Maajussille morsian 2019 -keskustelu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussille-morsian-tulee-taas-tass…
Siinäpä maajussit! Onko tuttuja mukana?
Kommentit (2225)
Mäkään en usko että olisivat soittaneet vielä alkuviikosta. Jos se pitää paikkaansa, että saivat kirjeet vasta viime to, ajattelisin että neljä päivää on liian lyhyt aika maajusseille kirjeiden lukemiseen ja valintojen tekemiseen 🤔
Onneksi se ainakin on varmaa, että jo ei nyt to-pe kuulu mitään, niin ei varmasti ole valittujen joukossa. Koska pakko heidän on valituille tämän viikon puolella ilmottaa, ainakin niin voisi kuvitella?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi se ainakin on varmaa, että jo ei nyt to-pe kuulu mitään, niin ei varmasti ole valittujen joukossa. Koska pakko heidän on valituille tämän viikon puolella ilmottaa, ainakin niin voisi kuvitella?
Näin ajattelisin minäkin!
Vierailija kirjoitti:
Mie oon viimeseen asti vängännyt mielessäni että miten voi olla mahdollista että kirjeet olisi jo jaettu, miksi ihmeessä olisi muutettu pois se käytäntö että Vappu toimittaa kirjeet jokaisen jussin kotiin jne. (Siitäkin huolimatta että monelle oli sanottu tuotannosta että jo kuun vaihteessa soittelevat Naantalin valintoihin liittyen, oli niin vaikea jääräpäänä uskoa...) Mutta kyllä mun nyt hemmetti soikoon on vaan uskottava, tuli nimittäin illalla facessa kaveripyyntö siltä jussilta jolle kirjoitin. =D Apuaaa...
Kenelle kirjoitit?
Vierailija kirjoitti:
Mie oon viimeseen asti vängännyt mielessäni että miten voi olla mahdollista että kirjeet olisi jo jaettu, miksi ihmeessä olisi muutettu pois se käytäntö että Vappu toimittaa kirjeet jokaisen jussin kotiin jne. (Siitäkin huolimatta että monelle oli sanottu tuotannosta että jo kuun vaihteessa soittelevat Naantalin valintoihin liittyen, oli niin vaikea jääräpäänä uskoa...) Mutta kyllä mun nyt hemmetti soikoon on vaan uskottava, tuli nimittäin illalla facessa kaveripyyntö siltä jussilta jolle kirjoitin. =D Apuaaa...
Hyvä tietää, että omalla kohdalla ei sitten oo käynyt tuuri tällä kertaa, kun ei jussi eikä tuotantoyhtiö oo ottanut minuun yhteyttä. 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tietää, että omalla kohdalla ei sitten oo käynyt tuuri tällä kertaa, kun ei jussi eikä tuotantoyhtiö oo ottanut minuun yhteyttä. 😔
Älä vielä luovuta. Odota nyt ainakin tämä ja huominen päivä vielä 😊
vielähän tässä on tämä ja huominen aikaa :)
En usko että face-pyynnön lähettänyt olisi menossa Naantaliin, heitä on varmasti kielletty ottamasta yhteyttä kehenkään ennen kuvauksia?
Täällä ainakin kans yksi joka odottelee minkään valtakunnan vastausta mistään suunnasta.. 🙈 odottavan aika on pitkä..
Uskon kyllä, että tänään tai viimestään huomenna kuuluu. Ja luulen kanssa että kaveripyynnön lähettänyt ei oo Naantaliin tulossa, sillä vaikka sinne meniskin ja haluais ottaa yhteyttä niin uskoisin että siinä kohtaa tekis sen ihan vaan viestillä eikä kaveripyynnön kanssa mikä voi herättää huomiota.. ootko muuten kattonut viestipyynnöt ettei oo koittanut jo laittaa sulle viestiä? 😊
Vierailija kirjoitti:
En usko että face-pyynnön lähettänyt olisi menossa Naantaliin, heitä on varmasti kielletty ottamasta yhteyttä kehenkään ennen kuvauksia?
Näin uskon minäkin. Mutta ihanaa, että otti sinuun facessa yhteyttä! Nyt vaan rohkeasti kirjoittamaan, niin siitä se lähtee - onnea matkaan! ☺️
Samaa itsekin mietin, että jos tämä kyseinen maajussi olisi Naantaliin menossa, niin tuskin lähestyisi morsianehdokasta fb:ssä? Uskon,että ne maajussit jotka jatkavat Naantaliin eivät itse ota yhteyttä morsianehdokkaisiin lainkaan, vaan tieto tulee ainoastaan tuotannon kautta.. On tämä odottelu raskasta. Itse vielä lähden illaksi töihin sekä tänään,että huomenna, niin mikäli tuotannosta soitellaan illemmasta vasta, niin aika huonosti pääsen edes puhelimeen/jos ollenkaan😭 mutta jos tänään tai huomenna ei kuulu mitään, niin sitten se on kai uskottava ettei jatkoon ole itsellä tsäänssejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos maajussi olisi ottanut yhteyttä, se olisi luultavasti merkki siitä, ettei hän ole ohjelmaan päässyt. Niille, jotka ovat kirjoittaneet ohjelmaan pääseville maajusseille, ilmoitetaan todennäköisesti tämän ja huomisen päivän aikana.
Tää on kyllä piinaavaa odottelua. Onneks täällä muutkin kännittää, hyvää vertaistukea.
Ilmoittakaa täällä jos kuulette jotain tuotannosta. Saa sitten varmuutta vähän, että missä oma tilanne menee🙄
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittakaa täällä jos kuulette jotain tuotannosta. Saa sitten varmuutta vähän, että missä oma tilanne menee🙄
Hiljaista on. Jännittää 😂
Vaikka sattuisinkin saamaan kutsun Naantaliin, en tiedä uskaltaisiko sitä toisaalta huudella täällä? Luulisi nyt meinaan, että jotkut olisivat jo kutsun saaneet... Hiljaista
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sattuisinkin saamaan kutsun Naantaliin, en tiedä uskaltaisiko sitä toisaalta huudella täällä? Luulisi nyt meinaan, että jotkut olisivat jo kutsun saaneet... Hiljaista
Ei kai siinä mitään, jos ei halua maajussin nimeä vaan kertoa. Täällä päässä ei ole vielä mitään kuulunut. Jos maajussit tämän päivän aikana vasta ilmoittavat tuotannolle valintansa niin soittaisivatko sitten huomenna. Onhan tässä tätäkin päivää vielä jäljellä 😃 Mihin aikoihin teille soitettiin tuotannosta aiemmin? Minulle päiväsaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siinä mitään, jos ei halua maajussin nimeä vaan kertoa. Täällä päässä ei ole vielä mitään kuulunut. Jos maajussit tämän päivän aikana vasta ilmoittavat tuotannolle valintansa niin soittaisivatko sitten huomenna. Onhan tässä tätäkin päivää vielä jäljellä 😃 Mihin aikoihin teille soitettiin tuotannosta aiemmin? Minulle päiväsaikaan.
Klo 15.28. 😂😂
Puol 1 päivällä soitettiin silloin minulle viimeksi tuotannosta. En usko,että mitään väärää on täälä sanoa jos tulee soitto tuotannosta,joko kutsu Naantaliin tai ilmoitus ettet ole valittu. Kunhan ei täällä sano sen maajussin nimeä, sehän on kiellettyä.. Täällä ei ole kuulunut mitään😔
Sanoisin samaa, aivan varmasti tuotantoyhtiö ainakin pyytää olemaan hiljaa asiasta.