Pistävä kipu kainalossa, mitä voisi olla?
Minulla on nyt noin viikon verran tuntunut toisinaan käsivartta liikuttaessa yllättävää pistoa oikeassa kainalossa. Pisto tuntuu vähän samalta kuin rintaliivien kaarituki olisi tullut liiveistä läpi ja nyt pistäisi kainalossa asti. Rintaliivien falskauksesta ei kuitenkaan ole kyse, tunnen piston myös alastomana :)
Mistä tässä voisi olla kyse, voisiko olla jokin syvällä oleva lihas noin kipeänä? Muuten käsi ja ympäristö ovat ihan hyvässä kunnossa, mutta vainoharhaisena ihmisenä epäilen todella pahasti.
Kommentit (8)
Suihkussa vauhdikkaitten juoksulenkkien jälkeen tuntuu kuin neulalla pistettäisiin oikeaan kainaloon. Kättä ojentaessa kipu pahenee. Tähän asti vaiva on hävinnyt yleensä parissa päivässä. Nyt on viikko vierähtänyt maratonista, eikä piikki ota poistuakseen. Löytyisikö kivun aiheuttaja täältä? Lääkäriin on vaikea päästä ja vie aikaa?
Vierailija kirjoitti:
SYÖPÄ. SYÖPÄ. SYÖPÄ.
Hitto, ehdit ensin!!!
Mulla on samaa. Olen ollut mammossa ja ultrassa eikä mitään ole löytynyt. Tulee ja menee.
Olet yskäissyt liian kovaa ja kylkiluu on mennyt poikki. Niin kävi 87-vuotiaalle äidillenikin. Menee ohi itsestään, ei koko rintakehää voida kipsata. Ensiapua saa kun kietoo lakanan tiukkaan rintakehän ympäri niin etteivät kylkiluut pääse liikkumaan vaan joutuu hengittämään pallean avulla.
Mulla oli tuollaista tosi pitkään. Lääkäri diagnosoi lihaskivuksi..mut hengissä ollaan ;)