Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa 'vanhan sielun'

Vierailija
05.03.2013 |

ja mitä sillä oikein tarkoitetaan? Viisasta?

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneudesta. Puhtaudesta. Kaikessaan. Se on niin selvää, kun sellaiseen törmää.

Vierailija
62/102 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaukaa viisas mielestäni, hengellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Special. Vanhat sielut tunnistavat toisensa ja rakastavat eritavoin.

Vierailija
64/102 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä olisi kiva saada tähän vastauksia. Kertokaa.

Vierailija
65/102 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 16:18"]

Aura näkyy sillälailla että sinun koko vartalostasi hehkuu se koko energian määrä, kuinka voimakas olet henkisellä tasollasi. Ei mikään pyhimyksen rinkula pääsi päällä todellakaan.. Jotkut erikois kamerat ja selvännäkijät siis pystyvät näkemään tämän eri värejä sisältävän auran. Mun mummo oli erittäin kuuluisa selvännäkijä Suomessa aikoinaan, ja kertoi mulle 

[/quote]

Eli puututaan nyt vielä siihen auraan kiitos.

Voisiko kyseessä olla prisma eli ihan tavallinen sateenkaari-ilmiös?

Isoauraisten pää haihdottaa niin paljon nestettä että siitä heijastuu sateenkaari valon langetessa siihen?

Nesteen menetys saattaa myös aiheuttaa herkempää mieltää.

Vierailija
66/102 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 12:24"]

Tai puiston penkillä sydämen muotoisia linnunkakkoja. 

[/quote]

Vaikka.

Tiedätkö muuten mistä erilaiset symbolit ja muodot ovat kotoisin? 

Mistä ne on tuotu tähän maailmaan?

Vierailija
67/102 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vanhojen sielujen ihastuksista kohtaa luonnonmullistuksia ja pienempiä ihmeitä esimerkiksi sydämen muotoisia jääpuikkoja. Näin kertoo vanha japanilainen taru."

Kuten esimerkiksi maanjäristyksiä?

Vierailija
68/102 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 20:27"]

"Vanhojen sielujen ihastuksista kohtaa luonnonmullistuksia ja pienempiä ihmeitä esimerkiksi sydämen muotoisia jääpuikkoja. Näin kertoo vanha japanilainen taru."

Kuten esimerkiksi maanjäristyksiä?

[/quote]

Tai nättejä sydämen kuvijoita keskellä autoparkkia

Vierailija
69/102 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut aikaisemmassa elämässä Lontoossa likaisten katuojien aikaan, hampaat mädäntyneenä suuhun ja haisevat rääsyt päällä.

Ja saatan vaikka ollakin vanha sielu, ainakin aika lähellä.

Vierailija
70/102 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kävi mulle.Ja entinen vapaamuurari on myös kertonut että näin siellä toimitaan. En olis ikinä uskonut että tällä lailla siellä toimitaan ellei jollakin muulla olis samanlaista tietoa tästä.

On aivan kamala ja hirveä järjestö. Kaikkein pahinta että jäsenenä on poliiseja , tuomareita ja kaikkia kansan kermaa.

Vierailija
71/102 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ups

Vierailija
72/102 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ups

Vierailija
73/102 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella elävällä on oma auransa, elikkä jotain energiaa. Tuskinpa kasveilla jotain jälleensyntymän auraa.

Vierailija
74/102 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aura näkyy sillälailla että sinun koko vartalostasi hehkuu se koko energian määrä, kuinka voimakas olet henkisellä tasollasi. Ei mikään pyhimyksen rinkula pääsi päällä todellakaan.. Jotkut erikois kamerat ja selvännäkijät siis pystyvät näkemään tämän eri värejä sisältävän auran. Mun mummo oli erittäin kuuluisa selvännäkijä Suomessa aikoinaan, ja kertoi mulle parapsykologian salat, kun olin pikkutyttö. En uskonut silloin pikkutyttönä, mutta nyt uskon..

Hän kertoi tulevaisuuteni minulle, kun olin 15 v. ja nyt viisikymppisenä kaikki on mennyt just sillain kuin kerrottiin. Ja uskokaapa, että on ollut tosi erikoinen elämäni, ei voi sellaista todellakaan tempaista tuulesta. Hän aina sanoi, että ei ole kirkkaampaa auraa nähnyt kuin mulla. Hänot  sanoi,että olen yksi vanhimmista sieluista siis aurastani päätellen.

Luonteeltani olin lapsena muiden pahanolon esiintuoja. Itkin heidän pahaa oloaan ja toivoin ettei heidän tarvitse kärsiä ja että minä voin olla toistenkin lapsien puolesta kärsijä. Että mä kyllä kestän mitä vaan, mutta tuo kärsii liikaa ja ei ehkä kestä kun on niin paha olla. Sittemmin vanhempana olen karaistunut ja huomannut ettei kukaan välitä munkaan tunteista, niin miksi minun pitää olla niin empaattinen, ja olla ystävällinen, varsinkin ihmisille jotka eivät muista viis veisaa. Joten tämä elämä ja darvinismi ja evoluutiot muokkaavat ihmisistä ajan mittaan koviksi ja selviytyjiksi maan pinnalla. Vain lapsessa näkyy aito vilpittymyys ja henkisen elämän taso, kunnes tosi elämä sen hyvyyden kovettaa ja muuttaa sen henkiinselviintymisprosessiin.

Vierailija
75/102 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuulkaa, me ollaan kaikki vanhoja sieluja! Olemme yksi, yhdestä olemme "lähteneet" ja yhteen "palaamme". Tosiasiassa olemme kuitenkin koko ajan yksi, on omaa harhaamme luulla, että emme olisi yksi ja että meidän pitää löytää jotain. Meidän tarvitsee ainoastaan herätä unestamme. Jos joku tuntuu ns. vanhalta sielulta, hän on herännyt tai ainakin heräämässä todellisuuteen,  ihanaan elämään. Ihmisen tarvitsee ainoastaan ymmärtää kuka hän on ja silloin hän herää. Aluksi ihminen tietyllä tavalla kauhistuu omia voimiaan, mutta sitten hän alkaa oikeasti elää. Elämä on jotain niin uskomatonta, sanoinkuvaamatonta, ihanaa, jumalallista...toivon että te kaikki rakkaat heräätte elämään ja luovutte kuolemasta.

Vierailija
76/102 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erin Anttila on vanha sielu.

Vierailija
77/102 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 09:42"]

Tätä palstaa välillä seuranneena voin tehdä yhteenvedon: AV-mammat ovat keskiverto kansaa rikkaampia, fiksumpia, nuorekkaampia, omaavat paremman kropan ja ulkonäön ja ovat siksi kaikkien muiden kateuden ja vihan kohteita, entisessä elämässään ovat olleet vähintään prinsessoja ja kaiken tämän lisäksi ovat vielä vanhoja sielujakin.

[/quote]

Mitäs siinä kadehdit?

Vierailija
78/102 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 21:42"]

Mä olen ollut aikaisemmassa elämässä Lontoossa likaisten katuojien aikaan, hampaat mädäntyneenä suuhun ja haisevat rääsyt päällä.

Ja saatan vaikka ollakin vanha sielu, ainakin aika lähellä.

[/quote]

Ja olet siksi niin hassu avoimessa halveksunnassasi? Nokkeluus on taitolaji.

Vierailija
79/102 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin kerran ravintolassa (USA) ja naapuripöydässä istui "intialainen?" perhe. Me oltiin kanssa perheen kanssa, eli mies ja minä + 2 lastamme.

Kun nuo "intialaiset" lähti, perheen isä tuli meidän pöytään ja sanoi, että hänen on pakko tulla sanomaan, että meidän tyttärellä, silloin muistaakseni n. 5v on vanha sielu.

No me katsottiin vaan hieman ihmeissään,  ja sanottiin Ok, kiitos, hyvää päivän jatkoa.

Enpä tiedä mitä ne oli seurannut ja mitä se tarkoitti, mutta noin vain tapahtui.

Vierailija
80/102 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

spiritual person whom is wise beyond their years; people of strong emotional stability. Basically, someone whom has more understanding of the world around them. 

Some people even believe an old soul is a person whom has learned from past incarnations, or lives. They aquired certain knowledge from their past lives and apply it to their present life... thus gaining more wisdom than the average bloke.
"She has an old soul."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi