En jaksa enää kuunnella musiikkia. Ja joka puolelta tulvivat kaupalliset radiot ovat puhdasta saastetta.
Soitan siis itsekin satunnaisesti, jos saamme ryhmän kokoon musisoimaan ja se riittää.
45 ikävuoden myötä kaikki digitaalinen kaiutinrööristä tuleva ääni kuulostaa vain melulta.
Valitsen mieluummin hiljaisuuden
Kommentit (14)
En ole kuunnellut radiota 20 vuoteen.
Kummallista että nykyinen rytmihöpötys lasketaan musiikin lajiksi. Minä pidän enemmän sellaisesta musiikista, jossa on melodia ja harmonia, taitavaa soittoa ja muitakin oivalluksia kuin mukanokkelat riimit.
Kun sain psykoosilääkityksen kohdalleen niin loppui kaikkialta kuuluvat äänetkin.
Kyllä kannattaisi sinunkin kokeilla!
Kamala ajatus muuten tuo kauppa! Mulla meni 6 v sitten autosta radio rikki, eikä ole ollut ikävä.
Olen samaa mieltä, että joka paikassa tulviva musiikki stressaa ja ärsyttää.
Ei tarvitse kuunnella listapaskaa. Hyvääkin musiikkia on olemassa.
Radiota en ole kuunnellut varmaan 15 vuoteen. Silloin kun kuuntelen musiikkia, niin se järestäänkin vähintään tuon 15 vuotta vanhaa matskua. Yleensä 70-90-lukujen musiikkia, ei todellakaan nykyajan mediayhtiöiden tyrkyttämää paskaa.
mikä tapahtuma hyvänsä siellä joku paikallinen suuruus repii kurttuaan ja yrittää laulaa ei todella kiinnosta. radiossa 92% täyttä paskaa nua itsensä nokkeliksi kokevat juontajat kruunaavat paketin ei ole yle verolle vastinetta.
Ei kaupallisessa radiossa soiteta musiikkia, pelkät paskat rallatukset ja vinkunat soi vuosikymmenestä toiseen.
En minäkään. Kuuntelen pelkästään YlePuheen kanavaa.
Onneksi kaikki kaupalliset radiot eivät soita pascaa...
Harmi, että esim. Roll FM ei ole lupia kuin 2 kk kerrallaan ja niiden välissä pitää olla 2 kuukautta.
Ja onhan olemassa Ylen Areena jossa ei taatusti ole mainoksia....
Et ole yksin ongelmasi kanssa.