Petin miestäni
Kommentit (6)
Petin miestäni lauantaina ja kaduttaa. Pitäisikö kertoa?
ei ole itsestäänselvyys; moni paremminkin lähes uhoaa pettämisellään ja vakuuttelee, että ei lainkaan kaduta, tai että ei kaipaa anteeksiantoa.
En osaa aivan suoraan vastata kysymykseesi, että pitäisikö nyt kertoa miehellesi - mutta tämän ehkä voin sanoa: kuuntele sisintäsi sen suhteen, että mikä voisi olla lääke niin katumuksellesi kuin rikkoontuneeseen suhteeseesi miehesi kanssa? Kaipaatko jotakin, joka eheyttäisi niin sinut kuin ihmissuhteesikin? Kaipaatko anteeksiantoa tai puhdasta omaatuntoa? Jos vähänkään tuntuu, että kaipaat jotakin tällaista, niin lämpimästi rohkaisen tutustumaan näihin sivuihin; luulen, että ne voivat viedä sinua sovinnon ja anteeksiannon suuntaan :) http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4
http://www.healingrooms.fi/?sid=100
lähes varma, että mies antaisi anteeksi. Juuri tänään puhuttiin henkeviä ja tuo pettämisaihe oli yksi niistä. En voi ymmärtää, miksi pettäisin miestäni eikä hänkään. Humala ei ole mikään selitys. Petin entistä miestäni, koska en ollut onnellinen hänen kanssaan (petin siis nykyisen aviomiheni kanssa). Tässä suhteessa ei ole koskaan ollut sellainen olo kummallakaan, että tekisi mieli pettää tai edes katsoiti muita pettämismielessä. Ja kyllä, käymme baareissa joskus ja eri aikaan. Mutta tiedän, että tämä mies on "se" ja minä olen hänelle "se".
en ole kylla pettanytkaan, etten ihan varmasti tieda mita tekisin.
Luulisin, etta se loukkaisi miesta niin paljon, etta itsellenikin tulisi viela pahempi olo. Katuisin ja karseisin tyhmyyttani itsekseni.
Jos vaimoni olisi pettänyt niin mulle ainakin panemista tärkeämpää on tietää että vaimo voi kertoa minulle kaiken. Jos pystyy hyvällä omallatunnolla salaamaan pettämisen, niin mitä kaikkea muutakin voi salailla?
Ei se vittu panemalla puhki kulu, huora. Uudestaan auki vaan, vierasta kyrpää kun vielä lisää otat niin huoramielesi unohtaa turhat asiat kun katumuksen. Kurkkuun, kielelle, tisseille, perseeseenkin spermat vaan, useammilta miehiltä niin parempi vaan, vai mitä huorrrraaaaaa...!?!