Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt Naiset; ketju: tämän olen oppinut miehistä!

Vierailija
05.03.2019 |

Minä keski-ikäinen, aikuinen nainen.

Olen oppinut elämäni varrella paljon miehistä. Siitä on ollut paljon apua.

- miehet ovat visuaalisia, he saava mielihyvää kauniiden naisten katselusta, enemmän kuin naiset vastaavasti, paljon enemmän

- hyvin monet miehet ovat konservatiivisia arvoiltaan, suhteessa enemmän kuin naiset! Paljon enemmän

- kun syödään hyvin tarkoittaa se tuhtia liharuokaa, tavalla tai toisella

- hyvin monet seksikokemuksista todellakin laskevat markkina-arvoasi parisuhdemarkkinoilla hyvin todennäköisesti

- intohimoinen eläinhulluus on miinus

- mies pitää aktiivisesta, aloitteellisestä naisesta, todellakin, mutta vain jos nainen viehättää häntä seksuaalisesti

- mitä miehet haluavat vaikka eivät aina tunnusta; muodikasta, pientä, siroa, söpöä sporttista, hoikkaa ja kaunista. Naisellista naista joka pukeutuu naisellisesti.

Luonteessa etsitään yleensä: kilttiä, lempeää, itsevarmaa, hellää, rehellistä, luotettavaa, avointa, iloista ja nauravaista, rauhallista, luotettavaa ja uskollista, kunnollista, seksuaalista

-huora ja Madonna yhdistelmä ei todellakaan ole vieläkään mennyt pois muodista miesten mielestä

-mies haluaa hyvin seksuaalisen naisen mutta jonka seksuaalisuus keskittyy vain mieheen itseensä

-naisen kokemattomuus on miehelle vain kunnianosoitus miehen itsensä haluttavuudesta jos kokematon nainen on kiinnostunut miehestä

- miehet kiihottuvat naisen himosta ja nautinnosta

- miehet kiihottuvat visuaalisista asioista ja nähdessään naisen halun ja kiiman

-harvalla naisella on jokin fetissi, fetissit ovat miesten juttu

- kaikki miehet ovat pervoja, kyllä kaikki, omalla tavallaan

- jokaisessa miehessä asuu ainakin pieni, hyvin pieni sovinisti (luokittelee naiset, stereotypioi jne)

- mies on takuuvarmasti kiinnostunut jos hän tarjoaa treffeillä, kultaseni se on aina varma todiste jos ette ole etukäteen tarjoamisesta sovinneet

- jos mies ”katselee” sinua, hän pitää sinua viehättävänä ja haluttavana. Mies ei voi pitää silmiään kurissa kauniista naisesta. Samalla ruma nainen on automaattisesti ja tahattomasti miehelle näkymätön. Mies ei tee tätä tahallaan, se on miehen ytimeen hakattu ja automaatio.

- krapulassa miestä panettaa, aina!

-osa miehistä on pinnallisia, he keskittyvät ulkoiseen ei sisäiseen. Juokse ja lujaa tällaisen miehen läheltä.
Mistä tiedät välttää tällaista; miehen lähestyessä hänen kommenttinsa keskittyvät vain kehumaan sinua ulkoisesti, eikä hän ole kiinnistunut sinusta itsestäsi

Kommentit (384)

Vierailija
261/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

retert kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli niin typerä aloitus että todennäköisesti jonkun jälkeenjääneen miehen kirjoittama.

Itse olisin tullut otsikon nähtyäni kirjoittamaan että miehet eivät todellakaan ole niin pinnallisia mitä yleisesti väitetään. Tuntuu jopa että naiset ovat pinnallisempia.

Eihän noista suurin osa ollut edes millään tavalla pinnallisia asioita. Ihan vaan biologisia faktoja, joille ei mitään voi.

Pinnallisuudelle on monia tekosyitä ja yksi niistä on "biologia".

Mikä on sinun tekosyysi käyttää sanaa "pinnallinen"?

Vierailija kirjoitti:

Ja ihanko tosissasi olet sitä mieltä että miehet ovat vain viettiensä vietävissä olevia apinoita? Oletko itse yksinkertainen vai ainoastaan pidät miehiä sellaisina?

Olen fiksujen miesten puolesta jopa vähän loukkaantunut tästä miesvihamielisestä kapeakatseisesta näkemyksestä.

Itse olet apina. Loukkaantunut sellainen, eli vielä tyhmä kaiken lisäksi.

"Itse olet apina ja tyhmä", ihan tosi,? 😂Oletko 5-vuotias? Älyllinen kapasiteettisi on päiväkotitasoa.

Vierailija
262/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ap: n aloituksesta herkkyys on kaukana. Mutta kaikki pisteet hänelle. Hän kertoi totuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma isäni oli kunnon ihminen. Hän oli myös herkkä.

Vaikka kuinka mietin, ketään muuta ei kyllä tule mieleen.

Jatkan miettimistä, jos muistaisin olenko koskaan törmännyt missään herkkään mieheen. Älkää nyt viittikö enää huijata meitä.

Miten herkkyys liittyy aiheeseen?

Joku selitti täällä herkkyydestä jotain.

Omasta puolestani voin sanoa, että yhden herkän miehen olen tuntenut: isäni. Ja lisäksi hän oli kunnon mies. Ja ihminen.

Hänestä löytyi nimenomaan ihmisyys.

Naisen näkökulmasta, on tietysti karismaattista.

Vierailija
264/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää Alban aloitus?

Yhtä pöhköä tekstiä..

Vierailija
265/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää Alban tekstiä?

Vierailija
266/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisessa miehessä asuu ainakin pieni, hyvin pieni sovinisti (luokittelee naiset, stereotypioi jne) Aika paradoksaalista, jos nainen väittää näin, stereotypikoiden itsensä nurkkaan.

Naiset ovat myös hyvin visuaalisia, tuijottavat saippuaoopperoita, miesstrippareita ja jotain kesähää ym. tyyppisiä juttuja...

Äh en edes jaksa luetella virheitä tässä kirjoituksessa mikä on sittenkin todennäköisesti on jonkun tissiposki teinin aikaansaannoksia, ei aikuinen nainen voi ajatella noin lapsellisesti.

Vierailija
267/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ertertr kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

trytrey kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: n aloitus paljastaa sen, että se on miehen kirjoittama.

Miehillä ei ole tunne- elämää.

He ovat hyväksikäyttäjiä ja vampyyreja.

Kaikki kelpaa kunhan siitä itselle on hyötyä.

He ovat lompakkoloisia ja haluavat myös naisen perinnön, oli se kuinka vaatimaton hyvänsä. Ja kirjoittavat Ap: n tyyppisiä aloituksia, koska he halveksivat naisia. Heidän " tunteensa" ovat negatiivisia,

Halveksuntaa ym.

Tämän olen oppinut. Mitään suuria luuloja minulla ei ole heistä juuri koskaan ollutkaan. Miehet ovat niin läpinäkyviä.

Katkeruus much? Harmi ettet ole eläissäsi törmännyt hyvään mieheen, vaan pohjasakkaan. Sitä löytyy molemmilta puolilta muuten.

Höpö höpö. Puhun nyt ihan korkeasti koulutetuista miehistä ja ihan tavallisista miehistä. Ainoastaan oma isäni oli kunnon ihminen. Olen ihminen joka tarkastelee ihmisiä henkisesti kauempaa. Olen objektiivinen. Näen miesten läpi. Kaikki ap: n aloituksessa on totta.

Mistä olet saanut päähäsi, että miehen hyvyys olisi koulutuksesta kiinni? Eipä ihmekään, että on menneet hyvät miehet kokonaan ohi elämässä, jos näkemyksesi on ollut noin rajoittunut. Olet jahdannut titteleitä etkä sisältöä.

Totta turiset.

Mies ei saisi olla kiinnostunut vain seksistä, mutta nainen saisi olla kiinnostunut vain tittelistä?

Vierailija
268/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

gfgdfg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä minä kai länkutetään tästä seksistä. Mitä väliä? Naiselle ei ole miehestä siinäkään mielestä pätkääkään hyötyä. Suurin osa naisista ei saa edes orgasmia miehen kanssa. Jostain naurettavasta syystä vaan esitetään, että jee olipa mahtavaa, ettei miehen ego murtuisi.

Taidat vähän liioitella. Tai sitten olet itse sellainen, joka on poikkeuksellisen vaikea saada laukeamaan, tai olet valikoinut pelkkiä itsekkäitä komistuksia itsellesi sänkykavereiksi.

Itsekkäitä komistuksia? Rumempiko ei voi olla itsekäs? Usein ne juuri ovatkin itsekkäitä ja vihaisia.

Vierailija
269/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrant kirjoitti:

jokaisessa miehessä asuu ainakin pieni, hyvin pieni sovinisti (luokittelee naiset, stereotypioi jne) Aika paradoksaalista, jos nainen väittää näin, stereotypikoiden itsensä nurkkaan.

Naiset ovat myös hyvin visuaalisia, tuijottavat saippuaoopperoita, miesstrippareita ja jotain kesähää ym. tyyppisiä juttuja...

Äh en edes jaksa luetella virheitä tässä kirjoituksessa mikä on sittenkin todennäköisesti on jonkun tissiposki teinin aikaansaannoksia, ei aikuinen nainen voi ajatella noin lapsellisesti.

Tämä niin paljon.

Vierailija
270/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrant kirjoitti:

En ymmärtänyt, miten muka paradoksaalista? Mies voi aina olla enemmän tai vähemmän sovinisti. Riippumatta siitä, katsooko nainen kauniita ja rohkeita.

Vierailija
271/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tryeryet kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

trytrey kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: n aloitus paljastaa sen, että se on miehen kirjoittama.

Miehillä ei ole tunne- elämää.

He ovat hyväksikäyttäjiä ja vampyyreja.

Kaikki kelpaa kunhan siitä itselle on hyötyä.

He ovat lompakkoloisia ja haluavat myös naisen perinnön, oli se kuinka vaatimaton hyvänsä. Ja kirjoittavat Ap: n tyyppisiä aloituksia, koska he halveksivat naisia. Heidän " tunteensa" ovat negatiivisia,

Halveksuntaa ym.

Tämän olen oppinut. Mitään suuria luuloja minulla ei ole heistä juuri koskaan ollutkaan. Miehet ovat niin läpinäkyviä.

Katkeruus much? Harmi ettet ole eläissäsi törmännyt hyvään mieheen, vaan pohjasakkaan. Sitä löytyy molemmilta puolilta muuten.

Missä niitä " hyviä" miehiä on? Olen täysin varma ettet vastaa tähän rehellisesti. Puhutaan nyt suoraan ja rehellisesti miten asiat ovat. Pidän sellaisesta puheesta vaikka nainen olenkin.

Mistäs minä tiedän? Kaikkialla ja ei missään. Ei niitä mistään tietystä nurkasta löydä, kaikki on sattuman kauppaa. Mutta se auttaa, jos ei kovin vahvoilla ennakkokäsityksillä lähde liikkeelle, kuvitellen että miehen hyvyys liittyisi esimerkiksi koulutukseen, kuten joku toinen täällä oli tehnyt. Mitä avoimemmin tutustuu erilaisiin miehiin, sitä todennäköisemmin hyvän miehen löytää.

hyvä neuvo, sillä monen naisen ongelma on jäykkä ajattelutapa. He rakentavat jotain kuvitelmia kriteerilistoineen, ja odottavat törmäävänsä niihin myös oikeassa elämässä. Voi olla olemassa jotain niin hyvää, josta ei osannut edes unelmoida... meneekö se ohi, koska ei ollut valmiiksi listalla?

Vierailija
272/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma isäni oli kunnon ihminen. Hän oli myös herkkä.

Vaikka kuinka mietin, ketään muuta ei kyllä tule mieleen.

Jatkan miettimistä, jos muistaisin olenko koskaan törmännyt missään herkkään mieheen. Älkää nyt viittikö enää huijata meitä.

Miten herkkyys liittyy aiheeseen?

Joku selitti täällä herkkyydestä jotain.

Omasta puolestani voin sanoa, että yhden herkän miehen olen tuntenut: isäni. Ja lisäksi hän oli kunnon mies. Ja ihminen.

Hänestä löytyi nimenomaan ihmisyys.

Naisen näkökulmasta, on tietysti karismaattista.

Hän oli hyvin karismaattinen ihminen joka jäi ihmisten mieleen.

Esim. isäni ei olisi koskaan kirjoittanut ap: n tyyppistä aloitusta.

Hän katsoi elämää ja ihmisiä eri vinkkelistä. Ap: n näkemys on karmiva, mutta se pätee lähes kaikkiin miehiin.

Vierailija
273/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyrant kirjoitti:

En ymmärtänyt, miten muka paradoksaalista? Mies voi aina olla enemmän tai vähemmän sovinisti. Riippumatta siitä, katsooko nainen kauniita ja rohkeita.

”Jokaisessa miehessä asuu... jne. on stereotypikointia ja luokittelua, se tekee sinusta aivan samanlaisen ihmisen.

Vierailija
274/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP lisään vielä

- miehet ovat herkkiä ja romanttisia, mutta seksin jälkeen. Seksi ensin, sitten romantiikka. Miehen tunteet aktivoituvat, kun mies on sekstaillut. Seksi avaa miehen tunnetarpeet. Naisella on päinvastoin.

-seksi on terveelle miehelle oikeasti yhtä tärkeää kuin uni ja ruoka

- kyllä, mies ajattelee seksiä hyvin usein. Nuori, viriili mies viiden sekunnin välein, keski-ikäinen tunnin välein, ikä-ihminen kolme kertaa päivässä ;)

- mies pitää itseään suhteessa komeampaan kuin onkaan, nainen taas rumempana kuin onkaan

- paras ja ihanin kehu mitä miehellesi voit tehdä on kehua hänen penistään, pitkänä kakkosena tulee hänen äly, kolmosena miehen kyvyt mitä ne ovatkaan

Ap:n aloitusviesti oli täyttä asiaa viimeistä kappaletta lukuunottamatta.

Tämä toinen viesti on täyttä tuubaa.

Mies on romanttisimmillaan ennen seksiä. Heti seksin jälkeen kiinnostus mihinkään lopahtaa lähes täysin ja palaa vasta, kun seksuaalinen halukin alkaa palautua.

Mies

Vierailija
275/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen on kirjoittanut mies.

Liian älykäs naiseksi?

Liian tyhmä naiseksi, pikemminkin.

Tyhjän jauhaaja...

Vierailija
276/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppujen lopuksi ihan sama mitä nää palstamiehet mistäkin ajattelee, koska eivät kuulu siihen naisten haluamaan kohderyhmään.

Voin kertoa, että se haluttu kohderyhmä vasta sikamaisesti ajatteleekin - ja siihen pakettiin kuuluu hyvin usein se ettei niitä oikeita ajatuksia ja tekoja paljasteta koskaan emännille. I shit you not.

Heh heh, niinpä!!! :D

luuletteko naisia noin tyhmiksi?

Vierailija
277/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omista kokemuksistani olen oppinut, että miehet -ainakin minua viehättäneet sellaiset- ovat todellisuudessa sisimmässään todella herkkiä. Kun mies rakastuu, hän todellakin rakastuu. Miehet myös tuntuvat kestävän yksinoloa ja yksinäisyyttä paljon huonommin kuin naiset.

Herkkiä... Päivän paras vitsi 😅😂😂😂

Niin, varmaan tunnekylmän miehenvihaaja-lesbon mielestä se onkin.

Olen hetero. Tuliko tämä Sinulle yllätyksenä?

Herkkiä ovat siinä mielessä, että ovat herkkiä loukkaantumaan ja itsesääliä kyllä löytyy. Olen kyynikko joka tarkastelee maailmaa ja ihmisiä vailla tunnekuohuja.

Tuli - jos se on totta siis.... Kyynisyys on niin kauan "hyvä" kun se on totuudenmukaista eikä pelkkä mielen varokeino, kuten se monella on.

Kyllä se on ihan totta. Olen kyyninen. En tiedä, tuliko minusta todellinen kyynikko siksi, koska olen niin tarkkanäköinen. En olisi halunnut tulla kyynikoksi.

Ei kukaan halua, mutta siitä tulee suojautumiskeino. Parempi se on kuitenkin olla kyynikko kuin täysi nihilisti, kyynisyyden voi vielä ylittää jos haluaa.

Voi olla niinkin, että joissakin asioissa minusta tuli jopa nihilisti.

Niin kauan kun sinulla on halua ottaa kantaa epäkohtiin, jokin osa sussa vielä välittää. Nihilisti ei edes välitä vaan kokee vain välinearvon kaikessa.

Kyynikko toteaa: etsin ihmistä.

Mutta kun sitä ihmisyyttä ei vaan ( miehistä) löydy ja samalla kehittyy nihilistiksi.

Kyllä sitä löytyy oikeanlaisista miehistäkin, ei läheskään kaikki toteuta itseään mulkusti - sanoisin jopa että suurin osa on ihan ok pikku virheineenkin. Jos jatkuvasti törmää mulkkuihin ihmisiin niin silloin tehnee itse jotain perustavalla tavalla väärin.

Vierailija
278/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppujen lopuksi ihan sama mitä nää palstamiehet mistäkin ajattelee, koska eivät kuulu siihen naisten haluamaan kohderyhmään.

Voin kertoa, että se haluttu kohderyhmä vasta sikamaisesti ajatteleekin - ja siihen pakettiin kuuluu hyvin usein se ettei niitä oikeita ajatuksia ja tekoja paljasteta koskaan emännille. I shit you not.

Heh heh, niinpä!!! :D

luuletteko naisia noin tyhmiksi?

Vierestähän sen näkee jatkuvasti. Ihmeellisillä kaksinaamaisilla sikailijoilla on vaan vientiä naisten keskuudessa jostain syystä.

Vierailija
279/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP lisään vielä

- miehet ovat herkkiä ja romanttisia, mutta seksin jälkeen. Seksi ensin, sitten romantiikka. Miehen tunteet aktivoituvat, kun mies on sekstaillut. Seksi avaa miehen tunnetarpeet. Naisella on päinvastoin.

-seksi on terveelle miehelle oikeasti yhtä tärkeää kuin uni ja ruoka

- kyllä, mies ajattelee seksiä hyvin usein. Nuori, viriili mies viiden sekunnin välein, keski-ikäinen tunnin välein, ikä-ihminen kolme kertaa päivässä ;)

- mies pitää itseään suhteessa komeampaan kuin onkaan, nainen taas rumempana kuin onkaan

- paras ja ihanin kehu mitä miehellesi voit tehdä on kehua hänen penistään, pitkänä kakkosena tulee hänen äly, kolmosena miehen kyvyt mitä ne ovatkaan

Ap:n aloitusviesti oli täyttä asiaa viimeistä kappaletta lukuunottamatta.

Tämä toinen viesti on täyttä tuubaa.

Mies on romanttisimmillaan ennen seksiä. Heti seksin jälkeen kiinnostus mihinkään lopahtaa lähes täysin ja palaa vasta, kun seksuaalinen halukin alkaa palautua.

Mies

No niin, tässä oli ensimmäinen asiallinen perustelu. Luulen että eroa voi kuitenkin olla siinä, miten romanttisuus koetaan: onko se miehelle aktiivista ja kutkuttavaa toimintaa, vai passiivista tylsien juttujen kuuntelemista tuntitolkulla? Naisen käsitys romanttisuudesta saattaa nimittäin olla melko kummallinen... Nainen haluaa kokea itsensä hyväksytyksi, eikä se välttämättä liity mitenkään suoraan romanttiseen yhdessäoloon, kuten mies sen ajattelee.

Vierailija
280/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omista kokemuksistani olen oppinut, että miehet -ainakin minua viehättäneet sellaiset- ovat todellisuudessa sisimmässään todella herkkiä. Kun mies rakastuu, hän todellakin rakastuu. Miehet myös tuntuvat kestävän yksinoloa ja yksinäisyyttä paljon huonommin kuin naiset.

Herkkiä... Päivän paras vitsi 😅😂😂😂

Niin, varmaan tunnekylmän miehenvihaaja-lesbon mielestä se onkin.

Olen hetero. Tuliko tämä Sinulle yllätyksenä?

Herkkiä ovat siinä mielessä, että ovat herkkiä loukkaantumaan ja itsesääliä kyllä löytyy. Olen kyynikko joka tarkastelee maailmaa ja ihmisiä vailla tunnekuohuja.

Tuli - jos se on totta siis.... Kyynisyys on niin kauan "hyvä" kun se on totuudenmukaista eikä pelkkä mielen varokeino, kuten se monella on.

Kyllä se on ihan totta. Olen kyyninen. En tiedä, tuliko minusta todellinen kyynikko siksi, koska olen niin tarkkanäköinen. En olisi halunnut tulla kyynikoksi.

Ei kukaan halua, mutta siitä tulee suojautumiskeino. Parempi se on kuitenkin olla kyynikko kuin täysi nihilisti, kyynisyyden voi vielä ylittää jos haluaa.

Voi olla niinkin, että joissakin asioissa minusta tuli jopa nihilisti.

Niin kauan kun sinulla on halua ottaa kantaa epäkohtiin, jokin osa sussa vielä välittää. Nihilisti ei edes välitä vaan kokee vain välinearvon kaikessa.

Kyynikko toteaa: etsin ihmistä.

Mutta kun sitä ihmisyyttä ei vaan ( miehistä) löydy ja samalla kehittyy nihilistiksi.

Kyllä sitä löytyy oikeanlaisista miehistäkin, ei läheskään kaikki toteuta itseään mulkusti - sanoisin jopa että suurin osa on ihan ok pikku virheineenkin. Jos jatkuvasti törmää mulkkuihin ihmisiin niin silloin tehnee itse jotain perustavalla tavalla väärin.

Näin sanoo aina se joka ei itse osaa käyttäytyä.

Ja arvaan, että olet mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi