Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

37-vuotias yh-äiti, onko toivoa seksistä?

Vierailija
03.03.2013 |

Herättääkö tuon ikäinen nainen enää miehessä mitään haluja, vai onko peli menetetty? 

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin on toivoa seksistä. Moinen ikä pari vuotta nuoremmalle miehelle ei olisi todellakaan mikään este. Kiihoke enemmänkin. Voi kun joskus kaltaiseesi törmäisikin :)

Vierailija
62/81 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näistä yllättävän asiallisista vastauksista. Deittipalstoja lukiessa tulee tunne, että elämä loppuu kolmeenviiteen. Puhumattakaan tämän palstan keskusteluista, joissa aikuinen nainen on lähtökohtaisesti turn off. En ole missi enkä malli, mutta mielestäni paremmassa kuosissa kuin koskaan. Ja myös halukkaampi ja rohkeampi. Normaalipainoinen, urheilullinen, lihaksikas. Silti hirvittää nuo miesten kirjoitukset, mitä naiselta vaaditaan. pitäisi olla rietas, mutta se on sallittua vain täydelliselle kropalle, muuten tulee oksu. Ei ole helppoa olla seksiä (ja miksei myös suhdetta) haluava nainen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on nettipuheita ja todellisuus on ihan toista. Ei muuta kun hakua vaan käyntiin jos siltä tuntuu.

Mies 32

Vierailija
64/81 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minakin olen mies. Olen Pena. Olen palstojen vakituinen lukija ja onanoin viesteja lukiessani. Kyselen muina miehina yksityiskohtia muiden seksielamasta ja sitten hinkkaan virtsaista nakkiani paa punaisena toivoen ettei 80 vuotias aitini kuule.

Olisin myos kiinnostunut sinusta kuten muutkin palstan kohtalontoverini jotka eivat myoskaan saa naiskontakteja oikeassa elamassaan. Miksei Kela voi auttaa meita onnettomia onanisteja?

Vierailija
65/81 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo toistamiseen yh-äitee. Kauheeta, kun pillulla on niin kauheesti vientiä, että noita lapsiakin tuntuu sikiävän kuin sieniä sateella. Paljon enemmän olisi pimpero käytössä, mutta pitää vähän vetää rajaa, kun en jaksais enempää näitä tenevia hoidella. Oon sitä sorttia, ettei tarvii kuin housulla vähän huiskasta, niin tiineenä olen.

Vierailija
66/81 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 18:52"]

Kiitos näistä yllättävän asiallisista vastauksista. Deittipalstoja lukiessa tulee tunne, että elämä loppuu kolmeenviiteen. Puhumattakaan tämän palstan keskusteluista, joissa aikuinen nainen on lähtökohtaisesti turn off. En ole missi enkä malli, mutta mielestäni paremmassa kuosissa kuin koskaan. Ja myös halukkaampi ja rohkeampi. Normaalipainoinen, urheilullinen, lihaksikas. Silti hirvittää nuo miesten kirjoitukset, mitä naiselta vaaditaan. pitäisi olla rietas, mutta se on sallittua vain täydelliselle kropalle, muuten tulee oksu. Ei ole helppoa olla seksiä (ja miksei myös suhdetta) haluava nainen.

ap

[/quote]

Todellakin monet näistä puheista täällä on ihan tuulesta temmattuja että pitäisi olla jonninmoinen seksipommi että olis edes lupa olla tuhma, saatika että olisi haluttava. 

Uskon että suurimmalla osalla porukasta joka moisia kirjottelee menee pupu pöksyyn jo siinä vaiheessa kun pitäisi esim. lähihistoriasta oleva kuva toiselle lähettää, saatika sitten  rohkaistua tapaamaan ihan selvinpäin päivänvalossa. 

Mutta todellakin, älä missään nimessä heitä kirvestä kaivoon ja puhu mitään että olisit liian vanha. Pelkän tämän kirjoituksesi puolesta tunnut olevan erittäin fixu nainen joka vaan tarvii pikkasen buustia itsevarmuuteen niin johan alkaa seksielämä luistamaan :)

Jäänpä odottelemaan sitä kohtaamista kauppajonossa ;)

Vierailija
67/81 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksualisuus ja seksikkyys naisessa tuleeensi sijaisesti korvien välistä, hyvästä itsetunnosta ja siitä miten itsensä kantaa tai kuinka itsevarmasti toimii. Ulkoiset seikat ja ikä ovat täysin toisarvoisia asioita. Yhtä lailla 60 vuotias ylipainoinen nainen voi olla seksikäs siinä missä 25 vuotias luuviulukin.

Vierailija
68/81 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jään odottamaan kohtaamista kauppajonossa ;). Lupaan olla heittämättä kirvestä kaivoon .. Ehkä vielä joku päivä..!

ap

Vierailija
69/81 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa, ettei se rinssi tule kulli kourassa noin vain ovellesi. Sinun on käytävä heiluttamassa persettä ja keimailemassa lähitienoolla, jotta uroot huomaavat sinut.

Vierailija
70/81 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä iltanakin oli niin kauhea kutka pimpissä, että oli hierottava sauvalla taas, vaikka juuri päivällä annaon sille mitä se kaipasi. On tämä yh:n elämä kovaa. Mihinkään et pääse rilluttelemaan, kun kersat sitoo kotiin. Kaipaan niin kauheasti kunnon naintia ja haleja, pusutteluja ja mulkkua.

Vierailija
71/81 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenhan on kuumimmillaan vähän vanhempana, ikä ei ole este haluttavuudelle. Muutama lapsi helmoissa ja väsymys enemmänkin. Pidetään huolta että ei aleta näyttää siltä pysyvästi ;)

Vierailija
72/81 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

iällä ei ole merkitystä vaan naisella itsellään. 47 v nainen voi olla haluttavampi kuin 27 v tai toisinpäin. eli ikä ei ainakaan minun silmissä ole määräävä. toki myönnän jossain , molempiin suuntiin minulla tulee raja jolloin nainen väistämättä menettää viehätysvoimaansa...

Eli, älä vain vaivu minkäänlaiseen epätoivoon asian suhteen...Minä ainakin kiinnostun MYÖS 37 v naisista!

Vierailija
73/81 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellistä postaajaa. Minusta kolme-viisikymppiset naiset ovat kaikkein kiihottavimpia. Nuoret tytöt ovat kyllä usein hyvin kauniita mutta eivät herätä sellaisia "tunteita". 

Olen itse 47 v mies ja voisin kääntää ap:n(?) ilmaisun näin päin: "Kaipaan niin kauheasti kunnon naintia ja haleja, pusutteluja ja pimppaa." En ole yh-isä, lapset ovat jo aikuisia mutta taakkana on "kersojen" sijasta kroonisesti sairas vaimo joka sitoo kotiin mutta ei anna juuri mitään takaisin.

Vierailija
74/81 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä lainkaan aloittajan huolta. Jos hän haluaa 20-vuotiasta poikaa, se voi olla haastavaa. Tosin siihenkin löytyy varmaan kiinnostuneita. Noin yleisesti normaalit ihmiset kai hakevat suunnilleen ikäistään seuraa. Jos jossain palstalla käy pääosin alta kolmekymppisiä, niin ei kai siellä nelikymppisellä kauhea kysyntä ole! Mielestäni ikäisesi nainen alkaa vasta olla parhaassa loistossaan. Sinulla on edessäsi vielä vähintään 25 vuotta seksuaalisesti upeaa aikaa, kunhan lähdet siihen avoimin mielin ja turhia huolehtimatta!

Vierailija
75/81 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Tämä on lohdullista tietoa :). En ole todellakaan itse kiinnostunut parikymppisistä. Kun on ollut pitkään pois "markkinoilta" niin hämmentyneenä sitä vähäN katselee että miten nykyään oikein ollaan. Vaatimuksia tuntuu olevan paljon ja ulkonäkö näyttelee suurta osaa. Ex vallankin halusi osoittaa monella tapaa, että en ole kovin kiinnostava tapaus joten toisaalta olisi kiva kokeilla oliko hän todella oikeassa. En haluaisi ihan siihenkään uskoon jäädä hamaan hautaan saakka. 

Ap

Vierailija
76/81 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Tämä on lohdullista tietoa :). En ole todellakaan itse kiinnostunut parikymppisistä. Kun on ollut pitkään pois "markkinoilta" niin hämmentyneenä sitä vähäN katselee että miten nykyään oikein ollaan. Vaatimuksia tuntuu olevan paljon ja ulkonäkö näyttelee suurta osaa. Ex vallankin halusi osoittaa monella tapaa, että en ole kovin kiinnostava tapaus joten toisaalta olisi kiva kokeilla oliko hän todella oikeassa. En haluaisi ihan siihenkään uskoon jäädä hamaan hautaan saakka. 

Ap

Vierailija
77/81 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
78/81 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
79/81 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 18:52"]

En ole missi enkä malli, mutta mielestäni paremmassa kuosissa kuin koskaan. Ja myös halukkaampi ja rohkeampi. Normaalipainoinen, urheilullinen, lihaksikas.

[/quote]

No tuossa on ihan tarpeeksi että kiinnostus herää, ei tarvitse mitään sen kummempaa - nuorten tai itsestään liikaa luulevien vaatimuslista on sitten jotain muuta. Mikähän meissä miehissä on vikana että joskus jotkut näkevät tarpeelliseksi vähätellä kumppaniaan? Oma heikko itsetuntoko? Eli en hetkeäkään usko että exäsi olisi ollut oikeassa.

Itsellä hiukan samanlaiset fiilikset. Aika kuluu ja elämme täällä vaan kerran joten nyt täytyy keksiä jotain vipinää...

T: #20

Vierailija
80/81 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet kahden alla vuoden ikäisen pojan yh-äitee, niin ei siinä kauheasti ehdi kanki kummitella mielessä. Se on yhtämittasta tissin antoo (no sitä se oli sillonkin, kun vielä mies oli eikä lapsia), sonnan luontia ja kuivittelua tämä elämä nytten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan