37-vuotias yh-äiti, onko toivoa seksistä?
Herättääkö tuon ikäinen nainen enää miehessä mitään haluja, vai onko peli menetetty?
Kommentit (81)
Yhdyn edelliseen, sinun ikäsi ja paino on naisellisen ihana ;) Ole vaan oma itsesi, taatusti kelpaat miehelle kun löydät itsellesi sopivan, vaikka minullekin ;) / vilivallaton
Eipä huolta,tunnen naisen joka on maailman ihanin,kaunein,seksikkäin,viksuin siis aikasten täydellinen 38v.Ainut vika vaan että kun olen vanhempi tuskimpa saan häntä koskaan,se lohduttaa hieman että olen saanut hänelle nuo em asiat kertoa.Siispä parhaat vuodet ovat nyt ja tästä eteenkinpäin.Toivottavasti löydät hyvän MIEHEN!
Olin niin iloinen, kun deitti-ilmoitukseeni vastasi yksi mies. Sovittiin tänään illalla tapaaminen. Kauhee pettymys. Mies oli epäsiisti, mahakas ja puhui koko ajan törkeitä. En taatusti laita enää deitti-ilmoituksia, vaikka joutuisin kullin puutteessa kärvistelemään seuraavat seitsemän laihaa vuotta.
Hei, älä luovuta liian herkästi.., meitä miehiä on monenlaisia. / vilivallaton
Todellakin. Ei saa yleistää. Tämä varattu mutta:) kiltti mieluusti tapaisi sut !
Öh..;) Mitä tarkoitat? / vilivallaton
37 vanha voi heleketti saispa joskus mies 55-No työkaveri 62 vaimo 39 ja heillä ihana poika
Moi! itse käyn juuri nyt "rankkaa eroa" rankkaa sen takia että olen 38v ja pitkä aikainen muijani vaihtoi yli 60 vuotiaaseen mieheen? itse olen urheilullinen, naisten mielestä komea ja rakastan seksiä. itse olen päätynyt siihen tulokseen että nainen on parhaimmillaan 30-45v...... "voi kun tollaisen löytäisi"
On myönnettävä, että olisin kiinnostunut ystävystymään sopivan YH:n kanssa ilman sitä, että hän pelkäisi oman kotirelämänsä sekoittuvan. / vilivallaton
Hauska nähdä että tämä ketju elää. Olen nyt huomannut, että seksiä näköjään saa, muu onkin sitten vaikeampaa. Olen varmaan valinnut ne pari kumppania, joiden kanssa olen ollut, huonosti, koska homma on jäänyt siihen yhteen kertaan. Mielestäni ne ei olleet mitään katastrofeja, ja miehet saivat, minä en. Ehkä olin sitten huono pano? Sillä en olekaan nyt uskaltanut lähestyä ketään aikoihin. En jaksa enkä halua etsiä uusia tuttavuuksia. Mutta joo, näköjään hetkelliseksi panopuuksi pääsee suht helposti.
ap
Kyllä kypsä nainen on seksikkäämpi monesti kuin pikku bimbo pikkarit paistaen. Olen ollut 20 vuotta ravintla alalla ja nähnyt paljon, eli valitsen sen vanhemman aina olen valinnut.
Olen saanut parhaat kyydit kiimaiselta keski-ikäiseltä yh-äidiltä poikamiesaikoina. Kaiholla muistelen. Oma akka makaa selällään passiivisena. Ei tykkää koko touhusta. Antaa aina vain säälistä ei himosta.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 21:22"]
Herättääkö tuon ikäinen nainen enää miehessä mitään haluja, vai onko peli menetetty?
[/quote] Ole huoleti, ei ikäsi ole mikään este vaikka jokapäiväiselle seksille. Ihminen tarvitsee koskettelua ja lämpöä. / vilivallaton
Hirveesti saa selkeä trolli palautetta heti kun antaa ymmärtää olevansa nainen. Jokainen ihminen tietää ihan varmasti että nainen saa kyllä seksiä jos haluaa, mies taas ei. Ei voi olla olemassa tilannetta että nainen ei saisi seksiä vaikka haluaisi.
Eihän tuo ikä vielä pahakaan ... Yh äidit kiihottavat ja ovatkin monesti todella osaavia seksin suhteen ;) itse olen ainakin huomannut pitäväni vanhemmista naisista. terveisin m 22+
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 09:23"]
Hirveesti saa selkeä trolli palautetta heti kun antaa ymmärtää olevansa nainen. Jokainen ihminen tietää ihan varmasti että nainen saa kyllä seksiä jos haluaa, mies taas ei. Ei voi olla olemassa tilannetta että nainen ei saisi seksiä vaikka haluaisi.[/quote]
Se ei riitä, että tietää. Monet naiset ovat tunnetasolla erittäin epävarmoja ja torjuvat kiinnostuneet normaalit miehet epävarmalla ja pelokkaalla elekielellä. Sitten he ihmettelevät mikseivät kiinnosta kuin känniääliöitä ja sosiaalisia idiootteja, jotka eivät ymmärrä hienovaraisia vihjeitä.
Toinen syy on se, että naiset eivät välttämättä tiedosta, että haluavat jotain hyvin erityistä. He voivat saada runsaastikin huomiota tavallisilta miehiltä, joskus jopa häiriöksi asti, mutta eivät noteeraa sitä ollenkaan seksimahdollisuuksiksi, koska eivät pidä niitä miehiä potentiaalisina seksikumppaneina. Ja kyselevät sitten silmät pyöreinä, että voiko 30 vuotias nainen saada enää seksiä.
Kyllä sulla toivoa vielä,et vielä vanha oo,kyl mä sun kanssa seksiä harrastaisin,oon 39 v mies
Ehkä ne miehet jotka jätti yhden panon jälkeen ovat huonon itsetunnon omaavia miehiä, jotka pelkää sitoutua?
37-vuotias nainen on herkullisessa iässä, eikä 85kg ole mielestäni mikään este ystävyydelle ja rakastelulle. Ota asiat sellaisina kun ovat, taatusti löydät itsellesi oman miehen tai ainakin miesystävän. Ehkä YH:na kuitenkin olis hyvä, että olet sen verran tarkkana, ettet hyväksy jouppolalleja kotorauhaa rikkomaan.