Argh, mä en jaksa tämän talon kyyliä enää. Nyt ne teki viimeisen temppunsa!
Eli saatiin tänään isännöitsijältä huomautus, missä sanotaan hallitukselle ja hänelle tulleista valituksista meidän perheen koiranpennun haukkumisesta. Ollaan päivisin kotona melkein koko ajan, mutta joskus pentu joutuu olemaan yksin pari tuntia kerrallaan.
KUKAAN ei ole viitsinyt ilmoittaa tuosta haukusta meille esim. laittamalla lapun postiluukusta sisään tai sanomalla, kun tavataan rapuissa.
Kommentit (5)
Aika outoa että menee isännöitsijälle läpi tuommonen. Kyllähän sitä koira saa haukkua, kunhan pysyy kohtuuden rajoissa, eihän sitä voi mitenkään estää. Isännäoitsijältä tulleessa valituksessa on se huono puoli, että niitä jos useamman saa, voi tulla häätö. Enpä ole kyllä vielä koskaan kuullut, että koiranpennun haukkuminen voisi olla häädön syynä.
Aika outoa että menee isännöitsijälle läpi tuommonen. Kyllähän sitä koira saa haukkua, kunhan pysyy kohtuuden rajoissa, eihän sitä voi mitenkään estää. Isännäoitsijältä tulleessa valituksessa on se huono puoli, että niitä jos useamman saa, voi tulla häätö. Enpä ole kyllä vielä koskaan kuullut, että koiranpennun haukkuminen voisi olla häädön syynä.
Mitään ei uskalleta sanoa asiallisesti päin naamaa tai edes lapulla postiluukusta, vaan kerätään itsemme täyteen pyhää vihaa ja sitten kun lopulta keittää yli, niin huudetaan (kännissä) naama punaisena, laitetaan törkeä haukkumalappu kaikkien luettavaksi rappukäytävään tai valitetaan isännöitsijälle.
Minä myös olen saanut kamalat raivarit osakseni ihan pienestä, paremmin olisi mennyt perille, jos olisi sanottu asiallisesti.
Pointtini olikin se, että miten hitossa me pystytään siitä tietämään??!!! Eli miksi heti pitää valittaa hallitukselle ja isännöitsijälle, kun helpompi olisi ollut ilmoittaa siitä ensin MEILLE.