37-vuotias yh-äiti, onko toivoa seksistä?
Herättääkö tuon ikäinen nainen enää miehessä mitään haluja, vai onko peli menetetty?
Kommentit (81)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 01:02"]
[quote author="Pikkunakki" time="03.03.2013 klo 21:59"]
Monelle miehelle tuntuu olevan tuo 35 jokin raja. Sen jälkeen nainen on epäkiinnostava, ainakin deittipalstoilla.
Kompensoiko hyvä ulkonäkö ikää?
Ap[/quote]
Nainenhan vain paranee aina siihen asti kunnest tulee vaihtovuodet eli viiskymppisenä suurinpiirtein. Silloin tapahtuu äkillinen rupsahtaminen ja alkaa vonkaus.
[/quote]
Sulla on paljonkin empiiristä tutkimustulosta tuosta?? Tietty jos teet kartoitusta "paikallisessa" niin varmaan noin onkin.
Itse en myönnä rupsahtaneeni vielä 50+; olen urheilullinen, normaalipainoinen, pukeudun tyylikkäästi eikä ikääni näe naamasta eikä kropastakaan (ei ryppyjä), hiuksetkin on kuin leijonan harja puoleen selkään... Vaihdevuodet tuli ja meni, miehen kanssa ei edes huomattu:) Onneksi on tuo oma nuorempi mies joka pitää huolta mun seksuaalisesta hyvinvoinnista;D
Tässä vielä yksi korsi kekoon. Ja juu olen ihan aito ja oikea mies.
Toivon, että te naiset ymmärrätte tämmöisen eron:
- Parikymppinen voi olla nätti katsella, mutta siinä kaikki.Ovat joskus vähän kömpelöitä sängyssä (toivottomia pussaamaan, hampaiten käyttöä siellä väärässä paikassa jne).
- 37-vuotias itsestään huolta pitävä ja leikkimielensä säilyttänyt nainen on ulkoisesti han yhtä puoleensavetävä kuin nuorempi "kilpasiskonsa" - ja todennäköisesti vähän taitavampi jo.
Selkä suoraksi. hartiat taakse, hymyä huuleen ja kevätaurinkoon siitä, varmasti löydät uutta sutinaa!
(Itse ajattelin löytää naisen tällä tavalla, vaikka olen jo 38 ja yh :))
No, kukaan ei kysynyt nuorempaa nakokulmaa mutta kerron silti, M20
37-V nainen saa jos uskaltaa. Olet normaalipainoinen, lihaksikas ja urheilullinen, mikset saisi? Itse ajauduin kostean illan paatteeksi ikaisesi naisen luokse eika aamullakaan kaduttanut vaan sama meno jatkui mutta selvinpain. Sen jalkeen olemme'tavanneet' useita kertoja, paras kokemus tahan asti.
Suoraan, tylysti ja rehellisesti sanottuna aikuisen naisen kokeilun jalkeen ei teinipimppi ole niin houkutteleva kuin aikuinen nainen!
[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 21:22"]
Herättääkö tuon ikäinen nainen enää miehessä mitään haluja, vai onko peli menetetty?
[/quote]
Nousi kyllä hymy kasvoille, kun luin tämän aloituksen. Minusta kyse on ennen kaikkea naisellisuuden kehittymisestä ja tämän ikäisellä (37v.) uskoisin sen olevan aivan parhaimmasta päästä. Oman kokemukseni perusteella voin todeta, että 45-vuotiaana miehenä nautin entistä enemmän vaimostani, joka on muutaman vuoden minua vanhempi. Naisellisuus korostuu kokemuksen myötä. Ole rohkea, uhkea ja luottavainen itseesi!
Hyvin herättää ainakin iän puolesta ;)
T: M40
[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 21:22"]
[/quote]
Omien kokemusteni pohjalta 37 v nainen on hieman turhan nuori tällaiselle 42 v miehelle. Riemukkaimmat kokemukset ovat ikäluokasta 48...60 v, yh. tai jo lapset maailmalle lähettäneistä naisista.
wau.. En ole aikoihin katsonut tätä ketjua. Onpa tullut kivoja vastauksia! Uskon nyt paremmin että vielä ei tarvitse luopua toivosta. itsevarmuudella kohti kesää ;)! Vielä kun ehtisi tavata niitä miehiä jossain..!
mmm.. kullä mulle kelpaisi rietas tai vähemmän rietas touhuilu OPn kanssa ;)
M26
Nainen 37v on Nainen parhaimmillaan;) Ota elämästä kiinni ja nauti siitä...
Itse kun välillä selaillen ilmoituksia, siis laitan min ikä 30 :) Pikkasen vanhempaa matskua etsin minä sit :)
M25
Minullekkin kelpaisi seksi 37 vuotiaan kanssa :)
M25
Nainen 37v, on oikeasti Nainen, älä masennu, nauti elämastä.Olen varma, että moni mies haluaisi sinut ystäväksi, minäkin ;) / t. vilivallaton
On toivoaMielestäni hyväkuntoiset vähän alle nelikymppiset naiset ovat parhaassa iässä ja kiihkeitä. Sirot ja hyväkuntoiset kuuskymppisetkin ovat ovat parempia kuin huonokuntoiset keski-ikäiset naiset. Sinulla on mahdollisuuksia, tietää kokenut kuusikymppinen mies.
Itse pidän kypsiä naisia tosi kiihottavina, jos vertailukohteena käytetään pelkästään ikää...itse olen viisjanolla eli 35:nen on vielä nuori, mutta kiinnostavassa iässä....tämä Oulun horisontista katsottuna.
ei se iästä ole kiinni pikemminkin siitä miten on itseään hoitanut eli jos olet päästänyt itsesi rupsahtamaan niin toivon voit heittää,.näkee paljon 40 -kymppisiä todella huonossa kunnossa olevia naisia jotka ei todellakaan ole kiihottavia, toinen asia on se monen naisen naisellisuus häviää iän myötä lapsia hoitaessa - tämä on tosi
Eiköhän se liene ihan yksilöstä kiinni.
Itse olen 37-vuotias, lapsia ennestään 4 kpl. Parhaillaan olen raskaana 29-vuotiaalle avomiehelleni, joka on asiain tilasta varsin innoissaan. Omalla kohdallani voin siis todeta, että epäilemättä taidan herättää niitä haluja.
no ei tuossa iässä mitää vikaa oo kyl mulle käy yleensä se vika piilee luonteessa.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 21:59"]
Monelle miehelle tuntuu olevan tuo 35 jokin raja. Sen jälkeen nainen on epäkiinnostava, ainakin deittipalstoilla.
Kompensoiko hyvä ulkonäkö ikää?
Ap
[/quote]
Hei, älä lue näitä keskustelupalstoja unohtamatta sitä tosiasiaa, ettei nämä oikein korreloi oikean elämän kanssa.
No eihän se ikä siihen mitään merkkaa :)
Nainen Parhaimillaan
Jos Kaipaat seksiä ota yhteyttä
T Mies 43 v