Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, voitaisko jutella tässä kahvikupposen ääressä?

Vierailija
16.03.2013 |

Täällä on ihanan kirkas keli, aurinko paistaa ja pakkasta on 20 astetta. Kohta pitäisi lähteä kaupungille, aion ostaa uudet farkut. Autokin pitäisi käydä laittamassa lämmitykseen. Tänään aion olla oikein tehokas ja tehdä graduakin!

Mitä teille kuuluu? (Haen toisen kupin kahvia ------->)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä, ihan hyvää kuuluu. =) Ja kaunis ilma täälläkin on, tosin -20 pakkasta.

Mä join jos oman kahvikupposeni aiemmin, kävin suihkussa ja kohta tarvis lähtee muksujen kanssa kauppaan. Nyt kupissa on hopeateetä, koitan vähentää tota kahvinjuontia raskauden takia. ;)

Mistä aiheesta sä teet gradua? Onko vielä paljon tekemättä?

Vierailija
2/5 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 08:45"]

Kiitos kysymästä, ihan hyvää kuuluu. =) Ja kaunis ilma täälläkin on, tosin -20 pakkasta.

Mä join jos oman kahvikupposeni aiemmin, kävin suihkussa ja kohta tarvis lähtee muksujen kanssa kauppaan. Nyt kupissa on hopeateetä, koitan vähentää tota kahvinjuontia raskauden takia. ;)

Mistä aiheesta sä teet gradua? Onko vielä paljon tekemättä?

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla juurikin kahvia maidolla kupisssa :) lapsi on hoidossa ja kohta reippaasti kauppaan. Ihana ilma! Aurinko paistoi jo ennen kasia. Tuntuu että energiaa on enempi tuon valon myötä!

Vierailija
4/5 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi on isällään, ihana latailla akkuja koko viikonloppu rankan viikon jäljiltä! :) En aio tehdä mitään mitä ei tee mieli. Kumma kyllä sitä gradua tekee tosiaan mieli tehdä. Ehkä pitäisi mitata kuume :D

ap

Vierailija
5/5 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tänne kans kivaa kuuluu. Tämä päivä menee poikani jääkiekkoharrastuksen parissa. Katotaan pelit hallilla ja odotteluaikoina mennään miehen kanssa reippailemaan ihanaan kirpeään aurinkoiseen pakkassäähän. Oikein mukava päivä on ilmeisestikin tulossa. Mistäs päin porukka on? Minä Tampereelta.