Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen juoja, loukkaannutko jos kyläpaikassa on tarjolla

Vierailija
01.03.2013 |

vain jotain tusinapussiteetä, eikä niistäkään kuin yhtä vaihtoehtoa?

Mikä olis sellainen teevalikoima, josta olisit aidosti ilahtunut?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussiteehen pitää olla sopiva muki jotta pussi pysyy mukin pohjassa suht koht keskellä 2-3minutia ja sen jälkeen pussi nipataan pois mukista. Dippailu on kiellettyä ja pelleily, tämä on oikea tapa jota englannin kuningatarkin käyttää hänen tarjoilussa jossa hän juo kysetynlaisia teitä 360kpl tarjoiltuna päivässä.

Monesti teen juojat ovat ensimmäisestä kupista jatkaneet kokonaiseen kirjoon teehen kun ollaan tee tehty oikealla tavalla. En usko että lapsena mukin kylkeen dipattu räkä lipton pussi antaa tulevaisuutta kokonaiseen kirjoon teehen lapsen aikuistuessa elämän aikana.

Puhtaus on puoliruokaa teessä paljon arvaamattomampana kuin mitä näet tästä käsittelystä.

Lisäksi.... sinulla on vääränlainen muki jos teepussi ei pysy mukin keskellä haudutuksen aikana nousematta pinalle.

Jotkut sanoo tätä hifistelyksi ja minä sanon että jostain se De Facto tulee vanhuksille ja lapsille.

Suomessa kyllä mieltymys on kahvia.

Hyvää hanavettä mitä suomen globaalinen hanavesi on juodaan myös liian vähän. Hanavettä tulisi juoda 2-3litraa päivässä yhden oikeaoppisen teepussi haudutuksen kanssa noudattaen tietenkin sitä ekologisuutta ja ilmastonmuutoksen positiivisuutta mitä kuningatar elizabeth2 antaa.

Sarkasmia, se on oletonta monarkian itsensä rikastuttamista. Mutta voit kumminkin päätellä ohjeista että mikä on oikein ja mikä väärin. Kehoitan liikuumaan hyvän teen puolesta. Teepussi on yksinkertainen jalo superruoka.

Vierailija
42/42 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Olen teenystävä, mutta en huonotapainen snobi. Kiitän teestä ja haudutan sen pussiteeni mielelläni itse. Keitän jopa vedenkin niin saan ainakin oikean lämpöistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä