Nyt Naiset; ketju: tämän olen oppinut miehistä!
Minä keski-ikäinen, aikuinen nainen.
Olen oppinut elämäni varrella paljon miehistä. Siitä on ollut paljon apua.
- miehet ovat visuaalisia, he saava mielihyvää kauniiden naisten katselusta, enemmän kuin naiset vastaavasti, paljon enemmän
- hyvin monet miehet ovat konservatiivisia arvoiltaan, suhteessa enemmän kuin naiset! Paljon enemmän
- kun syödään hyvin tarkoittaa se tuhtia liharuokaa, tavalla tai toisella
- hyvin monet seksikokemuksista todellakin laskevat markkina-arvoasi parisuhdemarkkinoilla hyvin todennäköisesti
- intohimoinen eläinhulluus on miinus
- mies pitää aktiivisesta, aloitteellisestä naisesta, todellakin, mutta vain jos nainen viehättää häntä seksuaalisesti
- mitä miehet haluavat vaikka eivät aina tunnusta; muodikasta, pientä, siroa, söpöä sporttista, hoikkaa ja kaunista. Naisellista naista joka pukeutuu naisellisesti.
Luonteessa etsitään yleensä: kilttiä, lempeää, itsevarmaa, hellää, rehellistä, luotettavaa, avointa, iloista ja nauravaista, rauhallista, luotettavaa ja uskollista, kunnollista, seksuaalista
-huora ja Madonna yhdistelmä ei todellakaan ole vieläkään mennyt pois muodista miesten mielestä
-mies haluaa hyvin seksuaalisen naisen mutta jonka seksuaalisuus keskittyy vain mieheen itseensä
-naisen kokemattomuus on miehelle vain kunnianosoitus miehen itsensä haluttavuudesta jos kokematon nainen on kiinnostunut miehestä
- miehet kiihottuvat naisen himosta ja nautinnosta
- miehet kiihottuvat visuaalisista asioista ja nähdessään naisen halun ja kiiman
-harvalla naisella on jokin fetissi, fetissit ovat miesten juttu
- kaikki miehet ovat pervoja, kyllä kaikki, omalla tavallaan
- jokaisessa miehessä asuu ainakin pieni, hyvin pieni sovinisti (luokittelee naiset, stereotypioi jne)
- mies on takuuvarmasti kiinnostunut jos hän tarjoaa treffeillä, kultaseni se on aina varma todiste jos ette ole etukäteen tarjoamisesta sovinneet
- jos mies ”katselee” sinua, hän pitää sinua viehättävänä ja haluttavana. Mies ei voi pitää silmiään kurissa kauniista naisesta. Samalla ruma nainen on automaattisesti ja tahattomasti miehelle näkymätön. Mies ei tee tätä tahallaan, se on miehen ytimeen hakattu ja automaatio.
- krapulassa miestä panettaa, aina!
-osa miehistä on pinnallisia, he keskittyvät ulkoiseen ei sisäiseen. Juokse ja lujaa tällaisen miehen läheltä.
Mistä tiedät välttää tällaista; miehen lähestyessä hänen kommenttinsa keskittyvät vain kehumaan sinua ulkoisesti, eikä hän ole kiinnistunut sinusta itsestäsi
Kommentit (384)
Vierailija kirjoitti:
Miehet ajattelevat vain itseään, tämä on myös todennettu tutkimuksissa. Miehistä kannattaa siis pysyä mahdollisimman kaukana.
Mies on kuitenkin valmis antamaan hyvin paljon, jotta saisi pidettyä naisensa tyytyväisenä.
Se on ihmisestä ja iästä kiinni, kuinka paljon osaa ajatella toista. Joku voi olla valtavan itsekeskeinen, mutta koettuaan esim. eron oppinut ymmärtämään, mitä parisuhde merkitsee. Voi mennä ääripäästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
tyutru kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen oppinut,että:
-miehet haluavat seksiä ja ovat seksuaalisesti paljon rajottuneimpia.
-miehen orgasmi on heikompi eikä niitä saa montaa peräkkää.
-miehet luulevat,että naiset kiihottuvat sanoista,esim.joku lässytys,ihan hölmö luulo.
-miehet luulevat taidoistaan liikaa,esim.ajotaidot,vaikka ajavat suhteessa enemmän kolareita.Nalkuttavat naisten taidoista ts.kuvittelevat itsestään epärealistisia.
-lasikatto.Tekevät puolta vähemmän töitä kuin naiset eivätkä tajua sitä.Mitähän saan miehestä?Ilmeisesti vain seksikumppanin.
Te naisethan sitä jatkuvasti lässytätte, että nainen kiihottuu sanoista, naiselle seksi tapahtuu 99% aivoissa ja sitä rataa. Emme me miehet sitä ole keksineet.
Mies ei ymmärrä sitä, että nainen vaatii sekä sanoja että kosketusta. Pelkällä sanailulla nainen ei saa orgasmia.
Minä en ainakaan seksin aikana sanaile, mutta se on totta että kun on suhde ja kommunikaatio muuten emännän kanssa hyvällä pohjalla ja tunnepuolestakin puhutaan, niin on kyllä ihan valmista kauraa makuuhuoneessakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ajattelevat vain itseään, tämä on myös todennettu tutkimuksissa. Miehistä kannattaa siis pysyä mahdollisimman kaukana.
Mies on kuitenkin valmis antamaan hyvin paljon, jotta saisi pidettyä naisensa tyytyväisenä.
Se on ihmisestä ja iästä kiinni, kuinka paljon osaa ajatella toista. Joku voi olla valtavan itsekeskeinen, mutta koettuaan esim. eron oppinut ymmärtämään, mitä parisuhde merkitsee. Voi mennä ääripäästä toiseen.
No näinhän se on. Nuoret miehet tuppaavat olemaan itsekkäitä, mutta miehistyvät sitten jossain vaiheessa ja oppivat kantamaan vastuuta muistakin. Osa ei tietysti miehisty ikinä. Ehkä heillä ei vaan toimi rakastumismekanismi (jotain neurologista ongelmaa, näitähän on monenlaisia) tai sitten eivät koskaan törmää juuri siihen doorikseen, joka veisi ne jalat alta ihan oikeasti?
Minäkin olin yllättynyt negatiivisuuden määrästä. Mutta kuten jo aiemmin totesin, en tiedä miten olisin reagoinut samaan aloitukseen hiukan nuorempana... Todennäköisesti ylimielisemmin kuin nyt. "MINÄ" olen pildeäni mahtavampi..." Joo näin varmaan olisi, että pilde olisi jäänyt egoni varjoon.