Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syökä tämä nainen mielestänne paljon/epäterveellisesti

Vierailija
02.03.2013 |

Siis tämän blogin nainen, joka on tehnyt kuvapostauksen syömisistään

http://unelmiamaalla.blogspot.fi/

Mä olen niin katkera, sillä en ikinä voisi syödä noin. Puuro näyttää uivan voissa ja sen kanssa vielä iso pala leipää ja vielä lasillinen tuoremehuakin. Ihanaahan tuollaista olisi syödä, mutta mä paisuisin kuin pullataikina. Söisin tuosta joko tuon puuron illman voita marjojen ja maidon/rahkan/raejuuston kanssa tai sit tuo leipä ja pieni kevytjugurtti. Ei ollenkaan mehua vaan pelkkä kahvi.

Lounassalaattiin laittaisin munan lisäksi muutakin proteiinia, esim. kalaa tai kanaa. Ei lisukkeeksi karjalanpiirakkaa vaan korkeintaan ruisleipää tai hapankorppua, jos salaatti ei vie nälkää.

Välipalasta jättäisin muromyslin pois ja korvaisin jugurtin kevyemmällä. Päivälliseen taas enemmän proteiinia eikä enää mitään iltapalaa. Paitsi jos olisi treenipäivä, söisin yhden kevyen välipalan enemmän. Esim. mustikkakeittoa tai banaani tai pieni pala ruisleipää.

Jos söisin noin paljon kovaa rasvaa, olisin varmaan kamala läski. Vaikka käyn treenaamassa 4-5 kertaa viikossa. Muokkausta, kuntosalia, crosstraineria, bodycombatia jne. Ja syömiseni ovat kevyemmät kuin tuolla naisella. Siitä huolimatta en ole mikään laiha. Ulkoisesti näytän keskinkertaisen kokoiselta, vaatekoko on m tai 40. Maha on läski osittain ihon venymisen vuoksi eikä siihen tunnu mikään tehoavan. Neuvolassa koko raskausaika vihjailtiin, että "voisit jättää sitä ylimääräistä leivän syömistä ja mehujen juomista pois". Painoni pysyi raskausajan kurissa, mutta terkkaa vaivasi se, miten olen niin kamalan painava (vaikka en ihan niin painavalta näytäkään kuin vaaka osoittaa), vaikka oman kertomani mukaan liikun paljon ja syön terveellisesti. Oli varma, että syön salaa saman tyyppisesti kuin tämän blogin nainen, tyyliin joka päivä karjalanpiirakka ja tuoremehulasillinen, jotka voisi heti karsia pois.

Tuntuu vain hemmetin katkeralta olla pakon edessä tällaisella terveyskuurilla aina ja näyttää silti vain tavikselta, jolla on vähän siellä täällä lihasta, mutta en todellakaan ole mikään siro missi. Ja muut vaan vetää jättimäisiä voisilmiä ja kovia rasvoja ja laihtuisivat varmaan ihan keijuiksi, jos muuttaisivat tuota ruokavaliotaan edes vähän.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön aika samanverran, oon 169cm/52kg. Mun mielestä se johtuu nimenomaan tuosta kohtuu luonnollisesta ruokavaliosta, että olen hoikka. Jos vaihtaisin jogurtit ja levitteet vähärasvaisiin teollisuustuotteisiin, lihoisin varmasti, koska ei kehoani ole luotu sulattamaan teollisuusmössöä.

Vierailija
22/23 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syö 1-2 kertaa päivässä niin aineenvaihdunta on kyllä päin prinkkalaa. Ihan jo suoliston hyvinvoinnin takia pitäisi syödä muutaman tunnin välein edes jotain pientä. Vaikka olisit nyt hoikka, niin epäterve suolisto voi kostautua nyt tai myöhemmin myös muissa muodoissa; iho-ongelmat, väsymys, stressi, mahakivut, päänsärky, vastustuskyvyn alentuminen, pahimmillaan suolistosyöpä...

[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 08:26"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 20:35"]

Mitä ihmettä? Mitä te sitten syötte päivän aikana?

[/quote]

No mä syön normaalisti 1-2 kertaa päivässä, yksinkertaisesti EI vain ole nälkä ja jos yrittää syödä kun ei ole nälkä, alkaa oksettaa. Hoikka minäkin olen, en vaan saa ahdattua tuollaista määrää ruokaa itseeni, hyi yök, miten joku oikeasti PYSTYY syömään noin paljon, ilman että tulee paha olo? Eikö tuo ole jo itsensä pakottamista?

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 kertaa päivässä syöminen ei ole terveellistä kehollesi, vaikka olisitkin hoikka. Keho tarvitsee edes pieniä välipaloja muutaman tunnin välein jotta aineenvaihdunta pysyy hereillä. Aineenvaihdunta taas vaikuttaa kaikkeen - ihoon, hiuksiin, kynsiin, silmien terveyteen...

[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 08:26"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 20:35"]

Mitä ihmettä? Mitä te sitten syötte päivän aikana?

[/quote]

No mä syön normaalisti 1-2 kertaa päivässä, yksinkertaisesti EI vain ole nälkä ja jos yrittää syödä kun ei ole nälkä, alkaa oksettaa. Hoikka minäkin olen, en vaan saa ahdattua tuollaista määrää ruokaa itseeni, hyi yök, miten joku oikeasti PYSTYY syömään noin paljon, ilman että tulee paha olo? Eikö tuo ole jo itsensä pakottamista?

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän