Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa 'vanhan sielun'

Vierailija
05.03.2013 |

ja mitä sillä oikein tarkoitetaan? Viisasta?

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin oon, oon viisas ja älykäs. Herkkä mutta sellanen järkevä. Luottavainen mutta realistinen. En pelkää kuolemista. Luulen että oon ollut joku miespuolinen nobelisti ennen syntymääni, ja joku muu vielä aiemmin, koska se nobelistikin on varmasti jo ollut vanha sielu.

Onko sellainen Martti Ahtisaarimainen olo? Tuli nyt ekana mieleen :D

Toisena Marie Curie. Mielenkiintoinen hahmo omassa aikakaudessaan :) Ihan oikeastikin.

Mulle lapsena sanottiin, että olen vanha sielu, mutten oikeastaan ole koskaan ollut kiinnostunut selvittämään, mitä se tarkoittaa. Ehkä pitäisi..

Vierailija
102/102 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä palstallakin on jokunen vanha sielu. Sen tunnistaa siitä tyyneydestä millä vastataan jonkun ilkeisiinkin teksteihin, ymmärryksellä sekä asiaa että kirjoittajaa kohtaan.

Eihän vanha sielu välttämättä muista mitään edellisiä elämiä tai edes ajattele sellaista. Eivätkä kaikki jotka muistavat ole välttämättä niitä viisaita vanhoja sieluja.

Höpöhöpö, aivan paskaa kirjoitat. Ei tarvita kuin yksi paha traumatisoituminen niin siitä "vanhasta sielustakin" saadaan hyvin äkkiä ihan samanlainen katkera ja vihainen ihminen. Naurettavaa miten kaikki ne ihmiset joilla ei vaan satu olemaan mitään ongelmaa eikä pahaa oloa, ovat sitten niitä vanhoja sieluja... Hohhoijjaaaa....... 🥱🥱🥱🥱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä