Nyt Naiset; ketju: tämän olen oppinut miehistä!
Minä keski-ikäinen, aikuinen nainen.
Olen oppinut elämäni varrella paljon miehistä. Siitä on ollut paljon apua.
- miehet ovat visuaalisia, he saava mielihyvää kauniiden naisten katselusta, enemmän kuin naiset vastaavasti, paljon enemmän
- hyvin monet miehet ovat konservatiivisia arvoiltaan, suhteessa enemmän kuin naiset! Paljon enemmän
- kun syödään hyvin tarkoittaa se tuhtia liharuokaa, tavalla tai toisella
- hyvin monet seksikokemuksista todellakin laskevat markkina-arvoasi parisuhdemarkkinoilla hyvin todennäköisesti
- intohimoinen eläinhulluus on miinus
- mies pitää aktiivisesta, aloitteellisestä naisesta, todellakin, mutta vain jos nainen viehättää häntä seksuaalisesti
- mitä miehet haluavat vaikka eivät aina tunnusta; muodikasta, pientä, siroa, söpöä sporttista, hoikkaa ja kaunista. Naisellista naista joka pukeutuu naisellisesti.
Luonteessa etsitään yleensä: kilttiä, lempeää, itsevarmaa, hellää, rehellistä, luotettavaa, avointa, iloista ja nauravaista, rauhallista, luotettavaa ja uskollista, kunnollista, seksuaalista
-huora ja Madonna yhdistelmä ei todellakaan ole vieläkään mennyt pois muodista miesten mielestä
-mies haluaa hyvin seksuaalisen naisen mutta jonka seksuaalisuus keskittyy vain mieheen itseensä
-naisen kokemattomuus on miehelle vain kunnianosoitus miehen itsensä haluttavuudesta jos kokematon nainen on kiinnostunut miehestä
- miehet kiihottuvat naisen himosta ja nautinnosta
- miehet kiihottuvat visuaalisista asioista ja nähdessään naisen halun ja kiiman
-harvalla naisella on jokin fetissi, fetissit ovat miesten juttu
- kaikki miehet ovat pervoja, kyllä kaikki, omalla tavallaan
- jokaisessa miehessä asuu ainakin pieni, hyvin pieni sovinisti (luokittelee naiset, stereotypioi jne)
- mies on takuuvarmasti kiinnostunut jos hän tarjoaa treffeillä, kultaseni se on aina varma todiste jos ette ole etukäteen tarjoamisesta sovinneet
- jos mies ”katselee” sinua, hän pitää sinua viehättävänä ja haluttavana. Mies ei voi pitää silmiään kurissa kauniista naisesta. Samalla ruma nainen on automaattisesti ja tahattomasti miehelle näkymätön. Mies ei tee tätä tahallaan, se on miehen ytimeen hakattu ja automaatio.
- krapulassa miestä panettaa, aina!
-osa miehistä on pinnallisia, he keskittyvät ulkoiseen ei sisäiseen. Juokse ja lujaa tällaisen miehen läheltä.
Mistä tiedät välttää tällaista; miehen lähestyessä hänen kommenttinsa keskittyvät vain kehumaan sinua ulkoisesti, eikä hän ole kiinnistunut sinusta itsestäsi
Kommentit (384)
"- jokaisessa miehessä asuu ainakin pieni, hyvin pieni sovinisti (luokittelee naiset, stereotypioi jne)"
Tässä vaiheessa hajosin täysin enkä pystynyt lukemaan loppuun :D ap, miten vastaavasti naisissa? Vai oletko mies? Ei ihmekään, että kiinnität huomiota luokitteluun ja stereotypiointiin... - nainen
Hallanvaara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- hyvin monet seksikokemuksista todellakin laskevat markkina-arvoasi parisuhdemarkkinoilla hyvin todennäköisesti
- mies pitää aktiivisesta, aloitteellisestä naisesta, todellakin, mutta vain jos nainen viehättää häntä seksuaalisesti
Luonteessa etsitään yleensä: kilttiä, lempeää, itsevarmaa, hellää, rehellistä, luotettavaa, avointa, iloista ja nauravaista, rauhallista, luotettavaa ja uskollista, kunnollista, seksuaalista
-h u o ra ja M a d o n na yhdistelmä ei todellakaan ole vieläkään mennyt pois muodista miesten mielestä
Psykoanalyyttisessä kirjallisuudessa M a d o n n a-h u o r a -kompleksi on kyvyttömyys ylläpitää seksuaalista kiihottumista sitoutuneessa, rakastavassa suhteessa. Tämän psykologisen kompleksin on sanottu kehittyvän miehille, jotka näkevät naiset joko pyhimmin M a d o n n a n a tai turmeltuneina pros ti tu oi tuina. Miehet, joilla on tämä monimutkainen halu, tuntevat halua kumppania kohtaan, joka on halvennettu (h u o r a), mutta he eivät voi haluta arvostettua kumppania (M a d o n n a). Freud kirjoitti: "Missä tällaisilla miehillä on rakkaus, heillä ei ole halua ja missä heillä on halu, he eivät voi rakastaa."
He kuitenkin naivat "h***nsa" - mutta rupeavat sitten käyttäytymään sovinistisesti... Rakkaus ilman halua? Se on varmaan äidinrakkaus.
On olemassa vähemmistömiehiä, jotka pitävät rehevistä naisista - totta kai makuja on joka lähtöön, niin normaaleja kuin vähän epänormaalejakin... Mutta suurin osa varmaan tykkää niistä tyttömäisistä, koska miehen maku on kai pohjimmiltaan enemmän pedofiilimäinen (kuin naisen maku).
Minä olen oppinut sen että miehiin ei voi luottaa eikä mies kanna vastuuta. Yhtään luotettavaa ja vastuun kantavaa miestä en ole 50v aikana tavannut, jokainen pettänyt jollakin tavalla. Mukaan lukien pomot, oma isä, ex mies, oma poika. Jokaisen kanssa kun on jotain sovittu, sitä ei tapahdu eikä koskaan ole kuulemma näin sovittu, vaikka asia olisi paperilla ja allekirjoituksilla vahvistettu. Sitten jokainen syyttää minua siitä kun en pyydä apua. Tyhjän saa pyytämättäkin.
Vierailija kirjoitti:
Aika seksipainotteinen lista ap:llakin. Kertoo ehkä miesten pervoudesta. Ajattelevat alapäällään.
Koska kyse on miesten ja naisten välisestä parisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen oppinut sen että miehiin ei voi luottaa eikä mies kanna vastuuta. Yhtään luotettavaa ja vastuun kantavaa miestä en ole 50v aikana tavannut, jokainen pettänyt jollakin tavalla. Mukaan lukien pomot, oma isä, ex mies, oma poika. Jokaisen kanssa kun on jotain sovittu, sitä ei tapahdu eikä koskaan ole kuulemma näin sovittu, vaikka asia olisi paperilla ja allekirjoituksilla vahvistettu. Sitten jokainen syyttää minua siitä kun en pyydä apua. Tyhjän saa pyytämättäkin.
Minun kokemukseni mukaan Suomesta löytyy yksi "rotu", jolle on tyypillistä vahva uskollisuus kumppania kohtaan (liittymättä uskontoon): pohjanmaalaiset miehet. Aikakin tietty sukuhaara. Kyllä hekin ajattelevat monipuolisesti naisia, mutta siitä huolimatta, eivät helposti luovu naisestaan edes vaikeina aikoina. Pohjanmaalaiset ovat lisäksi erittäin kovia vastuun kantajia. Ehkä sinun kokemuksesi ovat Itä-suomalaisista..??
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin kyllästynyt tähän että miehistä puhuttuaessa on koko ajan aiheena seksi. Miehillä ei mitään muuta tunnu liikkuvan päässä. Onneksi olen biseksuaali ja voin elää normaalia elämää naisen kanssa eikä koko ajan ole jotain pervoa toisella mielessä.
Etkö ole haluttava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen oppinut että on kolmenlaisia miehiä, niitä joiden ajatukset ja teot tuntuvat pyörivän aika pitkälti naisissa, seksissä, naisten saamisessa, naisten arvostelussa jne. Tällaiset miehet viihtyvät hyvin myös keskenään, heidän keskuudessaan on niitä jotka vaihtavat naista usein, eivätkä tunnu löytävän sopivaa, mutta jokunen pervo on päässyt naimisiinkin asti...voisi melkein sanoa, että kauniit naiset ovat heidän heikkoutensa.
Sitten on olemassa miehiä, joille seksi ja naiset ovat elämässään paljon pienemmässä roolissa. Nämä miehet eivät keskity elämässään naisten saantiin ja mielessä on paljon muitakin asioita kuin p#ll#. He päätyvät usein pitkiin parisuhteisiin tai sitten ovat niin vähän aktiivisia tai heikolla itseluottamuksella varustettuja, etteivät löydä naista itselleen. Jokunen saattaa jopa valita elää ilman.
Ja sitten on homoja, he pitävät miehistä ja koska itse olen nainen, ei minulla siks oikein ole mitään kokemusta heistä.
Minun kaveripiirissä on yksi mies, joka ei seurustele ikinä. Komea mies, iso kämppä ja iso pankkitili. Sillä on noita naisia aina. Olen kysynyt miksi et vakinaistu ollenkaan. Sano ihan suoraan, että henkilökohtainen elämä on niin hyvällä pohjalla, kun kaikki on velatonta ja omaa. Voi tehdä taloudellisesti lähes mitä vain. Niin se ei todellakaan pilaa sitä vakinaistumalla naisen kanssa. Ei se ala elättää ketään ja se tietää, että siihen se menee koska hänen elintasonsa korkea. Ja sen elämäntyyli on sellainen, että ei se ala muuttamaan sitä kenenkään takia. Se sano että nainen tuo ongelmia vaan loppujen lopuksi.
No, se oli hänen mieleipiteensä ja saa elää niin kun parhaaksi näkee.
Ellei löydä riittävän hyvää, niin parempi olla ilman. Niin kauan kuin saa helppoa, voi tietysti myös missata tilaisuutensa, koska on niin tottunut siihen että ilmaista seuraa löytyy kun on todella tarvis. Jossain kohtaa hän kuitenkin haluaa ottaa vastuuta, mikäli hän on todellinen mies. Sitten kun ikäisensä naiset ovat varattuja tms. tai pelkää, että nuori kyllästyy häneen, ellei kykene oikeasti tarjoamaan jotain kunnollista.
Omista kokemuksistani olen oppinut, että miehet -ainakin minua viehättäneet sellaiset- ovat todellisuudessa sisimmässään todella herkkiä. Kun mies rakastuu, hän todellakin rakastuu. Miehet myös tuntuvat kestävän yksinoloa ja yksinäisyyttä paljon huonommin kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Seksi seksi seksi... Minä tiedän paljon miehiä, jotka todellakin näkevät naisessa paljon muutakin, kuin p*llun ja ovat kyllä kiinnostuneita siitä mitä naisen pääkopan sisällä on. Miehetkin ovat yksilöitä.
Pienimunaisia neitejä?
Vierailija kirjoitti:
”hyvin monet miehet ovat konservatiivisia arvoiltaan”
Nin kauan kun siitä on heille hyötyä.
Kyllähän naisetkin ovat usein konservatiivisia arvoiltaan niin kauan, kun siitä on heille hyötyä. Siitä vaan lienee naisille harvemmin hyötyä. Eräskin tubettaja sanoi videollaan aika suoraan, että haluaisi päästä perinteisistä sukupuolinormeista, paitsi että tietyt perinteet saisivat säilyä [ja tällä hän vaikutti tarkoittavan naisille edullisia perinteitä]. Esimerkki naisille edullisesta säilytettävästä perinteestä, jonka hän mainitsi, oli selvästi naisille edullinen (olisikohan ollut se, että miehet maksavat ensitreffeillä, vai se että mies kosii ja nainen vain karkauspäivänä).
Vierailija kirjoitti:
Omista kokemuksistani olen oppinut, että miehet -ainakin minua viehättäneet sellaiset- ovat todellisuudessa sisimmässään todella herkkiä. Kun mies rakastuu, hän todellakin rakastuu. Miehet myös tuntuvat kestävän yksinoloa ja yksinäisyyttä paljon huonommin kuin naiset.
Eläinmaailmassakin on niin, että naaraat kestävät yksinoloa huomattavasti paremmin kuin urokset. Miehen biologisen draivin on oltava todella voimakas, jotta hän sietäisi naista ja uhrautuisi yhdelle.
Vierailija kirjoitti:
N40
Olen oppinut, että kaikki miehet ovat erilaisia. On olemassa fiktiivinen, stereotyyppinen mies, jota he esittävät, jotta kuuluisivat joukkoon. Esittäminen on rankkaa miehelle.
Sekoitat seksuaaliset halut ja esittämisen?
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Tässä on hyvä pointti. Miehet ovat herkkiä ja älykkäitä. Myös tunneälykkäitä.
Arvostan miehiä. He ovat suurin osa kilttejä ja elämässä toki on muutakin kuin seksi.
Yritin vain avata kärjistetysti miesten kokemusmaailmaa, kerroin vain EROT naisten vastaaviin, siksi puhuin seksipaimotteisesti!!! Koska juuri seksi on meitä valitettavasti ehkä erottavin tekijä, siis tunnemaailmaltaan.
Yrittäkää hyvät naiset ymmärtää miestenne tapaa kokea ja ajatella, sama kehitys koskee miehiäkin! Mutta nyt tässä aloituksessa puhun vain miehistä!
Yksi asia vielä: mies haluaa arvostusta ja kunnioitusta, nainen huomiota ja rakkaudenosoituksia. Mies seksiä, nainen romantiikkaa, näin taas kärjistäen eroja.
Vierailija kirjoitti:
Olen oppinut,että:
-miehet haluavat seksiä ja ovat seksuaalisesti paljon rajottuneimpia.
-miehen orgasmi on heikompi eikä niitä saa montaa peräkkää.
-miehet luulevat,että naiset kiihottuvat sanoista,esim.joku lässytys,ihan hölmö luulo.
-miehet luulevat taidoistaan liikaa,esim.ajotaidot,vaikka ajavat suhteessa enemmän kolareita.Nalkuttavat naisten taidoista ts.kuvittelevat itsestään epärealistisia.
-lasikatto.Tekevät puolta vähemmän töitä kuin naiset eivätkä tajua sitä.Mitähän saan miehestä?Ilmeisesti vain seksikumppanin.
Eri mieltä orgasmeista ja työtehokkuudesta. Miehen ajatukset pysyy paremmin hallinnassa, eikä se "leviä käsiin" kuten naisella, joka joutuu sitten kokemaan orgasminsa pienemmissä erissä. Ja naiset eivät todellakaan ole töissä tehokkaampia, he vain sähläävät enemmän (silloin kun eivät juttele työaikana omiaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ehkä turhan mutkat suoriksi -settiä tuo aloitus. Jos olikin huumoriksi tarkoitettu, niin täytyy myöntää, että vitsi ei uponnut tämän vakavikon päähän ;)
Mutta se on tullut minullekin yllätyksenä, kuinka konservatiivisia monet miehet ovat. Lisäksi väite siitä, että miehet pitäisivät nauravaisista ja hymyilevistä naisista, ei kokemukseni mukaan pidä paikkaansa. Olen itse aika peruspositiivinen ja helposti ilostuva ja olen huomannut, että nämä piirteet ärsyttävät kaikista eniten juuri tietyntyyppisiä miehiä. Ei toki läheskään kaikkia, mutta hätkähdyttävän monia. Yleensä ne ovat juuri noita konservatiivisia miehiä, jotka eivät siedä sitä, että naisella voi olla kivaa ilman heitä.
Nauravainen iloinen nainen on ihan ookoo jos hän nauraa miehen ja miesten jutuille ja vitseille sekä hymyilee heille. Mutta nainen joka nauraa porukassa, on kauhistus, puhumattakaan yksin hihittelevästä mahdollisesta noidasta!
Ei muuta kuin roviolle
😂 nauraa aloitukselle yksinään
Matkalla roviolle vai?
Mies hoitaa yhden asian kerrallaan, nainen edistää montaa yhtä aikaa.
Mies vetäytyy yksin pohtimaan ongelmiaan, nainen avautuu lähimmäiselle.
Mies levittää sokeasti siementään kaikkialle, myös huonot geenit omaaville naisille. Nainen pyrkii varmistamaan parhaat geenit ja pyrkii monogamiaan.
Mies valloittaa, nainen suojelee.
Mies keskittyy kokonaisuuksiin, nainen yksityiskohtiin.
Mies toimii, nainen puhuu.
Mies hyökkää, nainen pakenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Tässä on hyvä pointti. Miehet ovat herkkiä ja älykkäitä. Myös tunneälykkäitä.
Arvostan miehiä. He ovat suurin osa kilttejä ja elämässä toki on muutakin kuin seksi.
Yritin vain avata kärjistetysti miesten kokemusmaailmaa, kerroin vain EROT naisten vastaaviin, siksi puhuin seksipaimotteisesti!!! Koska juuri seksi on meitä valitettavasti ehkä erottavin tekijä, siis tunnemaailmaltaan.Yrittäkää hyvät naiset ymmärtää miestenne tapaa kokea ja ajatella, sama kehitys koskee miehiäkin! Mutta nyt tässä aloituksessa puhun vain miehistä!
Yksi asia vielä: mies haluaa arvostusta ja kunnioitusta, nainen huomiota ja rakkaudenosoituksia. Mies seksiä, nainen romantiikkaa, näin taas kärjistäen eroja.
Mä joskus luulin parisuhteessani, että mun pitäis olla uralla erittäin menestyvä, jotta mieheni voisi kunnioittaa minua kuten minä häntä. En tajunnut, että hän arvosti minussa ihan eri asioita, kuin itsessään: kaneutta, lempeyttä jne. Oli koko ajan riittämätön olo ja tavoittelin miehen vuoksi jotain, mitä hän ei edes kaivannut..! Onneksi mies ei tehnyt samoi, ja ravannut puolestaan kauneushoitoloissa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan muu tajua, että ap on mies?
Onhan se moneen kertaan todettu, mutta ilmeisesti joku poistattaa ne kommentit jos niitä ei kerran ole näkyvissä.
En voi paljastaa heitä. Ja se on heidän oikeuksa - edes vaimoilla ei ole heidän aivoistaan niin suurta otetta, kuin kuvittelevat.