Missä hitossa on ihmisten käytöstavat? ov
Nyt meni totaallisesti hermot! Sovittiin yhdestä vuokra-asunnon näytöstä ja omistaja lupasi soittaa tänään, kun on saanut tuon asukkaan kiinni (asunto vapautuu ensi kuun alussa). Sovittiin myös näyttö täksi päiväksi.
Noh, mitään ei ole kuulunut ja olen yrittänyt soittaa jo neljästi nyt iltapäivällä, mutta tyypin puhelin on kiinni tai muuta, koska koko ajan tulee viesti: tavoittelemaanne puhelimeen ei juuri nyt saada yhteyttä tms.
Omistaja ei todellakaan ole voinut unohtaa, koska sovimme tästä viime torstaina. Tai sitten tämä on henkilön tapa viestiä, että sori. Asunto on jo mennyt, vaikka mä olin ensimmäinen, joka oli kiinnostunut tuosta näytöstä.
Kommentit (6)
Mua ei kuule voi vähempää naurattaa enää.
Tai siis, "soittamaanne numeroon ei saada juuri nyt yhteyttä".
Miten se voikin olla niin vaikeaa ilmoittaa ja sanoa, että asunto on mennyt jo toiselle tms. ettei turhaan odota soittoa. Varsinkaan, kun kerta luvattiin soittaa tänään ja se näyttökin piti olla tänään!
Niin miksi helvetissä se edes tarjosi tätä päivää? Mulla olisi ollut muutakin tekemistä kuin istua kotona passissa ja odottaa puhelua. Olisin voinut lähteä esim. uimaan, mutta ranta on kaupungin toisella laidalla ja ilman autoa olisin joutunut menemään bussilla.
Näin kännykkäaikaan.
Jos tuo olisi soittanut, jos olisin esim. ollut siellä rannalla ja sanonut, että tavataan talon pihalla klo X, se olisi ollut ongelmallisempaa. Busseja kyllä kulkee säännöllisesti, ei se siitä ole kiinni vaan siitä, että olisinko ehtinyt siksi kotiin.
Onko siitä joku laki olemassa, että ihmiset voi unohtaa keskiviikkoisin ja perjantaisin sovittuja asioita muttei torstaisin sovittuja?