YLE:"Analyysi: Hallituspuolueet kuilun partaalla – syöksykierteen katkaiseminen vaatii täydellistä onnistumista vaalikentillä" --HYVÄ!
"Kokoomuksen pääministeriunelmat näyttävät tippuneen vanhusten hoivakodin lattialle, kirjoittaa politiikan toimittaja Matti Koivisto."
https://yle.fi/uutiset/3-10676473
Loistavaa!
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Kansa sai tarpeekseen. Kiky, aktiivimalli, irtisanomissuojan heikennysyritys,aktiivimalli kakkosen valmistelu, opetusleikkaukset.
Minä en ole saanut tarpeekseni. Niin kauan kun tässä maassa saa 2500€ tukia nettona käteen kotona makaamalla, jotain on tehtävä tai maa romahtaa tyhmän ja laiskan kansansa takia.
Itse olen kotoisin vasemmistolaisesta työläisperheestä ja siellä vallinnut ja edelleen vallitseva ajattelumalli pilasi nuoruuteni ja varhaisen aikuisuutenikin. Heräsin siitä maailmasta melkein liian myöhään. Tätä nykyä en siedä jatkuvaa vassarikitinää yhtään. Lääke ongelmiin on kouluttautuminen, itsekuri ja työ. Ja vielä lisäkouluttautuminen.
Voimme kustantaa verovaroista kaikille keskustan ja kokoomuksen ministereille hoitopaikat Esterin Perse hoitokodeissa. Normihoito, ei erikoistoiveiden täyttöä.
Uskokaa kokoomuksen tekoja, ei puheita.
Puheissa ollaan työväenpuolue, kunnellaan yms., teoissa jätetään vahnukset heitteille ja raha annetaan veroparatiiseihin. Siinä ohessa pannaan halvalla hoitajarassuja.
Kansa kutsuu touta epätotuuden puheeksi.