Nyt Naiset; ketju: tämän olen oppinut miehistä!
Minä keski-ikäinen, aikuinen nainen.
Olen oppinut elämäni varrella paljon miehistä. Siitä on ollut paljon apua.
- miehet ovat visuaalisia, he saava mielihyvää kauniiden naisten katselusta, enemmän kuin naiset vastaavasti, paljon enemmän
- hyvin monet miehet ovat konservatiivisia arvoiltaan, suhteessa enemmän kuin naiset! Paljon enemmän
- kun syödään hyvin tarkoittaa se tuhtia liharuokaa, tavalla tai toisella
- hyvin monet seksikokemuksista todellakin laskevat markkina-arvoasi parisuhdemarkkinoilla hyvin todennäköisesti
- intohimoinen eläinhulluus on miinus
- mies pitää aktiivisesta, aloitteellisestä naisesta, todellakin, mutta vain jos nainen viehättää häntä seksuaalisesti
- mitä miehet haluavat vaikka eivät aina tunnusta; muodikasta, pientä, siroa, söpöä sporttista, hoikkaa ja kaunista. Naisellista naista joka pukeutuu naisellisesti.
Luonteessa etsitään yleensä: kilttiä, lempeää, itsevarmaa, hellää, rehellistä, luotettavaa, avointa, iloista ja nauravaista, rauhallista, luotettavaa ja uskollista, kunnollista, seksuaalista
-huora ja Madonna yhdistelmä ei todellakaan ole vieläkään mennyt pois muodista miesten mielestä
-mies haluaa hyvin seksuaalisen naisen mutta jonka seksuaalisuus keskittyy vain mieheen itseensä
-naisen kokemattomuus on miehelle vain kunnianosoitus miehen itsensä haluttavuudesta jos kokematon nainen on kiinnostunut miehestä
- miehet kiihottuvat naisen himosta ja nautinnosta
- miehet kiihottuvat visuaalisista asioista ja nähdessään naisen halun ja kiiman
-harvalla naisella on jokin fetissi, fetissit ovat miesten juttu
- kaikki miehet ovat pervoja, kyllä kaikki, omalla tavallaan
- jokaisessa miehessä asuu ainakin pieni, hyvin pieni sovinisti (luokittelee naiset, stereotypioi jne)
- mies on takuuvarmasti kiinnostunut jos hän tarjoaa treffeillä, kultaseni se on aina varma todiste jos ette ole etukäteen tarjoamisesta sovinneet
- jos mies ”katselee” sinua, hän pitää sinua viehättävänä ja haluttavana. Mies ei voi pitää silmiään kurissa kauniista naisesta. Samalla ruma nainen on automaattisesti ja tahattomasti miehelle näkymätön. Mies ei tee tätä tahallaan, se on miehen ytimeen hakattu ja automaatio.
- krapulassa miestä panettaa, aina!
-osa miehistä on pinnallisia, he keskittyvät ulkoiseen ei sisäiseen. Juokse ja lujaa tällaisen miehen läheltä.
Mistä tiedät välttää tällaista; miehen lähestyessä hänen kommenttinsa keskittyvät vain kehumaan sinua ulkoisesti, eikä hän ole kiinnistunut sinusta itsestäsi
Kommentit (384)
Olisipa minun äitini opettanut nämä asiat minulle, kun olin nuori!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1/5
Aloitus oli monessa kohtaa täysin ristiriitainen. Ja hirveän sovinistinen, hyhhyh! Oksensin vähän suuhuni
Huvittavia tahansa tässä on APN itselleen sorvaamat kannustavat ja myötämielinen viestit. LOL
Ai sinä täällä spämmäät aloituksen vastaisia viestejä. Et hyväksy miesten luonnollisuutta, haluaisit fantasioissasi vääntää heidän aivonsa naismaisiksi, jotta olisit itse hyvä..?
Kaikki miehet eivät ole tuollaisia yksinkertaisia sikoja niin kuin sinä olet. Ja en ole se jolle vastasit.
Jos aloitus olisi edes puoliksi totta, miksi on niin paljon rumia naisia monogamisissa suhteissa? Ja onnelisissa vieläpä?
Ensinnäkin, minä olen nainen. Millä perusteella väität minua yksinkertaiseksi siaksi? Ihan mielelläni kuulen, miksi aloituksessa (ei minun tekemäni) on mielestäsi jotain tyhmää ja sikamaista.
"miksi on niin paljon rumia naisia monogamisissa suhteissa? Ja onnelisissa vieläpä?" ...koska rumillakin on alapää?
Eli miehet eivät ole niin pinnallisia edes seksissä, mitä yritätte lässyttää.
Moni jäisi eroamatta, kun ymmärtäisi eronsa... "Miehet ovat Marsista, Naiset Venuksesta" saisi kuulua perusopetukseen. Täytyykin ehdottaa sittä tyttärelle, kun saavat koulussa välillä tehtäväksi lukea itse valitun kirjan.
Listauksesi oli looginen paria virhettä tai vivahdetta lukuunottamatta.Toivotan sinulle mukavaa kevään jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1/5
Aloitus oli monessa kohtaa täysin ristiriitainen. Ja hirveän sovinistinen, hyhhyh! Oksensin vähän suuhuni
Huvittavia tahansa tässä on APN itselleen sorvaamat kannustavat ja myötämielinen viestit. LOL
Ai sinä täällä spämmäät aloituksen vastaisia viestejä. Et hyväksy miesten luonnollisuutta, haluaisit fantasioissasi vääntää heidän aivonsa naismaisiksi, jotta olisit itse hyvä..?
Kaikki miehet eivät ole tuollaisia yksinkertaisia sikoja niin kuin sinä olet. Ja en ole se jolle vastasit.
Jos aloitus olisi edes puoliksi totta, miksi on niin paljon rumia naisia monogamisissa suhteissa? Ja onnelisissa vieläpä?
Ensinnäkin, minä olen nainen. Millä perusteella väität minua yksinkertaiseksi siaksi? Ihan mielelläni kuulen, miksi aloituksessa (ei minun tekemäni) on mielestäsi jotain tyhmää ja sikamaista.
"miksi on niin paljon rumia naisia monogamisissa suhteissa? Ja onnelisissa vieläpä?" ...koska rumillakin on alapää?
Ai ruma on sun mielestä pinnallista?
Tanssimooveista voi tehdä johtopäätöksiä sänkyyn. Esim.heittäytymiskyky yms.
Olen mies ja ainoa asia minkä allekirjoitan listasta, on tämä:
miehet kiihottuvat naisen himosta ja nautinnosta
Kaikki muu on enemmän tai vähemmän paskapuhetta. Olen esimerkiksi tarjonnut treffeillä vaikken ollut kiinnostunut. Ap:lla on muutenkin hyvin yksiulotteinen kuva miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Listauksesi oli looginen paria virhettä tai vivahdetta lukuunottamatta.Toivotan sinulle mukavaa kevään jatkoa.
Ei ole virheitä. Ei edes vivahdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omista kokemuksistani olen oppinut, että miehet -ainakin minua viehättäneet sellaiset- ovat todellisuudessa sisimmässään todella herkkiä. Kun mies rakastuu, hän todellakin rakastuu. Miehet myös tuntuvat kestävän yksinoloa ja yksinäisyyttä paljon huonommin kuin naiset.
Herkkiä... Päivän paras vitsi 😅😂😂😂
Niin, varmaan tunnekylmän miehenvihaaja-lesbon mielestä se onkin.
Olen hetero. Tuliko tämä Sinulle yllätyksenä?
Herkkiä ovat siinä mielessä, että ovat herkkiä loukkaantumaan ja itsesääliä kyllä löytyy. Olen kyynikko joka tarkastelee maailmaa ja ihmisiä vailla tunnekuohuja.Tuli - jos se on totta siis.... Kyynisyys on niin kauan "hyvä" kun se on totuudenmukaista eikä pelkkä mielen varokeino, kuten se monella on.
Kyllä se on ihan totta. Olen kyyninen. En tiedä, tuliko minusta todellinen kyynikko siksi, koska olen niin tarkkanäköinen. En olisi halunnut tulla kyynikoksi.
Ei kukaan halua, mutta siitä tulee suojautumiskeino. Parempi se on kuitenkin olla kyynikko kuin täysi nihilisti, kyynisyyden voi vielä ylittää jos haluaa.
Voi olla niinkin, että joissakin asioissa minusta tuli jopa nihilisti.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muu on enemmän tai vähemmän paskapuhetta. Olen esimerkiksi tarjonnut treffeillä vaikken ollut kiinnostunut. Ap:lla on muutenkin hyvin yksiulotteinen kuva miehistä.
HAH HAH HAA! Tässä meillä mieheksi pukeutunut ä*mmä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1/5
Ai ruma on sun mielestä pinnallista?
Eikun se että ruma kelpaa suhteeseen kertoo epäpinnallisuudesta/epävisuaalisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAH HAH HAA! Tässä meillä mieheksi pukeutunut ä*mmä...
Ihan mies olen. Haluatko kuvan kullistani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omista kokemuksistani olen oppinut, että miehet -ainakin minua viehättäneet sellaiset- ovat todellisuudessa sisimmässään todella herkkiä. Kun mies rakastuu, hän todellakin rakastuu. Miehet myös tuntuvat kestävän yksinoloa ja yksinäisyyttä paljon huonommin kuin naiset.
Niinpä. Se herkkyys ja empatia ei kauhesti välity siinä vaiheessa kun naisists puhutaan pelkkinä pilluina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap: n aloitus paljastaa sen, että se on miehen kirjoittama.
Miehillä ei ole tunne- elämää.
He ovat hyväksikäyttäjiä ja vampyyreja.
Kaikki kelpaa kunhan siitä itselle on hyötyä.
He ovat lompakkoloisia ja haluavat myös naisen perinnön, oli se kuinka vaatimaton hyvänsä. Ja kirjoittavat Ap: n tyyppisiä aloituksia, koska he halveksivat naisia. Heidän " tunteensa" ovat negatiivisia,
Halveksuntaa ym.Tämän olen oppinut. Mitään suuria luuloja minulla ei ole heistä juuri koskaan ollutkaan. Miehet ovat niin läpinäkyviä.
Ja miten he eroavat naisista?
Naiset ovat kaiken kuvailemani vastakohta.
En usko, että naisissa ja miehissä on niin jyrkkää eroa muuta kuin seksin suhteen. Kuten ap kirjoitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Se herkkyys ja empatia ei kauhesti välity siinä vaiheessa kun naisists puhutaan pelkkinä pilluina
Vain nainen voi sekoittaa eläimelliseen, halun sokaisemaan himoon... herkkyyden ja empatian. Huh!
Sekoitatte seksin ja romantiikan, vaikka ap siitä selkeästi kirjoitti.
Vierailija kirjoitti:
Mies on eläin, jolla ei ole mitään itsesäätelykykyä. Toimintoja ohjaa pelkästään vietit ja impulssit.
Aikamoinen määrä yläpeukkuja tälle solvaukselle! Ja joku väittää, että tällä palstalla on naisvihaa.
Mun viesti ei tainnut tulla. Mutta siis miehet ovat ylimielisiä mulkkuja jotka vonkaa pillua. Yök!!! Onnex dildot on keksitty.
N22
Vierailija kirjoitti:
657 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se miehen konservatiivisuus sitten käytännön tasolla näyttäytyy?
Minun kokemukseni mukaan mm. sukupuoliroolien korostamisena, homojen karsastamisena, seksistisinä vitseinä ja autoritaarisuutena. Naispoliisit on kaikki lesboja ja jos mies ei ole saanut pesää viimeistään kaksikymppisenä, on hän homo tai eunukki. Oman naisen kuuluu olla suhteessa se statisti, eikä missään nimessä saa esim. kertoa vitsejä seurueessa, se on miehen tehtävä. Nyt kun tätä kirjoitin, niin tajusin, että ehkä "konservatiivisuus" oli sittenkin väärä termi. "Sivistymättömyys" tai "ahdasmielisyys" olisivat varmaan osuvampia ilmaisuja.
t. se, jonka peruspositiivisuus on monesti ärsyttänyt miehiä.
Jep, miesten maailmassa on omat arvonsa joita naiset eivät ikinä voi täysin ymmärtää. Ei teidän tarvitsekaan. Ja nainen saa toki kertoa vitsejä, mutta hyvin harva nainen on oikeasti hauska ja sen takia varmaan sinunkaan pliisut vitsisi eivät ole jaksaneet seuruetta kiinnostaa. Naisen ei tarvitse olla hauska, se on miehen tehtävä ja jopa elinehto, jos meinaa naisia saada.
Hei sinä Mies, kerropa meille jokin hyvä vitsi! Katsotaan, miten hyvin saat tämän varsin naisvaltaisen keskustelijakunnan nauramaan. Anna mennä vaan, areena on sinun!
Älä sinä areenoja jakele, eivät ole omiasi.
No sitten vastaperusteluja ei toistaiseksi ole.