Vihkisormuksesi
Minkä hintainen vihkisormuksesi on? Löysitkö sen tarjouksesta?
Kommentit (41)
Kuinka usein olette huollattaneet sormuksianne? Mitähän se suunnilleen on maksanut?
-Ap-
Sori jos on mainosta, mut kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa: Mun sormus on tosta Madeleinesta muokattu:
http://www.lowenmark.fi/sormukset.html
Oli tosi helppo valita kun tän sivuston löysin, tiesin heti, mikä on mun. :) En ihan tarkkaan muista enää hintaa mut kun siinä on vaan yks kivi ja valkokultaa, niin ei yli tonnia.
Meillä uniikit terässormukset, jotka tehtiin yhteisten piirrosten mukaan. Todella yksilölliset ja kauniit, hinta noin 550 euroa kappale. En pidä kultakoruista joten tämä on ihana juuri minulle.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 22:14"]
Kuinka usein olette huollattaneet sormuksianne? Mitähän se suunnilleen on maksanut?
-Ap-
[/quote]
En ole koskaan huollattanut sormuksiani, ainoastaan pessyt ne miedolla saippualiuoksella välillä ja tarkistanut istutukset silmämääräisesti. Kihlasormus (15v. sitten hankittu) on 2ct kruunuistuksella. Ei raavi, tartu eikä mitenkään häiritse elämää.
Mitähän tuo oli, varmaan jotain 40-50e. Hopeasormus kivellä.
Parituhatta markkaa, jos oikein muistan. Timantteja ja safiireja. En ole käyttänyt tosi moneen vuoteen, ei siitä kannata liikaa stressiä ottaa. Mies on tärkeämpi kuin sormus.
2500€ alennettuun hintaan ja on todella kaunis.
Ei ole vihkisormusta. Emme ole saaneet aikaiseksi hommata sellaisia :D
Halpa oli, muistaakseni 135e kultaa ja yksi timantti (mulla ei hajuakaan karaateista) Itse valitsin ja vieläkin tykkään siitä; on simppeli mutta kaunis. Timantti voisi ehkä olla vähän isompi mutta kun miettii sekä kullan- että timanttienlouhinnan ympäristövaikutuksia ja työntekijöiden olosuhteita niin omaatuntoa kolkuttaa omistaa tämäkin koru (+muutama muu)...
Jotain mummonmarkkoja se maksoi. Ei ollut kallis. En muista. On lisäksi nykyään jossain huitsin nevadassa.
En tiedä, koska se on täysin miehen valitsema.
Lähdettiin kaupoista katselemaan n. 1000 euron sormusta. Sitten mies itse totesi, että 1500 euroa halvemmalla ei taida irrota sellaista, josta tykättäisiin. Lopulta sanoin, että hän saa valita - meillä oli kolme vaihtoehtoa, joista en osannut päättää.
Alttarilla olikin sitten jokin ihan muu sormus. Mies oli siitä etukäteen vihjannut, että olikin sitten omin päin löytänyt sellaisen, josta hän piti HETI. En tiedä, mitä on maksanut, mutta kivien koosta ja laadusta päätellen mennyt kyllä 3000 euron paremmalle puolelle. Äiti on tolkuttanut, että kyllä sen täytyy sua oikeasti rakastaa, kun se antoi sulle TUOLLAISEN sormuksen. :D No, minusta rakkaus ei kyllä ole sormuksesta kiinni. Mutta olin kyllä otettu, mies kun on muuten tosi tarkka rahasta eikä helpolla tuhlaa mihinkään "turhaan".
Oho, ihmisillä melko kalliita rinkuloita. Minun muutama vuosi sitten ostettu sormukseni lähtöhinta oli vajaa 800€. Kyseinen kultakauppa oli kuitenkin lopettamassa ja sain sormuksen loppuunmyynnistä n.400€:lla. Yksi timantti löytyy ja tykännyt olen, vaikka halpa olikin:) Ja todellakin...mieshän se tärkein on -ei sormus!
Minun sormukseni maksoi 40e. Ihan normaalihintainen.
800 €, oli tarjouksessa, normaalihinta olis ollut 1000 €. En yleensä laita koruihin paljo rahaa, mutta vihkisormuksen ajattelen jotenkin niin että sen voi jättää vaikka omalle lapselleen perinnöksi, joten voi olla ihan kunnollinen.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 09:13"]
800 €, oli tarjouksessa, normaalihinta olis ollut 1000 €. En yleensä laita koruihin paljo rahaa, mutta vihkisormuksen ajattelen jotenkin niin että sen voi jättää vaikka omalle lapselleen perinnöksi, joten voi olla ihan kunnollinen.
[/quote]
Niin ja eihän tämä nyt tosiaan kallis ole kun kattoo mitä muut on maksanu, mutta jonkunlaisia sormuksia ois ollut parillasadallakin, niin on nyt sitten vähän arvokkaampi. En tiedä mitä nykyään maksaisi, tästä alkaa olemaan kohta kymmenen vuotta.
Mielestäni kaunis, hopeinen (en pidä kultakoruista) ja oli halpa, n. 50€.
Halusin itse tuon hintaluokan sormuksen, koska olen hirveä korujen hukkaaja -.- Töissä joudun ottaa päivisin sormuksen pois, ja onhan se kadonnutkin moneen kertaan.. En uskaltaisi käyttää kallista/teetettyä sormuksta, miettisin vain milloin se katoaa.
Taisi maksaa 70e, hopeinen aika yksinkertainen sormus, jota en kuitenkaan käytä kuin juhlissa. Valkokultainen sileä kihlasormus puolestaan on aina sormessa ja se taisi kustantaa jotain 200e.
Minulla sekä kihla- että vihkisormus ovat tavallisia kapeita sileitä kultarinkuloita. Eipä niihin paljon rahaa upotettu, mutta ovat siis sellaiset kuin halusin. Taidan kyllä kinuta mieheltä jonkun kivisormuksen sitten, kun esikoinen syntyy, on meidän suvussa sellainen tapa.
Itselläni on rivissä kymmenen timanttia upotettuna. Maksoin noin 300€. Kruunuistutuksesta ei ole kokemusta.