Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei pahalla mutta miten nainen voi painaa 120-140kg?

Vierailija
04.03.2013 |

Varsinkaan jos on alle 170cm?

Mitä ihmettä pitää syödä ja eikö liiku edes ollenkaan? En pysty käsittämään noin korkeaa painoa. Voisiko joku selittää miten se on fyysisesti edes mahdollista?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahalla, muttei niin hyvälläkään.

Vierailija
2/22 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painan 85kg ja tunnen olevani ihan järjettömän kokoinen muihin verrattuna. Omasta mielestäni syönkin epäterveellisesti, mutta paino pysynyt samoissa eikä noussut. Miten siis saa syötyä itsensä yli 120 kiloiseksi??

t:AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painan 85kg ja tunnen olevani ihan järjettömän kokoinen muihin verrattuna. Omasta mielestäni syönkin epäterveellisesti, mutta paino pysynyt samoissa eikä noussut. Miten siis saa syötyä itsensä yli 120 kiloiseksi??

t:AP

Vierailija
4/22 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no vedät vaikka pari vuotta joka päivä kaloreita 400 kcal yli kulutuksesi. Siitä se lähtee.

Vierailija
5/22 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käly on tuollainen. Selässä samanlaisia makkaroita kuin tavallisesti lihavilla mahassa. En kehtaa kysyä.

Vierailija
6/22 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne raskaat luut, hidas aineenvaihdunta ja vikaa kilpirauhasissa. Ei voi mitään vaikka syö vaan 500 kaloria/pv ja sekin pelkistä kaalinlehdistä ja porkkanasta... Vai miten ne syyt nyt yleensä menikään...

Vierailija
7/22 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 15:58"]

Mitä ihmettä pitää syödä ja eikö liiku edes ollenkaan? En pysty käsittämään noin korkeaa painoa. Voisiko joku selittää miten se on fyysisesti edes mahdollista?

[/quote]

Minä painoin pahimmillani 140 kiloa. Liikuin aika paljon; uin, lenkkeilin, ratsastin, luistelin, hiihdin ja muuta sellaista. Söin tietenkin myös paljon.

Vierailija
8/22 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minä painoin pahimmillani 140 kiloa. Liikuin aika paljon; uin, lenkkeilin, ratsastin, luistelin, hiihdin ja muuta sellaista. Söin tietenkin myös paljon.

[/quote]

Heppa-parka...

Vierailija
9/22 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 16:19"]

[/quote]

[/quote]

Voitko kertoa tarkemmin mitä söit ja miten usein? Voikohan tosiaan olla hidas aineenvaihdunta jos lihoo herkemmin kuin toiset.

Vierailija
10/22 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ole onnellinen, kun painat niin vähän. Jätä painohuolet suurikokoisille.

Vierailija
11/22 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin aina ihan puhtaasti ihmetyttää, miten joku pystyy yksinkertaisesti syömään niin paljon. Aineenvaihdunnallisesti sairaat ihmiset erikseen, mutta esim. Dieetit vaihtoon -ohjelmassa näkee näitä 5000 kcal päivässä syöviä. Eikö siinä tule paha olo, ähky, kuvotus?

Vierailija
12/22 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaus 12

Ei kun polttaa tarpeeksi pilivee :D

Vierailija
13/22 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 133kg, mutta tosin 172cm pitkä. Ei sitä tarvi niin kauheasti syödä, minä olen hyvin pieniruokainen ja nirso, mutta sitten sen minä syön, syön täysin väärää ruokaa. Mulla on tämä paino kertynyt aikuisiällä niin että joskus masennuskausien ym. elämän muutosten aikaan on saattanut parissa vuodessa tulla 20kg, ja sitten taas on vuosia että paino pysyy samoissa lukemissa, jostain syystä olen erittäin huono laihduttamaan, enkä ole koskaan tykännyt liikkua kauheasti. Minulla on aivan normaalit luut, ei sirot, mutta en nyt mikään romuluinenkaan ole. Aineenvaihdunta on ollut aina vähän huono, lapsena pärjäsin kahdella vessareissulla yleensä vuorokauden, nyt tämän painoisena ei enää ole niin, mutta käyn vessassa aika harvoin kun vertaa joihinkin muihin ihmisiin (esim. kahvinjuojiin)

Ne ajat kun painoa on tullut kauheasti lyhyessä ajassa eivät ole tuntuneet mitenkään erikoiselta syömisen puolesta, ehkä olen suklaata syönyt välittämättä määrästä, mutta suklaata syön oikeastaan aina. joskus yritän rajoittaa. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän tekee mieli syödä ns. oikeaa ruokaa, nytkin mulla on nälkä, ja tein muulle perheelle ruokaa, mutta en ottanut itse mitään, ei tee sitä mieli, suklaata kyllä tekee mieli. Saatan ottaa vähän jugurttia alle ja sitten suklaata päälle, sillä mennään taas jopa sinne asti kun lapset menee nukkumaan kymmenen aikoihin. Sitten lisää suklaata telkkarin ääressä.

Koskaan en ole selitellyt mitään että miksi  olen lihava, olen lihava siksi koska syön tavallisen ruuan sijaan hiilarihöttöä. Vaikeampi kysymys onkin sitten se, miksi en saa muutettua elämäntapaani toisin päin, että söisin normaalisti normaalia ruokaa, ja  jättäisin suklaan kauppaan.

Vierailija
14/22 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen painanut pahimmillani 120 kg, ja olen vain 161 cm pitkä. En harrastanut mitään erityistä liikuntaa, mutta koiraa ulkoilutin kyllä päivittäin pari tuntia kävellen joka päivä. Syömisissä ja juomisissa oli kyllä vikaa toki. Olin alkoholin suurkuluttaja, ja alkoholin kyytipoikana upposi pussillisia pähkinöitä, einespizzoja, nakkeja suoraan paketista, lihapiirakoita ja pasteijoita, chipsejä, jäätelöä. Erittäin harvoin söin mitään terveellistä ruokaa, pääosin tyyliin einespizza ja sitten kaljaa ja naposteltavia.

Nyt painan 73 kg mikä sekin on toki ylipainoa, mutta historiani huomioon ottaen en enää tästä laihemmaksi pyrikään. Tähän pääsin oikeastaan ihan sillä, että lopetin alkoholin käyttämisen, minkä myötä himo napostella jotain ja syödä isoja määriä katosi. Minä kun olen aina ollut niitä joilla alko aiheuttaa jatkuvan näläntunteen.

Vierailija
15/22 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla, kun aiot käyttää sanontaa: "Ei millään pahalla", mieti kaksi kertaa. Valtaosa ihmisistä tulkitsee sen kettuiluna. Silloin kun sanona sanoo "ei millään pahalla", hän nimenomaan tarkoittaa pahalla.

Vierailija
16/22 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 16:44"]

Muakin aina ihan puhtaasti ihmetyttää, miten joku pystyy yksinkertaisesti syömään niin paljon. Aineenvaihdunnallisesti sairaat ihmiset erikseen, mutta esim. Dieetit vaihtoon -ohjelmassa näkee näitä 5000 kcal päivässä syöviä. Eikö siinä tule paha olo, ähky, kuvotus?

[/quote]

Samaa olen ihmetellyt (tuo 133kg) minä en jaksa syödä edes tavallista kotipitsan pitsaa kokonaan, joskus jää puolet syömättä, vähintään neljäsosa jää aina syömättä, ja sitten on ähky. Minä inhoan yli kaiken ähkyä oloa.

Vierailija
17/22 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 140 kg on mielestäsi ymmärrettävää?

Vierailija
18/22 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 16:53"]

[/quote]

Samaa olen ihmetellyt (tuo 133kg) minä en jaksa syödä edes tavallista kotipitsan pitsaa kokonaan, joskus jää puolet syömättä, vähintään neljäsosa jää aina syömättä, ja sitten on ähky. Minä inhoan yli kaiken ähkyä oloa.

[/quote]

No tuo on jo aika epätavallista että noin pienestä ähky tulee. Itse en ole todellakaan ylipainoinen (BMI 19,5) mutta mulle Kotipizzan pizza tuntuu vähän turhan pieneltä, ei oikein nälkä lähde. Minä syön niin että syön kerran päivässä ison satsin, lounaalla jotain pientä, ja ei sitten muuta päivässä lainkaan. 

Vierailija
19/22 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 16:32"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 16:19"]

[/quote]

[/quote]

Voitko kertoa tarkemmin mitä söit ja miten usein? Voikohan tosiaan olla hidas aineenvaihdunta jos lihoo herkemmin kuin toiset.

[/quote]

Söin suhteellisen terveellistä ruokaa, säännölisesti , kotona valmistettuna eikä siis eineksiä eikä erityisiä herkkuja. Vatsalaukun pikkuhiljaisen venymisen myötä annoskoot vain suurenivat suurenemistaan ja lopulta "normaali annos" jätti karmivan nälän.

En ahminut karkkeja tai grilliruokaa tai muuta vastaavaa. Sen sijaan jos iltapäiväkahville leivoin kakkua, saatoin syödä siitä yksin neljäsosan yms.

Nyt painana hiukan yli 60 kiloa ja ruokavalio on sama kuin silloinkin, annoskoot vain paljon pienempiä.

Vierailija
20/22 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 16:56"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 16:53"]

[/quote]

[/quote]

No tuo on jo aika epätavallista että noin pienestä ähky tulee. Itse en ole todellakaan ylipainoinen (BMI 19,5) mutta mulle Kotipizzan pizza tuntuu vähän turhan pieneltä, ei oikein nälkä lähde. Minä syön niin että syön kerran päivässä ison satsin, lounaalla jotain pientä, ja ei sitten muuta päivässä lainkaan. 

[/quote]

Joo, mä olen ollut sellainen jo sillon nuorena ja suht hoikkana, sillon kun oli tarjouksia carrolssissa että kaksi hampurilaista yhden hinnalla, niitä isoja, kävin ystävättären kanssa joka oli hoikka (tosin teki raskasta työtä) usein syömässä, minä otin juustohampurilaisen, ja ystävätär otti niitä isoja hampurilaisia ainakin neljä, ja mietti sen jälkeen kehtaisiko hakea vielä kaksi :) Ei kaikki ihmiset vaan liho samalla kaavalla, ystävätärkin lihoi sitten raskauksiensa aikana todella paljon, mutta on saanut myös laihdutettua, minä olen jäänyt läskieni vangiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi