenkään, mutta vaihdoin farkut löysempiin kangashousuihin tai hameisiin.

Vierailija
6/12 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä lopetin Nuvaringin käytön, loppui hiivakierre.

Vierailija
7/12 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaati kauttaaltaan vähähiilarisen ruokavalion ja alkottomuuden.  Pysyi poissa 2 kuukautta,kunnes synttäreitä juhlittiin kaksi päivää,kaksi kakkupalaa, muutama keksi ja muutama pala suklaataa ja PAM!!! Onneksi oli diflucania jemmassa ja uusittu resepti vuodeksi.....huomasin aika aikaisin kun leikittiin puolison kanssa uudella dildolla, kun vedin sen ulos niin siinä oli "raejuustoa" :) Pitää muuten seksilelutkin pestä tosi hyvin aina jollain pesuaineella käyttöjen välissä, esim samalla matalan ph:n pesunesteellä mitä käytetään alapäähänkin( en siis tarkoita että alapäätä pitäisi niillä pestä mutta lelut pitää). Itse käytän alapesuun Acon intiimipesuöljyä,siinä ei ole mtn saippuaa, vain öljyä ja sitruunahappoa tms.

Vierailija
8/12 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei auttanut kuin ehkäisypillereiden poisjättö. Kierre kesti 2 vuotta ja kaikkea mahdollista kokeilin. Pysyi sen jälkeen poissa n. 7 vuotta, mutta nyt juuri sain sen jostain syystä. En ole vielä hakenut lääkettä. Onko näin että maitohappobakteeritabletin (siis syötävän) saa laittaa emättimeen? :O

Vierailija
9/12 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ja vuosien hiivakierre loppui lopullisesti laktoositonta , maustamatonta jogurttia syömällä 2 dl joka aamu

Vierailija
10/12 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. veden juontikin auttaa- i mehujen ja limsojen juontia ja sokeri pois kahvista

Vierailija
11/12 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 12:01"]

Onko näin että maitohappobakteeritabletin (siis syötävän) saa laittaa emättimeen? :O

[/quote]

Kolmonen tässä huomauttaa tarkoittaneensa maitohappobakteeritabletilla Gynolact-tablettia, joka siis laitetaan emättimeen.

Vierailija
12/12 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat jauhot on minimissä muutenkin mutta gynen ehdotuksesta rupesin juomaan gefilus piimää 1-2 lasillista päivässä. Ei ole hiiva ollut 3 vuoteen edes antibioottikuurin jälkeen:D