Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistävä kipu kainalossa, mitä voisi olla?

Vierailija
04.03.2013 |

Minulla on nyt noin viikon verran tuntunut toisinaan käsivartta liikuttaessa yllättävää pistoa oikeassa kainalossa. Pisto tuntuu vähän samalta kuin rintaliivien kaarituki olisi tullut liiveistä läpi ja nyt pistäisi kainalossa asti. Rintaliivien falskauksesta ei kuitenkaan ole kyse, tunnen piston myös alastomana :)

Mistä tässä voisi olla kyse, voisiko olla jokin syvällä oleva lihas noin kipeänä? Muuten käsi ja ympäristö ovat ihan hyvässä kunnossa, mutta vainoharhaisena ihmisenä epäilen todella pahasti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollaista tosi pitkään. Lääkäri diagnosoi lihaskivuksi..mut hengissä ollaan ;)

Vierailija
2/8 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, sisäänhengitys sattui...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

SYÖPÄ. SYÖPÄ. SYÖPÄ.

Vierailija
4/8 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa vauhdikkaitten juoksulenkkien jälkeen tuntuu kuin neulalla pistettäisiin oikeaan kainaloon. Kättä ojentaessa kipu pahenee. Tähän asti vaiva on hävinnyt yleensä parissa päivässä. Nyt on viikko vierähtänyt maratonista, eikä piikki ota poistuakseen. Löytyisikö kivun aiheuttaja täältä? Lääkäriin on vaikea päästä ja vie aikaa?

Vierailija
5/8 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SYÖPÄ. SYÖPÄ. SYÖPÄ.

Hitto, ehdit ensin!!!

Vierailija
6/8 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samaa. Olen ollut mammossa ja ultrassa eikä mitään ole löytynyt. Tulee ja menee.

Vierailija
7/8 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yskäissyt liian kovaa ja kylkiluu on mennyt poikki. Niin kävi 87-vuotiaalle äidillenikin. Menee ohi itsestään, ei koko rintakehää voida kipsata. Ensiapua saa kun kietoo lakanan tiukkaan rintakehän ympäri niin etteivät kylkiluut pääse liikkumaan vaan joutuu hengittämään pallean avulla.

Vierailija
8/8 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä