Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Girls...

Vierailija
28.02.2013 |

Olen katsonut viisi jaksoa Areenasta, vieläkö sitä on tulossa telkkarista lisää?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjan Hannah on minusta ärsyttävä kimittäjä. puhuu koko ajan ja selittää mitä tekee ja kaiken puhki. ihan kuin joku neurologinen vamma hänellä. en ole koskaan tavannut tuolaista ihmistä. ja on ihme meininkiä että sitä ei saa kritisoida ja kun se todella elää loisena kaverin luona. ja tämä tyyppi itte on yks käsikirjoittajista.

onko jenkeissä niin se, että kun odottaa sitä menestystä, niin on normaali elää muiden elätettävänä.

onhan ne käsittämättömiä karrikoituja ihmistyyppejä.

olen 40 v ja en koskaan ollut tyhmän sinkkuelämän fani. aivan ylipuhuttu ja yliarvostettu höttö. hirveän kaukana pohjoismaisesta emansipaatiosta. muka oli niin itsenäisiä naisia, ei koskaan ollut! seksi tai miehen saanti oli ikäänkuin pakkomielle tavalla tai toisella kaikille. hyi. carrie oli superärsyttävä tyhmä kana. olisin halunnut skipata kaikki kohtaukset pois, jossa jaariteltiin hänen angstejaan.

Vierailija
22/31 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 19:50"]

Sarjan Hannah on minusta ärsyttävä kimittäjä. puhuu koko ajan ja selittää mitä tekee ja kaiken puhki. ihan kuin joku neurologinen vamma hänellä. en ole koskaan tavannut tuolaista ihmistä. ja on ihme meininkiä että sitä ei saa kritisoida ja kun se todella elää loisena kaverin luona. ja tämä tyyppi itte on yks käsikirjoittajista.

onko jenkeissä niin se, että kun odottaa sitä menestystä, niin on normaali elää muiden elätettävänä.

onhan ne käsittämättömiä karrikoituja ihmistyyppejä.

olen 40 v ja en koskaan ollut tyhmän sinkkuelämän fani. aivan ylipuhuttu ja yliarvostettu höttö. hirveän kaukana pohjoismaisesta emansipaatiosta. muka oli niin itsenäisiä naisia, ei koskaan ollut! seksi tai miehen saanti oli ikäänkuin pakkomielle tavalla tai toisella kaikille. hyi. carrie oli superärsyttävä tyhmä kana. olisin halunnut skipata kaikki kohtaukset pois, jossa jaariteltiin hänen angstejaan.

[/quote]

Eihän HANNAH ole yksi käsikirjoittajista, vaan Lena Dunham, jonka kynästä sarja on. Hannah on yksi sarjan hahmoista. Lena Dunham EI esitä sarjassa itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloinhan lisää

Vierailija
24/31 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 23:18"]

Jenkeissä tehdään BA eli kandi. Vain harvat jatkavat maisteriksi. Ja High Schoolistakin valmistutaan vuoden nuorempana kuin meidän ylioppilaat. Eli kyse ei ole tehokkuudesta, vaan alemmasta koulutuksesta.

[/quote] Alemmasta koulutuksesta? Amisko on korkeampaa koulutusta? USAssa mennaan kouluun aiemmin kuin Suomessa ja tietysti sitten myos valmistutaan aiemmin. BA on alempi korkeakoulututkinto jonka jalkeen  jotkut pitavat muutaman valivuoden ennenkuin jatkavat opiskeluja. Toiset taas jatkavat heti laakiksessa, oikeustieteellisessa jne. On ihan puppua sanoa etta vain harvat jatkavat maisteriksi.

Vierailija
25/31 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa kuinka Sinkkuelämää oli aikanaan tuore ja kursailematon

Vierailija
26/31 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku milloin ykköskauden loput jaksot tulee areenaan? HBO:n sarjathan tulee nykyään ennakkoon, mutta miten paljon?

Vierailija
27/31 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 32 ja oon katsonut kaikki jatksot, mutten pidä sarjaa kovin elämyksellisenä. On siinä paljon hyviä puolia, niitä on jo tässä ketjussa mainittukin, mutta sitten mua ärsyttää siinä se, mikä niin monessa muussakin sarjassa ärsyttää: todella monimutkaiset ihmissuhteet. Se, että "deittailussa" ja "seurustelussa" on jotenkin tosi monimutkaiset säännöt, asioita ei missään nimessä voi puhua suoraan, vaan kaikkea kierrellään kuin kissat kuumaa puuroa. Deittailu on jotain sellaista ihme peliä, ei voi sanoa suoraan, että ollaan vakavissaan tai pidetään juttu kevyenä, ja esim. sitä, että sanoisi toiselle pitävänsä tästä pidetään jo aivan käsittämättömän suurena kynnyksenä.

En tiedä, onko amer. ihmissuhdekulttuurissa oikeasti tuollaista, Suomessa asiat on ehkä yleensä jotenkin suoraviivaisempia.

Vierailija
28/31 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 13:49"]

Mä oon 32 ja oon katsonut kaikki jatksot, mutten pidä sarjaa kovin elämyksellisenä. On siinä paljon hyviä puolia, niitä on jo tässä ketjussa mainittukin, mutta sitten mua ärsyttää siinä se, mikä niin monessa muussakin sarjassa ärsyttää: todella monimutkaiset ihmissuhteet. Se, että "deittailussa" ja "seurustelussa" on jotenkin tosi monimutkaiset säännöt, asioita ei missään nimessä voi puhua suoraan, vaan kaikkea kierrellään kuin kissat kuumaa puuroa. Deittailu on jotain sellaista ihme peliä, ei voi sanoa suoraan, että ollaan vakavissaan tai pidetään juttu kevyenä, ja esim. sitä, että sanoisi toiselle pitävänsä tästä pidetään jo aivan käsittämättömän suurena kynnyksenä.

En tiedä, onko amer. ihmissuhdekulttuurissa oikeasti tuollaista, Suomessa asiat on ehkä yleensä jotenkin suoraviivaisempia.

[/quote]

ainakin oma kokemukseni deittailusta ym on tasan noin monimutkainen... Luulen kyllä että siihen vaikuttaa paljon kaupunki ja piirit joissa liikkuu. Loistava sarja!

t. 30 v. perheenäiti

Vierailija
29/31 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 14:14"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 13:49"]

[/quote]

ainakin oma kokemukseni deittailusta ym on tasan noin monimutkainen... Luulen kyllä että siihen vaikuttaa paljon kaupunki ja piirit joissa liikkuu. Loistava sarja!

t. 30 v. perheenäiti

[/quote]

Niin, voi olla. Mä asuin nuoruuteni Helsingissä ja opiskelin humanistisessa. Entä sinä?

Vierailija
30/31 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Hannah on ärsyttävä! Katson sarjaa HBOlta ja koko ajan tekisi mieli lopettaa kesken idiootti Hannahin takia. Mutta sitte jatkan kuitenkin kun muut on niin hyviä.

Vierailija
31/31 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko kaivaa tää keskustelu esille, koska aloin katsoa sarjaa tässä lomalla ekaa kertaa ja hyi että miksi ton Hannahin pitää olla koko ajan alasti kun se on niin ruma ja lihava :/ mä katson telkkaria nähdäksesi hienoja kauniita hahmoja enkä tommosta ärsyttävää rumaa läskiä. Onneks siinä on muitakin hahmoja, jotka on kauniita ja ei yhtään niin ärsyttäviä.