Mitä vaalikone kertoo teistä?
En ole koskaan äänestänyt perussuomalaisia, enkä ehkä äänestäkään. Mutta olen tehnyt jo kaksi eri vaalikonetta ja molemmat antavat ykkösvaihtoehdoksi Perussuomalaiset, vieläpä Teuvo Hakkaraisen.
Mitä tuloksia te olette saaneet?
Kommentit (26)
Kärkeen nousee aina persut ja kokoomus. Pohjalla jää vihreät ja vasemmistoliitto. Aivan odotettu tulos, persuja äänestän ja jos en äänestäisi niin sitten äänestäisin kokoomusta.
Oon tehnyt useita vaalikoneita. Kärjessä on olleet Piraattipuolue (x4), ja koneesta riippuen Feministinen puolue, Eläinoikeuspuolue, Liberaalit, Vihreät, Liike nyt. Perää ovat pitäneet Persut, Siniset, Kokoomus.
Kärjessä aina muutama piraattipuolueen ehdokas, kansalaispuoluelaisia ja persuja. Viimeisenä feministinen puolue. Persuja aion äänestää.
Ihmettelen nyt noita piraattipuoluelaisia, että miksi ne mulla on kärjessä ja samalla vihervasemmistolaistenkin kärjessä?
Äänestäkää kokoomusta tai keskustaa niin ei tarvi mennä töihin koska tällä hetkellä aikuis opetus taso todella surkeaa!!! Apukoulutasoa t:aikuisopiskelija
Vaalikoneet kertovat, että olen juppihippipunkkari, jota ei voi kategoriaan laittaa.