37-vuotias yh-äiti, onko toivoa seksistä?
Herättääkö tuon ikäinen nainen enää miehessä mitään haluja, vai onko peli menetetty?
Kommentit (81)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 18:07"]
Hauska nähdä että tämä ketju elää. Olen nyt huomannut, että seksiä näköjään saa, muu onkin sitten vaikeampaa. Olen varmaan valinnut ne pari kumppania, joiden kanssa olen ollut, huonosti, koska homma on jäänyt siihen yhteen kertaan. Mielestäni ne ei olleet mitään katastrofeja, ja miehet saivat, minä en. Ehkä olin sitten huono pano? Sillä en olekaan nyt uskaltanut lähestyä ketään aikoihin. En jaksa enkä halua etsiä uusia tuttavuuksia. Mutta joo, näköjään hetkelliseksi panopuuksi pääsee suht helposti.
ap
[/quote] Kyllä Yh-äidit saa seuraa netistä jos vaan vähänkään yrittää. Näyttää olevan netti täynnä ukkomiehiä jotka ovat kaikilla eri nettisaiteilla mielummin kuin pitäisivät hyvänä omaa vaimoa. Miehet, kaikki se aika mitä roikutte netissä on perheeltä ja vaimoltanne pois. Sitten valitetaan kun on netissä oltu yömyöhään että mikä on kun vaimo ei suostu seksiin kun kesken unien herättää. Kyllä Yh-äidit on kiimaisia! Sivusuhde alkaa kuin huomaamatta.....
Usko vain, että sinulla on vientiä vaikka kuinka hurjasti, jos:
hyväksyt sen, että se mies ei välttämättä ole sinkku!
Maailmassa kovin monin nainen ajattelee, että hänellä saa olla eräänlaisia "rajoituksia" (lapsi, XXXXX-ylipainoa) vaikka kuinka, mutta miehessä ei saisi olla mitään vastaavaa.
Monin mies elää (omasta mielestään) vapaana ja silti huonossa suhteessa roikkuen siihen saakka, kunnes löytää järkevämmän suhteen mieluumin kuin ennakolta irtautuu kokonaan vapaaksi sinkkumieheksi.
Koska uuden elämänkumppanin saaminen voi olla joskus pitkä projekti, eikä kukaan mies halua elää "puutteessa".
Siksi anna miehen olla se mitä hän on - ja jos itse olet hänelle hyvä ja suhteenne toimii, niin huomaat vallan pian, että olet saanut hyvän ja pysyvänkin miehen itsellesi.
Mutta jos jo esittelyhetkestä alkaen tiukasti vaadit mieheltä sinkkuutta, niin huomaat löytäväsi vain salaa sekä sinua että vaimoaan pettäviä ukkomiehiä.
Jos tänne saakka luet, niin kerrataan vielä: oikeiden miesten mielestä ikäsisesi nainen alkaa vasta olla heräämässä kukkaan!
Sitä sinkkulentokapteenibodaria vain et enää vapaana sinkkuna löydä, ne on jo myyty. Eli saat toki, kunhan van viet sen jotain toiselta naiselta, jonka kyljessä tuollainen mies roikkuu parempaa ja villinpää naista odotellen!
Olen 28-vuotias mies, harrastunut seksiä viimeisen kuuden viikon aikana niin 23v kuin 43v kanssa. Ja siinä välissä sekasta 25-30v ikäluokkaakin joku vielä. Ikä on vaan numeroita. Jos olet haluttava, kaunis ja itsevarma ja osaat hymyillä sinulla on paljon toivoa ja panoja edessä.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 12:01"]
Ehkä ne miehet jotka jätti yhden panon jälkeen ovat huonon itsetunnon omaavia miehiä, jotka pelkää sitoutua?
[/quote]
Huonolla itsetunnolla ole mitään tekemistä tämän kanssa. Esimerkiksi itse en juuri nyt etsi parisuhdetta ja itsetuntoni on mitä parhain. Naistakin saanut joka viikonloppu, parhaimpina ollut kolmen kanssa.
61
no kyllä se hyppiminen kertoo jostain siellä aivoissa. normi ihmiselle riiittää yksi.
Missä nämä kiihkeät naiset oikein ovat? En ole siellä kaupan jonossakaan tavannut.
Ei löydy ulkoa ei mistään. Semmoisen kun saisi....
Ei olisi puutetta kummallakaan.
Lappeenranta
gooseberry(at)safe-mail.net
[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 20:24"]
Missä nämä kiihkeät naiset oikein ovat? En ole siellä kaupan jonossakaan tavannut.
Ei löydy ulkoa ei mistään. Semmoisen kun saisi....
Ei olisi puutetta kummallakaan.
Lappeenranta
gooseberry(at)safe-mail.net
[/quote] Kiihkeät kiimaiset YH-äidit ovat ihan muilla keskustelupalstoilla. Mulla huonoja kokemuksia , mieheni haksahti yhteen sellaiseen ja ei ole vieläkään päässyt irti ko.henkilöstä. Tuskin haluaakaan.. kun mulle kärähti pettämisestä halusi heti avioeron, toistaiseksi olemme vielä yhdessä. Avioliitto pahassa kriisissä kun löyti nuoremman kiimaisen äitylin. Joo nyt porukat syyttää, mikset hoidellut miestäsi ajoissa. Moralisoijat älkää vaivautuko. Minä tässä terapiassa käyn että pystyn edes jotenkin elämään. Mies jatkaa viestittelyä ja tekstailua vaikka heidän suhde "on ohi"
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 10:23"]
mikä se sellainen palsta on?
[/quote] YH-äidit rakastavat raskasta musiikkia ja ukkomiehiä. 50v miehet kovaa kamaa. En sitten tiedä haluaako äitylit uuden miehen sellaisen jolla jo omat lapset aikuisia?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 21:22"]
Herättääkö tuon ikäinen nainen enää miehessä mitään haluja, vai onko peli menetetty?
[/quote]
Eihän tuossa iässä ole mitään vikaa. Oma vaimo on vuoden sinua vanhempi ja meillä seksi on kiihkeämpää ja nautinnollisempaa kuin koskaan aiemmin. Yhdyntäkertoja ei ehkä ole niin usein kuin suhteen alussa, mutta laatu korvaa määrän.
Uskon että jos lapset eivät miestä haittaa niin ikä ei ole mikään este.
minäkin kerron tarinani. olen ihastunut 51v kypsään naiseen ja tunne on että hänkin pitää minusta, hänellä pitkät tummat hiukset, urheilullinen kroppa, äärettömän mukava ja sanotaan että "muodot kunnossa". hyvin tulemme juttuun ja aina hymyssä suin nähdään :) mitään ei vielä ole tapahtunut, mutta sitä päivää odotellessa. eli omalla kohdallani ainakin pätee "mitä vanhempi sen sexympi".
Minäkin olen miettinyt, että mistä löytyy oikea YH äitien palsta.. Onko tietoa?
Mikäs iässä vikana olis.. Kelpaisi kyllä.
- mies 32v
Monelle miehelle tuntuu olevan tuo 35 jokin raja. Sen jälkeen nainen on epäkiinnostava, ainakin deittipalstoilla.
Kompensoiko hyvä ulkonäkö ikää?
Ap
[quote author="Pikkunakki" time="03.03.2013 klo 21:59"]
Monelle miehelle tuntuu olevan tuo 35 jokin raja. Sen jälkeen nainen on epäkiinnostava, ainakin deittipalstoilla.
Kompensoiko hyvä ulkonäkö ikää?
Ap[/quote]
Nainenhan vain paranee aina siihen asti kunnest tulee vaihtovuodet eli viiskymppisenä suurinpiirtein. Silloin tapahtuu äkillinen rupsahtaminen ja alkaa vonkaus.
kurkista viestiketjua vanhempia viesteja kohti ja poimi suoraa puhetta viestin sanoma..
Kävisikö 45 mies. PS,,sisäsiitti,,
Ole huoleti, kaikki on vielä mahdollista. Peli ei ole menetetty, kunhan itse et masennu. Muista että joka asiasta löytyy useinmiten myös myönteisiä piirteitä.
Terveisin mies etelästä ;)
Tuskin se ikä tuossa vaikuttaa vaan se, miten itsesäälissä rypevä kärttyinen ämmä se yh oikeasti on. Ja käykö muualla kuin kaupassa ja joskus paikallisessa pubissa,jonka tarjonta harvoin on laadukasta.