Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vaalikone kertoo teistä?

Vierailija
07.03.2019 |

En ole koskaan äänestänyt perussuomalaisia, enkä ehkä äänestäkään. Mutta olen tehnyt jo kaksi eri vaalikonetta ja molemmat antavat ykkösvaihtoehdoksi Perussuomalaiset, vieläpä Teuvo Hakkaraisen.

Mitä tuloksia te olette saaneet?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalikoneet kertovat, että olen juppihippipunkkari, jota ei voi kategoriaan laittaa.

Vierailija
22/26 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkeen nousee aina persut ja kokoomus. Pohjalla jää vihreät ja vasemmistoliitto. Aivan odotettu tulos, persuja äänestän ja jos en äänestäisi niin sitten äänestäisin kokoomusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tehnyt useita vaalikoneita. Kärjessä on olleet Piraattipuolue (x4), ja koneesta riippuen Feministinen puolue, Eläinoikeuspuolue, Liberaalit, Vihreät, Liike nyt. Perää ovat pitäneet Persut, Siniset, Kokoomus.

Vierailija
24/26 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärjessä aina muutama piraattipuolueen ehdokas, kansalaispuoluelaisia ja persuja. Viimeisenä feministinen puolue. Persuja aion äänestää.

Ihmettelen nyt noita piraattipuoluelaisia, että miksi ne mulla on kärjessä ja samalla vihervasemmistolaistenkin kärjessä?

Vierailija
25/26 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/26 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkää kokoomusta tai keskustaa niin ei tarvi mennä töihin koska tällä hetkellä aikuis opetus taso todella surkeaa!!! Apukoulutasoa t:aikuisopiskelija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme