Nyt Naiset; ketju: tämän olen oppinut miehistä!
Minä keski-ikäinen, aikuinen nainen.
Olen oppinut elämäni varrella paljon miehistä. Siitä on ollut paljon apua.
- miehet ovat visuaalisia, he saava mielihyvää kauniiden naisten katselusta, enemmän kuin naiset vastaavasti, paljon enemmän
- hyvin monet miehet ovat konservatiivisia arvoiltaan, suhteessa enemmän kuin naiset! Paljon enemmän
- kun syödään hyvin tarkoittaa se tuhtia liharuokaa, tavalla tai toisella
- hyvin monet seksikokemuksista todellakin laskevat markkina-arvoasi parisuhdemarkkinoilla hyvin todennäköisesti
- intohimoinen eläinhulluus on miinus
- mies pitää aktiivisesta, aloitteellisestä naisesta, todellakin, mutta vain jos nainen viehättää häntä seksuaalisesti
- mitä miehet haluavat vaikka eivät aina tunnusta; muodikasta, pientä, siroa, söpöä sporttista, hoikkaa ja kaunista. Naisellista naista joka pukeutuu naisellisesti.
Luonteessa etsitään yleensä: kilttiä, lempeää, itsevarmaa, hellää, rehellistä, luotettavaa, avointa, iloista ja nauravaista, rauhallista, luotettavaa ja uskollista, kunnollista, seksuaalista
-huora ja Madonna yhdistelmä ei todellakaan ole vieläkään mennyt pois muodista miesten mielestä
-mies haluaa hyvin seksuaalisen naisen mutta jonka seksuaalisuus keskittyy vain mieheen itseensä
-naisen kokemattomuus on miehelle vain kunnianosoitus miehen itsensä haluttavuudesta jos kokematon nainen on kiinnostunut miehestä
- miehet kiihottuvat naisen himosta ja nautinnosta
- miehet kiihottuvat visuaalisista asioista ja nähdessään naisen halun ja kiiman
-harvalla naisella on jokin fetissi, fetissit ovat miesten juttu
- kaikki miehet ovat pervoja, kyllä kaikki, omalla tavallaan
- jokaisessa miehessä asuu ainakin pieni, hyvin pieni sovinisti (luokittelee naiset, stereotypioi jne)
- mies on takuuvarmasti kiinnostunut jos hän tarjoaa treffeillä, kultaseni se on aina varma todiste jos ette ole etukäteen tarjoamisesta sovinneet
- jos mies ”katselee” sinua, hän pitää sinua viehättävänä ja haluttavana. Mies ei voi pitää silmiään kurissa kauniista naisesta. Samalla ruma nainen on automaattisesti ja tahattomasti miehelle näkymätön. Mies ei tee tätä tahallaan, se on miehen ytimeen hakattu ja automaatio.
- krapulassa miestä panettaa, aina!
-osa miehistä on pinnallisia, he keskittyvät ulkoiseen ei sisäiseen. Juokse ja lujaa tällaisen miehen läheltä.
Mistä tiedät välttää tällaista; miehen lähestyessä hänen kommenttinsa keskittyvät vain kehumaan sinua ulkoisesti, eikä hän ole kiinnistunut sinusta itsestäsi
Kommentit (384)
Mä olen niin kyllästynyt tähän että miehistä puhuttuaessa on koko ajan aiheena seksi. Miehillä ei mitään muuta tunnu liikkuvan päässä. Onneksi olen biseksuaali ja voin elää normaalia elämää naisen kanssa eikä koko ajan ole jotain pervoa toisella mielessä.
N40
Olen oppinut, että kaikki miehet ovat erilaisia. On olemassa fiktiivinen, stereotyyppinen mies, jota he esittävät, jotta kuuluisivat joukkoon. Esittäminen on rankkaa miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin kyllästynyt tähän että miehistä puhuttuaessa on koko ajan aiheena seksi. Miehillä ei mitään muuta tunnu liikkuvan päässä. Onneksi olen biseksuaali ja voin elää normaalia elämää naisen kanssa eikä koko ajan ole jotain pervoa toisella mielessä.
Sis jos naiset(?) puhuu miehistä, niin se korreloi miehen ajatuksia?
Vierailija kirjoitti:
No ap:han on nyt selvittänyt oikein mullistavia salaisuuksia.
Ei ole moni tyttö hiffannut puoliakaan.
Tämän minä olen oppinut:
- Mies ei jaksa kuunnella loputonta pulinaa, vaan haluaa asiat selkeinä ja tiiviissä paketissa
- Mies arvostaa toimintaa
- Mies arvostaa tuloksia, ei pelkkää puhetta
- Mies ei huomaa rivien välisiä asioita ja vihjailuja, vaan hänelle pitää sanoa suoraan
- Nälkäisen miehen kanssa ei kannata ottaa mitään tärkeää puheeksi, vaan ensin pitää ruokkia ja sitten keskustella
- Miestä v-ttaa epämääräisyys, sillä hän arvostaa loogisuutta ja sääntöjä
- Mies ei arvosta selittelijöitä eikä valehtelijoita, vaan luotettavuutta
- Mies voi olla hieman sovinisti, mutta fiksu nainen voi käyttää sitä hyväkseen
Vierailija kirjoitti:
Tämän minä olen oppinut:
- Mies ei jaksa kuunnella loputonta pulinaa, vaan haluaa asiat selkeinä ja tiiviissä paketissa
- Mies arvostaa toimintaa
- Mies arvostaa tuloksia, ei pelkkää puhetta
- Mies ei huomaa rivien välisiä asioita ja vihjailuja, vaan hänelle pitää sanoa suoraan
- Nälkäisen miehen kanssa ei kannata ottaa mitään tärkeää puheeksi, vaan ensin pitää ruokkia ja sitten keskustella
- Miestä v-ttaa epämääräisyys, sillä hän arvostaa loogisuutta ja sääntöjä
- Mies ei arvosta selittelijöitä eikä valehtelijoita, vaan luotettavuutta
- Mies voi olla hieman sovinisti, mutta fiksu nainen voi käyttää sitä hyväkseen
Joo monella naisella on sellainen hassu illuusio, että kun he vihjailevat (hourailevat ja mumisevat), mies näkisi heidän motiivinsa kuin kristallipallosta; ellei näin tapahdu, nainen loukkaantuu. Sellainen nainen ei ole vielä oppinut, että vaikka oma äiti ei ymmärtänyt loogisen kommunikoinnin merkitystä, itse ei tarvitse olla samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Olen oppinut että on kolmenlaisia miehiä, niitä joiden ajatukset ja teot tuntuvat pyörivän aika pitkälti naisissa, seksissä, naisten saamisessa, naisten arvostelussa jne. Tällaiset miehet viihtyvät hyvin myös keskenään, heidän keskuudessaan on niitä jotka vaihtavat naista usein, eivätkä tunnu löytävän sopivaa, mutta jokunen pervo on päässyt naimisiinkin asti...voisi melkein sanoa, että kauniit naiset ovat heidän heikkoutensa.
Sitten on olemassa miehiä, joille seksi ja naiset ovat elämässään paljon pienemmässä roolissa. Nämä miehet eivät keskity elämässään naisten saantiin ja mielessä on paljon muitakin asioita kuin p#ll#. He päätyvät usein pitkiin parisuhteisiin tai sitten ovat niin vähän aktiivisia tai heikolla itseluottamuksella varustettuja, etteivät löydä naista itselleen. Jokunen saattaa jopa valita elää ilman.
Ja sitten on homoja, he pitävät miehistä ja koska itse olen nainen, ei minulla siks oikein ole mitään kokemusta heistä.
Minun kaveripiirissä on yksi mies, joka ei seurustele ikinä. Komea mies, iso kämppä ja iso pankkitili. Sillä on noita naisia aina. Olen kysynyt miksi et vakinaistu ollenkaan. Sano ihan suoraan, että henkilökohtainen elämä on niin hyvällä pohjalla, kun kaikki on velatonta ja omaa. Voi tehdä taloudellisesti lähes mitä vain. Niin se ei todellakaan pilaa sitä vakinaistumalla naisen kanssa. Ei se ala elättää ketään ja se tietää, että siihen se menee koska hänen elintasonsa korkea. Ja sen elämäntyyli on sellainen, että ei se ala muuttamaan sitä kenenkään takia. Se sano että nainen tuo ongelmia vaan loppujen lopuksi.
No, se oli hänen mieleipiteensä ja saa elää niin kun parhaaksi näkee.
Vierailija kirjoitti:
- miehet pitävät vaihtelusta. Miehen seksuaalisuus ei kohdistu vain yhteen naiseen. Jos mies on monogaminen, se johtuu oman naisen menettämisen pelosta eikä siitä, että mies ei haluaisi muitakin naisia! - ei ap
EHDOTTOMASTI. Mies joka ei näin ajattele, ei ole enää mies...
Ennen tämä tosiasia tuntui sietämättömältä. Mutta olen oppinut ymmärtämään, että miehen kiintymys ei sulje pois haluja.
Olen oppinut miehistä, että ovat pettäviä valehtelijoita.
No, onhan ne naisetkin valmiita tekemään vaikka mitä, kun ihastuvat johonkin mieheen. Sen nimi kaivetaan vaikka kiven alta ja osutaan muka sattumalta samoihin bileisiin ja paikkoihin, vaikka nuo sattumat vaativat salapoliisin työtä onnistuakseen käytännössä.
Ihastuneelle mikään este ei ole liian suuri :)
Vierailija kirjoitti:
Härreguude. Mitä pipon kiristystä. Tämä on huumorimielellä kirjoitettu. Kyllä nyt mielensäpahoittajat voivat poistua tästä aiheesta poimimaan kukkia hattuunsa kiitos!
Ja kyllä kärjistän!
Ja kyllä kaikki miehet eivät ole samanlaisia. Kerron vain yleisimmistä ilmiöistä.Ja kyllä tarkoitus ei ole halventaa miehiä vaan ymmärtää heitä! Ja hyväksyä, että olemme naisena ja miehenä yllättävänkin erilaisia! Kumpikaan sukupuoli ei ole toista huonompi tai parempi, vain erilainen!
Ja ps. Seksuaalisuudesta ei ole mitään väärää, likaista tai pahaa!!!
Samaa mieltä. Monessa parisuhteessa on kärsimystä, koska naiset eivät tajua/hyväksy sitä tosiasiaa, että miehet ovat simppeleitä otuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sis jos naiset(?) puhuu miehistä, niin se korreloi miehen ajatuksia?
Niitähän tässä kysyttiin ja moni mies on jo tullut myöntämään ap:nkin jutut tosiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härreguude. Mitä pipon kiristystä. Tämä on huumorimielellä kirjoitettu. Kyllä nyt mielensäpahoittajat voivat poistua tästä aiheesta poimimaan kukkia hattuunsa kiitos!
Ja kyllä kärjistän!
Ja kyllä kaikki miehet eivät ole samanlaisia. Kerron vain yleisimmistä ilmiöistä.Ja kyllä tarkoitus ei ole halventaa miehiä vaan ymmärtää heitä! Ja hyväksyä, että olemme naisena ja miehenä yllättävänkin erilaisia! Kumpikaan sukupuoli ei ole toista huonompi tai parempi, vain erilainen!
Ja ps. Seksuaalisuudesta ei ole mitään väärää, likaista tai pahaa!!!
Ehkä kukaan ei kaipaa sinun omakohtaisia näkemyksiäsi. Saarnaat kuin joku parempikin valaistunut guru, mutta täyttä hevonkukkua.
Sulla jotain ongelmaa siinä, että naisetkin pysyisivät paremmin kärryillä parisuhteessaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän kun lisätään miesten typeryys ja täydellinen loogisen ajattelun puute niin kuva on täydellinen.
Totta, vain joku 99% maailman saavutuksista ja keksinnöistä on peräisin miehiltä...
Tuskin sinulta kuitenkaan?
Vielä vähemmän sinulta tai naisilta ylipäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Eikä kukaan kaipaa sun negatiivisia ajatuksia kiitos. Pipotiukalla ei ole kiva olla. Joten sovitaan että et vastaa ketjuihin jos ei ole kivaa sanottavaa kiitos, kaikilla siten kivempi olla. ;)
Eihän aloituksessa ollut mitään negatiivista, päinvastoin! Joten puhu itsellesi...
Eikö kukaan muu tajua, että ap on mies?
Olen oppinut,että:
-miehet haluavat seksiä ja ovat seksuaalisesti paljon rajottuneimpia.
-miehen orgasmi on heikompi eikä niitä saa montaa peräkkää.
-miehet luulevat,että naiset kiihottuvat sanoista,esim.joku lässytys,ihan hölmö luulo.
-miehet luulevat taidoistaan liikaa,esim.ajotaidot,vaikka ajavat suhteessa enemmän kolareita.Nalkuttavat naisten taidoista ts.kuvittelevat itsestään epärealistisia.
-lasikatto.Tekevät puolta vähemmän töitä kuin naiset eivätkä tajua sitä.
Mitähän saan miehestä?Ilmeisesti vain seksikumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ehkä turhan mutkat suoriksi -settiä tuo aloitus. Jos olikin huumoriksi tarkoitettu, niin täytyy myöntää, että vitsi ei uponnut tämän vakavikon päähän ;)
Mutta se on tullut minullekin yllätyksenä, kuinka konservatiivisia monet miehet ovat. Lisäksi väite siitä, että miehet pitäisivät nauravaisista ja hymyilevistä naisista, ei kokemukseni mukaan pidä paikkaansa. Olen itse aika peruspositiivinen ja helposti ilostuva ja olen huomannut, että nämä piirteet ärsyttävät kaikista eniten juuri tietyntyyppisiä miehiä. Ei toki läheskään kaikkia, mutta hätkähdyttävän monia. Yleensä ne ovat juuri noita konservatiivisia miehiä, jotka eivät siedä sitä, että naisella voi olla kivaa ilman heitä.
Nauravainen iloinen nainen on ihan ookoo jos hän nauraa miehen ja miesten jutuille ja vitseille sekä hymyilee heille. Mutta nainen joka nauraa porukassa, on kauhistus, puhumattakaan yksin hihittelevästä mahdollisesta noidasta!
Ei muuta kuin roviolle
😂 nauraa aloitukselle yksinään
Ymmärrän aloituksen, vaikka siellä jotain kliseitä onkin.
Olen itse havainnut, että naisen seksuaalinen vetovoima on miehelle tärkeää. Suhteessa tämä tuntuu merkitsevän sitä, että kun nainen on miehelle tarpeeksi haluttava, on motivaatio saada suhde muutenkin toimimaan. Naiselle tämä näyttäytyy sellaisena, että "ollaan samalla taajuudella/sielunkumppaneita/meillä vaan synkkaa tosi hyvin", vaikka sitten jos tuota vetovoimaa ei ole, mikään ei tunnu sitä korjaavan.
Kävelevä legenda. The legend is alive.
Naisella sama juttu, se vain tapahtuu seksin vastaisesti.