Onko nämä, jotka menevät turistikohteissa katsomaan suomalaista
esiintyjää, heitä, ketkä asuvat ko. paikassa pidempään. Vai mikä pointti heillä on haluta nähdä sellaista, minkä voi tavoittaa helposti kotimaassaankin.
En tarkoita arvostella kenenkään tapoja, olen vain haluakas ymmärtämään:)
Toivottavasti tämä ei myöskään lähde turistikohde/ extremematka- vertailuksi
Kommentit (3)
itse en juuri tällaisissa turistikohteissa matkusta, mutta miksi ei menisi. olen itse ehkä enemmän sitä tyyppiä että menen matkalle tutustuakseni kulttuuriin ja vieraaseen maahan sen lomailun myötä, mutta tiedän myös ihmisiä jotka menevät nauttimaan auringosta, ruuasta, juomasta ja viihteestä. ei kaikilla ole mahdollisuutta tai aikaa suomessa käydä katsomassa noita artisteja, niin miksei sitten lomalla.
yleisesti ottaen karsastan sitä että lähdetään ulkomaille pelkästään syömään suomalaista ruokaa ja laulamaan suomikaraokea mutta jos nyt kerran käy katsomassa jotain suomalaista artistia niin mikäs siinä.
Vähän niin kuin huumorimielellä mä ainakin kävin suomalaista artistia katsomassa. Ja olihan sekin ihan elämys nähdä se paikallinen suomibaari. Tiedän kyllä niinkin tosikoita ihmisiä, joille tuo olisi kauhistus, mutta toisaalta esim. just Kanaria olisi muutenkin niille ihan omg, koska matkakohteen täytyy kuulostaa erikoiselta ja jotenkin sivistävältä. Lomallahan ei missään nimessä saa relata ja heittää aivoja narikkaan, vaan siellä pitää suorittaa kulttuurnähtävyyksiä kieli vyön alla, jotta voi sitten päteä kotimaassa tutuille :D Näiden tosikoiden itsetunto ei kestäisi mennä Kanarialle ja siellä Reetun keikalle, koska matkailu on vakava asia.
Mutta tosiaan, alkuperäiseen kysymykseen on omakohtainen vastaukseni se, että suomalaisen artistin esiintyminen suomibaarissa ulkomailla on omanlainen elämyksensä, ja nimenomaan vähän huumoripohjaltahan minä ainakin olen keikalle mennyt. En pidä noita asioita niin vakavana. Lomalla on vaan hauskaa tehdä jotain hauskaa ihan extempore.
Hm, me menimme ihan läpällä kerran katsomaan Frederikiä Inglesissä, oli myös vaahtobileet samalla. No ilta loppui sihen että pojat juoksivat poliisia pakoon ja Freetu oli raivona.